[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw mesajları okuyunca bu saatte gülme krizi tutu allah da hepinizi sonsuza dek güldürür inşallah yarın ola hayrola iyi geceler adananın me te si :cherry:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın millet :rendeer:
Şu işe bak bi sucuk yiyeceğiz diye pazar sabahı erken kalkıyoruz :mrgreen:
İnşallah uyuya kalan olurda, bize sucuk biraz daha fazla düşür :cherry::mrgreen::queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
neee sucuk muuuuuuu ben bunalım takılmaya devam edeyim size iyi eğlenceler. kazasız bir gezi geçirmenizi dilerim...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Çok şükür bir geziyi daha kazasız belasız tamamladık. Sucuklar ve manzara süperdi. Herşeyden öte motosiklet dostluğumuz süperdi. Allah bozmasın. Selamlar.

Bora kardeş, herhalde fotoları siteye yüklüyorsun. Gördüm!!!
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ben bugün hiç foto çekmedim veyis hocam.fotolar diğer arkadaşlarda.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
YArasın yarasın afiyet olsun.Lop lop et olsun. Katılamıyorum ama takipteyim. Yakın zamanda görüşmek üzere
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ben gördüm; Hasan'ların makinasında bir sürü fotomuz var.

Hasan uyuma yükle...
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Sevgili Adana MT gurubu bu günkü gezi için herkese teşekkürler özellikle Haluk hocamın ve Muzafferin kesesine Allah bereket versin her şey çok güzeldi.
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
arkadaslar bende varım

Arkadaslar Salı Gunu ısdanbula Gıdıyorum Yenı Bmw Motor Cıkmıs Egıtım Alacam Motor 1300cc .450 Cc Sız Yaklasık 3aya Kadar Gorursunuz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
arkadaşlar hepinize katıldığınız için teşekkür ederim sucuklar içinde afiyet şeker bal olsun löp löp et, pıt pıt yağ olsun ama kolestrol yapıp damarları tıkamasın ki yine beraber olalım.

Son derece katılıyorum.

Kuyrukları düzelirken belleri eğildi valla.

Güle güle binsinler.

sağlık olsun onlar da düzelir elbet. zaten deveye sormuşlar boynun niye eğri diye o demişki nerem düzki. bizimkide o misal ::stretche::stretche::tutkuy::::cheeeeer
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayde resimler fırından çıktı çıtır çıtır tazeeeeeeeeeeeee, benimde canım çıktı kaydetmemişim bidaha yüklemek zorunda kaldım
iso karıştırma kim olduğunu 2 ay sonra yine kuyruk var ona bak:p
fuatbm01 valla bende çıkaramadım kusura bakmayın
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
geceleriniz güzel olsun sevgili adana mt kardeşlerim:)

alooooooooooo, şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşştt
uyudunuzmu :silent: insan bi sanada der be

peki küstüm.bende uyuyim bari
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst