Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
burgman kullanan arkadaslar 150 lik bı burgman buldum almayı dusunuyorum 3000 ytl ve 19 bın km.de.sımdı merak ettıgım sey su bu 150 lıkler artık getırılmıyomuş ya acaba yedek parcada sıkıntı olurmu.sıze bu makıneyı almak akıllıcamı degermı?daha evvel asya 125 t kullandım :D

150cc motoru ne kadar zamandır kullanıyorsun bilmiyorum.

ama tecrübe kazandım diyorsan; şu anda, değil 150 cc -200 cc makine seni kesmez.

150cc makineden burgmana geçen birisi olarak, hayırlısıyla burgman 400cc ye geçmeni tavsiye ederim.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
150cc motoru ne kadar zamandır kullanıyorsun bilmiyorum.

ama tecrübe kazandım diyorsan; şu anda, değil 150 cc -200 cc makine seni kesmez.

150cc makineden burgmana geçen birisi olarak, hayırlısıyla burgman 400cc ye geçmeni tavsiye ederim.

Vedat'çım büyük cc. herkesin hayali ancak maddiyat bu durumda çok önemli oluyor. Arkadaş 3.000ytl civarında bir şey arıyor sanırım. Benim naçizane tavsiyem Joyride bakması
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Vedat'çım büyük cc. herkesin hayali ancak maddiyat bu durumda çok önemli oluyor. Arkadaş 3.000ytl civarında bir şey arıyor sanırım. Benim naçizane tavsiyem Joyride bakması

niye ki denizcim. o üçbinlirasına bir beşyüz kaat daha attı mı, 2004 model 27000km de bulur kanaatımcaaa:queen::mrgreen::p
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
hehheheheh ...
yahu siz bır motoru satana kadar ben 10. yu devırdım beee.
gy yı de sattım bugun...
artık neyle dalga gecersınız bılmem...
denız senın motora temızınden 3000 yetale calısır..
:cat:
:cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
hehheheheh ...
yahu siz bır motoru satana kadar ben 10. yu devırdım beee.
gy yı de sattım bugun...
artık neyle dalga gecersınız bılmem...
denız senın motora temızınden 3000 yetale calısır..
:cat:
:cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:

Biz motoru olmayan adamla konuşmuyoruz :cherry:
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Burgman 400 mars motoru ariyorum

Arkadaslar 2002 burgman 400 umun mars motoru bozuldu. orjinaline 600 ytl den kapi aciyolar.Cikma buldum ama durumu benimkinden de kotu lutfen bana ardim edin bu parcanin cikmasini ya da muadilini nasil bulabilriim?:pr:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
deniz abi senin burgy değilmi bu ya şaşırdım valla ha sendemi satıyon yoksa ????

:silent:

deniz abi senin burgy değilmi bu yaaa hayırdır sendemi satıyon yoksaa

bu arada buji olayını yazacam extra olarak yücel motorda taktıran buji yanlış takılmış arkdşlarda bilgili olsun fotosunu koyarım yakında buraya şimdi foto makine yok cr7e yi takınca makinenin ivmelenmesi değişti adeta yücel motorun taktığı ise ngk-r cr8e miş sökünce gördüm
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Arkadaslar 2002 burgman 400 umun mars motoru bozuldu. orjinaline 600 ytl den kapi aciyolar.Cikma buldum ama durumu benimkinden de kotu lutfen bana ardim edin bu parcanin cikmasini ya da muadilini nasil bulabilriim?:pr:

Yurt dışından bulman mümkün olur uygun fiyata gelir bizde sürümü olmayan parça elde beklediğnden dolayı fiyatı yükseliyor.
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Evllah saol, forumlarda yaziyor, yok burgmanin parca sorunu yok, yalannnnmis demek hemde koskoca bi yalan insan basina gelince anliyor koca izmir`de baklmadigim yer kalmadi
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
Parça sorunu diye birşey yoktur suzuki den bahsediyoruz burda olay tamamen bizim akıllı servislerimiz de bitiyor milleti kazıklamayı çok sevdikleri için affetmiyorlar allah onların ellerine düşürmesin gerçekten
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
herkes selam bizde 2004 burgman 650 var şu ana kadar sorunu yoktu bugün 200 kmyol yaptıkdan sonra evin önüne gelip stop ettim daha sonra tekrar çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde lambalar dahi yanmadı sorun nerden kaynaklanabilir????
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
arkadaşlar burgman 650 nin sadece motorunu şanzımanı , elektrik-elektronik donanımı dahil , yani çalıcak vaziyette bulabilirmiyiz .(amaç başka bi araç projesinde kullanmak için )
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
herkes selam bizde 2004 burgman 650 var şu ana kadar sorunu yoktu bugün 200 kmyol yaptıkdan sonra evin önüne gelip stop ettim daha sonra tekrar çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde lambalar dahi yanmadı sorun nerden kaynaklanabilir????
Selam benim burgman 400'de buna benzer bir sorun olmuştu. Akşam evin önüne parkettim , sabah çalışmadı. Sebebi ise benden önceki sahibinin takdırdığı 55 watt'lık ampüllerden dolayı kontağın arkasındaki bir parçanın erimiş olması idi.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
herkes selam bizde 2004 burgman 650 var şu ana kadar sorunu yoktu bugün 200 kmyol yaptıkdan sonra evin önüne gelip stop ettim daha sonra tekrar çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde lambalar dahi yanmadı sorun nerden kaynaklanabilir????


Kontakla ilgili bir problem olduğunu sanmıyorum. Sigortalarını kontrol edin, bir tanesi atmış olabilir.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
geçenlerde de aynısı benimde başıma geldi motor elektrik hiç gelmiyordu sigorta kutusunu açarak hepsine baktım ve mavi alan 15 yazanın patladıgını gördüm altan motora gittim aldım bir tane sağolsunlar para bile almadılar taktım sorunsuz çalışıyor şuan
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
slm

Selam benim burgman 400'de buna benzer bir sorun olmuştu. Akşam evin önüne parkettim , sabah çalışmadı. Sebebi ise benden önceki sahibinin takdırdığı 55 watt'lık ampüllerden dolayı kontağın arkasındaki bir parçanın erimiş olması idi.

bende de böyle bir sorun oldu kontak içi eridi ve kontak hiç dönmüyordu bile ama araştırmalarım sonucu ampül ile ilgili bişey duymadım sadece k4 burgy 400 lerde bu sorun olduğu söylendi serviste aynı şeyi söyledi ama ampül olarak sizden duyuyorum bu konuda daha fark lı bilgisi olan varmı eğer ampül değerleri çok önemliyse watt ına göre kullanalım diğer arkdş larda aynı sorunları yaşamasın basit yöntem yüzünden
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
bende de böyle bir sorun oldu kontak içi eridi ve kontak hiç dönmüyordu bile ama araştırmalarım sonucu ampül ile ilgili bişey duymadım sadece k4 burgy 400 lerde bu sorun olduğu söylendi serviste aynı şeyi söyledi ama ampül olarak sizden duyuyorum bu konuda daha fark lı bilgisi olan varmı eğer ampül değerleri çok önemliyse watt ına göre kullanalım diğer arkdş larda aynı sorunları yaşamasın basit yöntem yüzünden

Bana servisin söylediği o, motoru getirir getirmez ampullerden olduğunu söyledi . Hatta dediğine göre bu sorun ile ilgili istanbul servisi aradığında ilk sordukları ampuller orjinalmi diye soruyormuşlar . Ve ampüllerden olduğunu idda ediyorlarmış . Aslı varmıdır bilmiyorum tabi . Ben servisin yalancısıyım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst