Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
valla ben biliyorum yani ters çevirdim bi kaç kere yaa :p ordan yoksa yakmyo öle başka türlü bu arada benimkiside o civarlarda yakıyo ya 120 kuruş biraz agraaasif bi kullanım tarzısım vardırda :p

bu arda arkadaşlar kanuninin sitesine giren oldumu bizim racer s lerin fiyat tavan yapmış :D yahu 3900 e çıkmış :D
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
bu alate okadar para vermem gider japon alarım daha iyi ....
neyse arkadaşlar racer sevdama elfatiya çekiyom artık ::angry2::
yaza kadar fiyatlar düştü düştü düşmesse benim gözümden düştü .::uzgunum:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
64
ben geçenlerde motoru aldığım galeriye gittim bizim motorların grenajsız modellerine 4.000 ytl yazmışlar. arkadaşlar bunlar çıkdırmış olmalı:queen: hee bu arada normal racerler 3.500+300 ytl pilaka masrafı ile birlikte 3.800 idi. waz geçer gibi yaptık motoru almaktan we plaka masrafını almadılar:cat:
_________________________________________________________________
dün yedek depoya geçince hemen 20 ytllik benzin aldım... bakalım bidahaki yedek depoya geçene kadar kaç km yol gidecek.:silent:kesin benim hesapta bir yanlışlık wardır:cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
:farao:motora rağbet oldukça fıyat artışı gerçeklesıyor,
yahu kış sezonuna gırdık,
fiyatların düşmesı gerekırken şu işe bak yahuu
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bu alate okadar para vermem gider japon alarım daha iyi ....
neyse arkadaşlar racer sevdama elfatiya çekiyom artık ::angry2::
yaza kadar fiyatlar düştü düştü düşmesse benim gözümden düştü .::uzgunum:

aynen bütün gün düşündüm insanın canını sıkıyorlar yaaa bi hevesimiz wardı adamlar kursağımda bırakacaklar, kriz mriz ayağına yapıyorlar büyük ihtimal sanki kriz çinde gibi... neyse bakalım hele bi kış sonu gelsin
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
aynen bütün gün düşündüm insanın canını sıkıyorlar yaaa bi hevesimiz wardı adamlar kursağımda bırakacaklar, kriz mriz ayağına yapıyorlar büyük ihtimal sanki kriz çinde gibi... neyse bakalım hele bi kış sonu gelsin

dostum kendini kanıtlamış markalar da fiyat değişikligi yok
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
biz dün sorduk anah tar teslim racer s ler 3700 ytl

vallha osman bana göre 3400 tam idaal bi rakam dı bi kuruş yukarı vermeyi düşünmüyorum yani bana kalırsa herkesde ögle düşünür 3.700 de olsa fazla çünkü adamlar s leri daha temmuz ayında çıkardı
baktım motorsuzluk tak mı dedi alırım başka bi motor markası tipi falan önemli degil cup bile olsa binerim ayagımı yerden keser ne zaman benim istedigim rakamlarla uyuştu ozaman alırım uyuşmassada kanuni kullanmamış olruz ne olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
vallha osman bana göre 3400 tam idaal bi rakam dı bi kuruş yukarı vermeyi düşünmüyorum yani bana kalırsa herkesde ögle düşünür 3.700 de olsa fazla çünkü adamlar s leri daha temmuz ayında çıkardı
baktım motorsuzluk tak mı dedi alırım başka bi motor markası tipi falan önemli degil cup bile olsa binerim ayagımı yerden keser ne zaman benim istedigim rakamlarla uyuştu ozaman alırım uyuşmassada kanuni kullanmamış olruz ne olacak

O zaman freedom a bi bakın derim. Nasılsa aynı motora sahipler. Freedomun yeni fiyatı da 3400. Görüntü olarak ta çok güzel. Saygılar.
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
ya bakalım artık neler olr ama ikincielleride etkiler bu artış açıkcası satıcak olanlar beklese iyi olr biraz heralde :)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
O zaman freedom a bi bakın derim. Nasılsa aynı motora sahipler. Freedomun yeni fiyatı da 3400. Görüntü olarak ta çok güzel. Saygılar.

adamım racer de çift egzoz çıkışı var freedom da tek fredom fena motor değil ama dedigim gibi granajsız olacak hızdan çok kaliteli olmasını isterim çünkü zam yapanlar arasında seçkin markaları göremedim

iknci el temiz makinalar var ama :p

göksel ikinci el bi makina düşünmüyorum ama düşünecek olursam yukarıda yazdıgım gibi şehir içi kullanımlarda güzel olan bi cup düşünürüm ..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
adamım racer de çift egzoz çıkışı var freedom da tek fredom fena motor değil ama dedigim gibi granajsız olacak hızdan çok kaliteli olmasını isterim çünkü zam yapanlar arasında seçkin markaları göremedim


Tek egzoz olmasıyla çift egzoz olması arasında ne fark vardır? Sadece görüntü mü? Yoksa çekişi ve yakıtı da etkiler mi? Selamlar, saygılar:)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Tek egzoz olmasıyla çift egzoz olması arasında ne fark vardır? Sadece görüntü mü? Yoksa çekişi ve yakıtı da etkiler mi? Selamlar, saygılar:)

çift egzoz çıkan atık gazı daha rahat atar budan kaynaklannarak bogulma ollasılıgı minimum seviye gelir performans artar motor rahatlar saygılar

:D teklif var ısrar yok :D

teşekür dostum sen beni anlıyondur sanırım benim kızmam daki amaç adamlar 200cc lik bir motora tek hamnede 600ytl fiyat artışı çok çok fazla ben 600cc lik bir motorda bukadar fiyat artışı görmedim daha
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
çift egzoz çıkan atık gazı daha rahat atar budan kaynaklannarak bogulma ollasılıgı minimum seviye gelir performans artar motor rahatlar saygılar



Peki burdan yola çıkarak egzoz patladığı zaman değiştirmesek veya egzozun ağız kısmını açsak motorun performansı artar. Doğru mudur? Buna bağlı olarak yakıt tüketimi de artar mı? Eğer yakıt tüketimi bu şekilde artıyorsa RACER , FREEDOM dan fazla yakıyor demektir. Doğru bir tespit midir? Selamlar:)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Peki burdan yola çıkarak egzoz patladığı zaman değiştirmesek veya egzozun ağız kısmını açsak motorun performansı artar. Doğru mudur? Buna bağlı olarak yakıt tüketimi de artar mı? Eğer yakıt tüketimi bu şekilde artıyorsa RACER , FREEDOM dan fazla yakıyor demektir. Doğru bir tespit midir? Selamlar:)

egzozu boşaltıgın zaman atık gaz dışarı kendini sıkıştırmadan serbestce dışarı atacagından yakıt sarfiyatı artacaktır . Fakat yakıt sarfiyatı sagdece egzozdan biret değildir hava filitrenin tıkalı olması dahi yakıt sarfiyatını artırır . racer freedom dan fazla yakar demişsin onu bilemem sogru olma iktimali var senin motor ne yakıyor bilemem arkadaşlar yakıt tüketimi sürekli yazıyorlar incele hangisi az yakıp hangisi çok yakıyor oradan karar ver
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
arkadaşlar bende yaza doğru freedom almayı düşünüyordum adamlar 2900 den 3400 e çıkmışlar ayıp etmişler beaa ben güzel kafama güre bi motor bulmuştum. Fiyatı çok fazla olmuş. Heralde 2. ellere bakacaz artık ahh ulan ahh kanuni yabancı dediğimiz markalar yapmadı bunu sen yaptın

gerçii kendiside yerli sayılmaz ama ben onu diğer çin çan çonlardan ayrı tutuyorum..,
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Peki burdan yola çıkarak egzoz patladığı zaman değiştirmesek veya egzozun ağız kısmını açsak motorun performansı artar. Doğru mudur?
çok usta deilim ama dogru.
Buna bağlı olarak yakıt tüketimi de artar mı?
buda doğru
Eğer yakıt tüketimi bu şekilde artıyorsa RACER , FREEDOM dan fazla yakıyor demektir. Doğru bir tespit midir? Selamlar:)
bunun onunla alakası yok mühendisler bi ton kafayı boşa yormuyorlar doğru olan hangisiyse onun montajını yapıyorlar. daha çok yakabilir belki onu bilmem ama performans la doğru orantılı gelişir bunu söyleyebilirim.

arkadaşlar bende yaza doğru freedom almayı düşünüyordum adamlar 2900 den 3400 e çıkmışlar ayıp etmişler beaa ben güzel kafama güre bi motor bulmuştum. Fiyatı çok fazla olmuş. Heralde 2. ellere bakacaz artık ahh ulan ahh kanuni yabancı dediğimiz markalar yapmadı bunu sen yaptın
gerçii kendiside yerli sayılmaz ama ben onu diğer çin çan çonlardan ayrı tutuyorum..,
bunun adına zaten dost kazığı denir :) elin adamı yapmaz bunu:)

Selamlar, Saygılar

----------------------------
ilana bakmayan davul olsun emi puhahahha
http://www.sahibinden.com/kanuni_ra...n_garibanlarWQQaXQQ11315465WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst