Gençler sormayın, mesaideyim. Lanet olsun şu bendeki sorumluluk duygusuna! :mrgreen: Gitmeden bütün işlerimi, projeleri sonlandırıp gitmeye çalıştığım için haftaiçi geç saate kadar çalışıyorum. Haftasonları da evde olmuyorum genelde, gitmeden herkesi görme telaşıyla geziyoruz sokaklarda. Ama Uğur seni çok bir konuyu kapatıp gidesi gördüm; ne ayak? Sen topladın bizi buraya ama motoru sattın diye hıncını bizden çıkarma koçum :queen:
Bugün motorla geldim işe, sabah 1 lt Motul koydum depoya. Yaw gerçekten fark varmış. Zaten bir yağın ne kadar iyi olduğunu motorun sesinden bile anlayabilirsiniz, Motul koyunca motorun sesinde farkedilir bir azalma oldu. Açıkçası ilk defa düz yolda alet 160 km/h hıza nispeten zorlanmadan çıktı. Motul bu işi biliyor, benden söylemesi.
Tuzla'da GPRcı aramak'ı biraz açar mısın hacım. Ne demek istediydin?