- Katılım
- 19 Eyl 2008
- Mesajlar
- 573
Beni Dün geceki ödül törenime tesadüfende olsa gelip yalnız bırakmayan,Haldun -Selin-Cansu'ya en içten teşekkürlerimi sunuyorum.Bir fotomu bile çeken olmayacaktı.Sizi seviyorum...
hocam söyleseydiniz atlar gelirdik... sizi yanlız bırakmazdık...
bu arada keşke hangi spor dalında madalya aldığınızıda yazsaydınız... gerçi fotolara bakılırsa voleybol'u andırıyor ama.... :mrgreen:

