Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Saolasin koraycim cok tesekkurler , bu arada erdem ne yaptin aslan hallettinmi islerini ? yoksa askeremi aldilar abi bu cocugu sesi cikmio :)

Orhancim senin durumun nasil :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Gençler sormayın, mesaideyim. Lanet olsun şu bendeki sorumluluk duygusuna! :mrgreen: Gitmeden bütün işlerimi, projeleri sonlandırıp gitmeye çalıştığım için haftaiçi geç saate kadar çalışıyorum. Haftasonları da evde olmuyorum genelde, gitmeden herkesi görme telaşıyla geziyoruz sokaklarda. Ama Uğur seni çok bir konuyu kapatıp gidesi gördüm; ne ayak? Sen topladın bizi buraya ama motoru sattın diye hıncını bizden çıkarma koçum :queen:
Bugün motorla geldim işe, sabah 1 lt Motul koydum depoya. Yaw gerçekten fark varmış. Zaten bir yağın ne kadar iyi olduğunu motorun sesinden bile anlayabilirsiniz, Motul koyunca motorun sesinde farkedilir bir azalma oldu. Açıkçası ilk defa düz yolda alet 160 km/h hıza nispeten zorlanmadan çıktı. Motul bu işi biliyor, benden söylemesi.

Tuzla'da GPRcı aramak'ı biraz açar mısın hacım. Ne demek istediydin?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Haha bi saka yapalim dedik alinan alinana :) Siz benim icin motosikletten otesiniz bunu biliyorsunuz da :) Orhancim sinavinin bugun yarin filan olmasi gerekmiyormu ? Calismicakmisin sinava ?

Ozlucez seni (o:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
--------------------

Sorma :) yani henuz aliskin degilim arada masanin uzerine kayiyor gozlerim kirmizi anahtari goremeyince bi tuaf oluyorum


Tez zamanda Fazer'imi alip bu lanet uzuntuden kurtulmaliyim :)

Kendimi oyalamam lazim .

Insallah mehmetcim insallah bakalim halen arastiriyorum yani su an icin kur'da yuksek biraz daha bekliyorum aradigimi bulmak icin.

Yap bakalim yerini :)

o anahtarları arama duygusu çok kötü bişe ya eski scooterıma her gün binerken onu verdikten sonrada ben aynı şeyleri yaşıyordum bole geceleri sıkılınca 1 2 tur atmak iyi geliodu ama şimdi ole bi şans yok işte ewde kös kös otueuyoruz :queen:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Haha bi saka yapalim dedik alinan alinana :) Siz benim icin motosikletten otesiniz bunu biliyorsunuz da :) Orhancim sinavinin bugun yarin filan olmasi gerekmiyormu ? Calismicakmisin sinava ?

Ozlucez seni (o:


Alınmaca yok abi, şaka yapıyoruz biz de :cat: Benim sınav 1-2-3 Aralık'ta. Çalışma diye birşey yok herhalde; çalışsam neye çalışacam ki? :silent:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Su yeni derbinin tasarimiza pek bi guzel olmus yahu ama ama 15 beygir cok az degilmi yahu RS 125 r mi rakip cikardilar depo yapisi filan cok benziyor.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Yeni RS125r 2 zamanlı ve 28 hp civarı olduğu söyleniyor. Dolayısıyla 4T yeni Derbi'nin güç konusunda hiçbir şansı yok.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Yahu ben sacmalamis bulunuyorum rs 125 r demisim , benim soylemek istedigim tamamen YZF-R125 di karisiklik icin ozur dilerim :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Drunk durumu devam ediyor, belli ::sefereee




Arkadaşlar nerdesiniz ya? Bi ses verin!! Havalar soğudu, herkes kabuğuna çekildi bakıyorum.. Hadi ben askere gidiyorum da size ne oluyor :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
daha bi ay var gitmene dur tribe girme hemen:) haftaiçi bi gün şu karting olayını yapalım artık hadiyin
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Tasarım olarak :wiinkk:

Yeni RS125r 2 zamanlı ve 28 hp civarı olduğu söyleniyor. Dolayısıyla 4T yeni Derbi'nin güç konusunda hiçbir şansı yok.

tasarım olarak evet gelişme olmuş eski modele göre farklı bi tasarım var vartık ama motorun değiştirilmesi ne bilim olmamış bence derbi gpr'ı seven bu yüzden seviyordu zaten ama neyse artık yapıcak bişe yok adamlar yapmışlar :queen:

Yahu ben sacmalamis bulunuyorum rs 125 r demisim , benim soylemek istedigim tamamen YZF-R125 di karisiklik icin ozur dilerim :)

yamahaya nasıl bir rakip olur bilemiyorum ama hyo ile kawa nın 250'lilik macerası gibi olur bence yamaha az farkla geçer gibi sadece:cat:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
İki üç gündür kontrol edemedim arkadaşlar kusura bakmayın =) valla Orhan, bende kış gelince bi değişiklik olmuyo, hergün motor üstündeyim ben =)
Burhaniye'ye gittim, askerlik işlemlerimi hallettim ama Balıkesir Burhaniye arasında iki kere gelip gitmem gerekiyodu ve feribot saatleri de benim işten çıkış saatime uymuyodu. Mecburen körfezi dolaşıcaktım ve hesapladım, 1200km gibi bi yol oluyodu. Benim motorla 1200km bir gün içinde yapmaya da yemedi açıkçası =) hani ertesi gün tatil olsa belki yapardım ama geldiğim gibi işbaşı yapamazdım. Araba da 1200km'de çok yakar diye otobüsle gittim geldim ama Burhaniye'de motor kiraladım.

Yeni Derbi'den haberim yok benim? nedir ne değildir?
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Erdem işlerini halletmene sevindim. İyi ki motorla gitmemişsin; 1200 km demek nerden baksan 1,5 depo yağ demek. Abartmaman iyi olmuş :)

Karting'i gelecek hafta yapalım muhakkak. Tarihi belirleriz burada.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
beyler ya bu arada benim km saati gitti =) ekranda sürekli 0 görüyorum. iki gündür böyle. Servise gitmeye resmen korkuyorum "beyin gitmiş, 750ytl ve garantiye dahil değil" diyecekler diye =)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Beyinle alakası yok
Arka tekerleğin orada veya ön tekerleğin orada km okuyucusu vardır büyük ihtimalle o arıza yapmıştır
Ama servisiniz ne kadar fiyat çeker bilemiyorum :)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Beyinle alakası yok
Arka tekerleğin orada veya ön tekerleğin orada km okuyucusu vardır büyük ihtimalle o arıza yapmıştır
Ama servisiniz ne kadar fiyat çeker bilemiyorum :)

extrema ben de beyinle alakası olmadığını düşünüyorum ama Ferco öyle düşünmeyebilir =) burda bi arkadaşın sağlam beynini değiştiriyolardı az kalsın.. Motorun aklını alıyolardı nerdeyse =) sanırım arka tekerde değil çünkü patinaj çekerken km saati değişmiyordu. ön tekerden çıkan bi kablo var fren dışında, onu takip edip kafayı söküp bakıcam yerinden çıkmış bişey yoksa servise götürücem.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Km sayacı ön tekerde, sağ tarafta. Onu kontrol et mutlaka servise gitmeden önce. Herşey normal gözüküyorsa servise götürmelisin, garantili çünkü motorun. Götürdüğünde "büyük ihtimal sayaç bozuk" diye söyle ki başka yerden başlamasınlar :) Sorunun tam olarak ne olduğu anlaşıldıktan sonra bırakıyorsan bırak servise; ben öyle yapmıştım.

Bu arada bizim motorların garantisi kaç yıl?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst