- Katılım
- 6 Tem 2008
- Mesajlar
- 128
valla ben biliyorum yani ters çevirdim bi kaç kere yaa
ordan yoksa yakmyo öle başka türlü bu arada benimkiside o civarlarda yakıyo ya 120 kuruş biraz agraaasif bi kullanım tarzısım vardırda 
bu arda arkadaşlar kanuninin sitesine giren oldumu bizim racer s lerin fiyat tavan yapmış
yahu 3900 e çıkmış 
bu arda arkadaşlar kanuninin sitesine giren oldumu bizim racer s lerin fiyat tavan yapmış
Son düzenleme: