- Katılım
- 20 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,860
Herkese Günaydın.
Geçmiş olsun Cengiz. Acilen iyileş ki yaylaya çıkalım.
acayip derecede hastayım klavyenin tuşuna basacak takatim yok:rendeer:
Geçmiş olsun Cengiz. Acilen iyileş ki yaylaya çıkalım.