[Adana - MT]

Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Cümleten iyi Akşamlar Veyis hocanın dediği yerde bu mevsimde tenha olduğu için sadece sucuk ve dana eti varmış eğer Koyun eti arzu edilirse önceden haber vermek gerekiyormuş adamın adı AHMET telf:0.536.8543002 Dr.Yaşar Yılmaz aradı deyince hatırlarmış.

Mustafa bey, zaten giderken salbaştan geçeceğiz. Sucuk istemeyen olursa oradan pirzola da alırız. Benim bildiğim kadarıyla orada fırın falan var. Ama yine de gitmeden arayıp soralım. Ben dün bir arkadaşım aracılığıyla haberleştim ama hava bozuk olur gidemeyiz diye adamlara bir söz vermedim. Yarın arar konuşurum. Selamlar.

Sabah 9:00 da çıkalım mutlaka. Ama Karaisalıya vardığımızda eğer hala zamanın erken olduğunu düşünürsek önce Kapıkaya'ya gider (Karaisalıdan 5 km kadar uzakta), sonra dönüp Kızıldağa gideriz. Böylece 11:30 gibi kızıldağda oluruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
arkadaşlar cümleten iyi akşamlar
bana kalırsada 9:00 da çıkalım derim çünkü gıdeceğimiz yer çok uzak degil:)

Herkese Günaydın.



Geçmiş olsun Cengiz. Acilen iyileş ki yaylaya çıkalım.



cengizim büyük geçmiş olsun acil şifalar diliyorum sana :rendeer:

süreyyada çok fena üşütmüş hasta oda büyük ihtimal pazar gezisine katılamiyacak :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bence saat 9:00 çok uygun :cat: Faur alanında görüşmek, buluşmak üzere :rendeer:

arkadaşlar cümleten iyi akşamlar
bana kalırsada 9:00 da çıkalım derim çünkü gıdeceğimiz yer çok uzak degil:)





cengizim büyük geçmiş olsun acil şifalar diliyorum sana :rendeer:

süreyyada çok fena üşütmüş hasta oda büyük ihtimal pazar gezisine katılamiyacak :pale:

Geçmiş olsun :cyclopsan ailecek acil şifalar diloyoruz :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
süreyya hanıma da cengiz kardeşimizede geçmiş olsun. portakal yiyin kardeşim, nane limon kaynatın için. kendinize bakın yahu...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar cümleten iyi akşamlar
bana kalırsada 9:00 da çıkalım derim çünkü gıdeceğimiz yer çok uzak degil:)





cengizim büyük geçmiş olsun acil şifalar diliyorum sana :rendeer:

süreyyada çok fena üşütmüş hasta oda büyük ihtimal pazar gezisine katılamiyacak :pale:


geşmiş olsun abi..:rendeer:


yaw herkes hastalanıyo salgın mı var nedir aman arkadaşlar kalın giyinini üşütmeyin soguga delikanlılık olmuyor tecrübe ile sabittir:p:rendeer:

bu arada karatepe gezisine yeni fotolar ekledim ve birde video çekmiş ümiy onu ekledim acayip enstanteneler cıkmış ortaya mutlaka seyretmenizi tavsiye ederim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
şimdiden iyi yolculuklar dilerim size :rendeer:
aklıma gelmişken:cyclopsan
GÜNAYDIN ADANA MT NİN DEĞERLİ İNSANLARI
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
herkese günaydın.neler oluyor arkadaşlar adana mt.kırıllıyor bugünlerde:cyclopsan
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Bugün, 04:49 AM

şimdiden iyi yolculuklar dilerim size :rendeer:
aklıma gelmişken:cyclopsan
GÜNAYDIN ADANA MT NİN DEĞERLİ İNSANLARI

Hayırdır Gürsel kardeş? "İlk günaydını deme" yarışmasında günün birincisi olabilmek için 04:49'da mı kalktın, yoksa hiç yatmadın mı? Günaydınlar ve selamlar.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
üff bir gezi yapacaksınız ne kadar uzattınız bak bizimde canımız çekti işte tamam benide ekleyin ahmetnr + ?.... sabah 09 orda olurum oluruz bakarız selamlar
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
12
geşmiş olsun abi..:rendeer:


yaw herkes hastalanıyo salgın mı var nedir aman arkadaşlar kalın giyinini üşütmeyin soguga delikanlılık olmuyor tecrübe ile sabittir:p:rendeer:

bu arada karatepe gezisine yeni fotolar ekledim ve birde video çekmiş ümiy onu ekledim acayip enstanteneler cıkmış ortaya mutlaka seyretmenizi tavsiye ederim.havalar soguk gıdıyor dıkkat etmek lazım.

şimdiden iyi yolculuklar dilerim size :rendeer:
aklıma gelmişken:cyclopsan
GÜNAYDIN ADANA MT NİN DEĞERLİ İNSANLARI
hafta tatılın dıye hıc yatmamıssın galıba.sen bugun tatıl yap.sabah fabrıkada gorusuruz.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar, biraz önce Kızıldağda gideceğimiz yerdeki Ahmet beyle görüştüm. Sucuk zaten varmış. Yarın bizden gelecek habere göre koyun da kesecek. Bu nedenle sabah 9:00 da çıkarken kaç kişi gideceğimizi arayıp söyleyeceğim. Sıcak ekmek te yapacak bize. Saat 11:00--12:00 arası inşallah orada oluruz dedim. Hava bugün çok güzelmiş. Muhtemelen yarın da (inşallah) iyi olur. Ama gideceğimiz yerin rakımı 1450 metre. Mutlaka sıkı giyinin. Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
hadi bakem arkadaşlar ben ve eşim geliyoruz yarin görüşmek üzere..NEOLDU MUSTAFA ABİM gördünmü..çok şaşırdın demiii kazak erkek herzaman kendini belli eder.tabiki benden bahsediyorum..hryt kim tutar beni
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Fatih ve ben katılmak istiyoruz. Katılım kayıt ücretlerini kim topluyor?

ücretler sucuk öncesi peşin alınacak :p ona göre hazırlıklı olun :mrgreen:

hadi bakem arkadaşlar ben ve eşim geliyoruz yarin görüşmek üzere..NEOLDU MUSTAFA ABİM gördünmü..çok şaşırdın demiii kazak erkek herzaman kendini belli eder.tabiki benden bahsediyorum..hryt kim tutar beni

kimin adaşı :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Arkadaşlar, biraz önce Kızıldağda gideceğimiz yerdeki Ahmet beyle görüştüm. Sucuk zaten varmış. Yarın bizden gelecek habere göre koyun da kesecek. Bu nedenle sabah 9:00 da çıkarken kaç kişi gideceğimizi arayıp söyleyeceğim. Sıcak ekmek te yapacak bize. Saat 11:00--12:00 arası inşallah orada oluruz dedim. Hava bugün çok güzelmiş. Muhtemelen yarın da (inşallah) iyi olur. Ama gideceğimiz yerin rakımı 1450 metre. Mutlaka sıkı giyinin. Selamlar.

ilginiz için teşekkür ederim :cat:

üff bir gezi yapacaksınız ne kadar uzattınız bak bizimde canımız çekti işte tamam benide ekleyin ahmetnr + ?.... sabah 09 orda olurum oluruz bakarız selamlar

hadi bakim ahmet, sucuğu duyunca dayanamıyon galiba :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
:cat:G Ü N C E L L İ Y O R U M :cat:

Gezi Duyurusu
Dün akşamki toplantıda Pazar günü gezisi için eğer hava şartları uygun olursa Veyis Hocamız öncülüğünde Kızıldağ'a sucuk ve pirzola yemeğe gideceğiz.
Katılmak isteyen arkadaşlarımız Saat 9:00 HAREKET Fuar alanın önünden :cat:
Şimdilik katılanlar:
Veyis Hocam + Eşi
Muzaffer1968 + Eşi
Çelik Gürsel + Eşi
Haluk hocam + Eşi
Gökhan Hocam + Eşi
Mustafa abi + Eşi
Turgay abi + ???
İso + Nişanlısı Ferda
Bora + Eşi

Listemizi güncellersek kimin gelip gelmiyeceği belli olur....

Ben de güncellemiş oldum.Selamlar. (Erhan hadi yaz adını!!!)
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Yarın saat 09.00'da Fuar alanında oluruz. Görüşmek üzere...

Hastalara acil şifalar, herkese iyi geceler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst