YArasın yarasın afiyet olsun.Lop lop et olsun. Katılamıyorum ama takipteyim. Yakın zamanda görüşmek üzere
:queen: :queen: :queen:sevgili gürsel abim o mangalı yakmak için magal gibi yürek olması lazım derim
yakın zaman derken :silent:
:queen: :queen: :queen:
en yakın olsun
Sevgili Adana MT gurubu bu günkü gezi için herkese teşekkürler özellikle Haluk hocamın ve Muzafferin kesesine Allah bereket versin her şey çok güzeldi.
arkadaslar bende varım unutmayın
arkadaslar bende varım
Son derece katılıyorum.
Kuyrukları düzelirken belleri eğildi valla.
Güle güle binsinler.