Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
sizce nexus500 burgmandan kalitelimi??? ben biraz araştırdım sanki daha kaliteli gibi geldi.burgmanın sadece geniş bagajı ve oturma şekli açısından daha konforlu.nexus ise yüksek hızlı seri dengeli 500cc bir makinaya göre azda yakıyor uzunyolda konforunu hissettiriyo sadece tek falsosu parçaları pahalı....sizce:silent:

Arkadaş, yanlış adamlara soruyorsun:) Hem zaten sen kendince kesin bir yargıya varmışsın kanımca :bounce: Kendi fikrini bize de mi onaylatmak istiyosun? Ne diyelim şimdi? ' Evet Nexus daha kalitelidir' mi diyelim. Biz Burgman'ı seviyoruz, onu kullanıyoruz. Nexus da güzel :rendeer: Burgman daha da güzel:queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
pazar sabahı düzceye gidip geleceğim. bercestede yemekler benden bana arkadaşlık etmek isteyen var mı?:)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Arkadaş, yanlış adamlara soruyorsun:) Hem zaten sen kendince kesin bir yargıya varmışsın kanımca :bounce: Kendi fikrini bize de mi onaylatmak istiyosun? Ne diyelim şimdi? ' Evet Nexus daha kalitelidir' mi diyelim. Biz Burgman'ı seviyoruz, onu kullanıyoruz. Nexus da güzel :rendeer: Burgman daha da güzel:queen:


çok doru söyledin dicek lafım yok...yanlız ben sidik yarıştırmak için söylemedim yanlış anlaşıldım.ne burgmanı kullandım nede nexus sen en azından burgman kullanıcısısın burgmanı tanırsın.söyleyeceğin her sözde benden daha doru olabilirsin.birde her sorulan soru onayalmak için sorulmuyo bence yaptığım araştırmanın nedenli doğru olup olmadığını anlamak için sordum senin beyan edeceğin bir bilgi belki başka fikir edinmemi salıcak faydalı olcaksın yanii:)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Arkadaş, yanlış adamlara soruyorsun:) Hem zaten sen kendince kesin bir yargıya varmışsın kanımca :bounce: Kendi fikrini bize de mi onaylatmak istiyosun? Ne diyelim şimdi? ' Evet Nexus daha kalitelidir' mi diyelim. Biz Burgman'ı seviyoruz, onu kullanıyoruz. Nexus da güzel :rendeer: Burgman daha da güzel:queen:


::sefereee Oğuzcum ne güzel söyledin:cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Arkadaş, yanlış adamlara soruyorsun:) Hem zaten sen kendince kesin bir yargıya varmışsın kanımca :bounce: Kendi fikrini bize de mi onaylatmak istiyosun? Ne diyelim şimdi? ' Evet Nexus daha kalitelidir' mi diyelim. Biz Burgman'ı seviyoruz, onu kullanıyoruz. Nexus da güzel :rendeer: Burgman daha da güzel:queen:


dragstar nickli arkadaş güzel bir soru yöneltmiş. bildiğiniz kadarıyla cevap vereceğinize adamı sorduğuna pişman ediyorsunuz. burası bir paylaşım forumu lütfen varsa bilginiz paylaşın yoksa bırakın bilenler tecrübeliler cevaplasınlar
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
dragstar nickli arkadaş güzel bir soru yöneltmiş. bildiğiniz kadarıyla cevap vereceğinize adamı sorduğuna pişman ediyorsunuz. burası bir paylaşım forumu lütfen varsa bilginiz paylaşın yoksa bırakın bilenler tecrübeliler cevaplasınlar


keşke herkez sizin gibi anlayışlı olsa...ben sadece kendi yapmış olduğum araştırmayı ne denli doru olup olmadığını tecrübe sahibi kişilere sormak istedim...
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
dragstar nickli arkadaş güzel bir soru yöneltmiş. bildiğiniz kadarıyla cevap vereceğinize adamı sorduğuna pişman ediyorsunuz. burası bir paylaşım forumu lütfen varsa bilginiz paylaşın yoksa bırakın bilenler tecrübeliler cevaplasınlar

Ya bu çakma BMW'ciyi atın kardeşim forumdan :p tecrübeliymiş :p ortamı provoke etmeye çalışıyor bi de :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
keşke herkez sizin gibi anlayışlı olsa...ben sadece kendi yapmış olduğum araştırmayı ne denli doru olup olmadığını tecrübe sahibi kişilere sormak istedim...

ben seni çok iyi anlıyorum arkadaşım. 3-5 bin km yol yapan kendini motorcu sandığı için oluyor tüm bunlar. sen sıkma canını. nexususun birçok üstün özelliği var burgmandan. ama burgman almış adam şimdi ne yapacak tabii ki övecek motorunu
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
sizce nexus500 burgmandan kalitelimi??? ben biraz araştırdım sanki daha kaliteli gibi geldi.burgmanın sadece geniş bagajı ve oturma şekli açısından daha konforlu.nexus ise yüksek hızlı seri dengeli 500cc bir makinaya göre azda yakıyor uzunyolda konforunu hissettiriyo sadece tek falsosu parçaları pahalı....sizce:silent:

Dostum, ben ikisinide kullandım ancak birini 28.000km diğerini 5km :cherry:
Ancak tarafsız yorumlarımı sorarsan. Nexus, selesi yüksek yeterince seri ancak yüksek titreşimi olan bir motor. Hızlanması çok keyifli dengeli, frenleri güvenli ama Burgman'dan sonra fren dozlaması garip geliyor. Bagaj dersen yok gibi bişey :) Burgman hakkında yorum yapmayacam.

Burgman lüks bir sedan aile aracı gibidir.
Gilera (Nexus) bence scooter'ın ferrarisi'dir. Ancak tek kapılı spor araç kadar rahat edersin.
Evliysen yada kız arkadaşınla gezeceksen ne demek istediğimi çok iyi anlayacağına eminim.
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
ben seni çok iyi anlıyorum arkadaşım. 3-5 bin km yol yapan kendini motorcu sandığı için oluyor tüm bunlar. sen sıkma canını. nexususun birçok üstün özelliği var burgmandan. ama burgman almış adam şimdi ne yapacak tabii ki övecek motorunu

vedatım bi deyişiklik yok dimi ısmarlıyorsun kahvaltıyla yemeği bak şimdiden açlık gırevindeyim ona göre:queen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Dostum, ben ikisinide kullandım ancak birini 28.000km diğerini 5km :cherry:
Ancak tarafsız yorumlarımı sorarsan. Nexus, selesi yüksek yeterince seri ancak yüksek titreşimi olan bir motor. Hızlanması çok keyifli dengeli, frenleri güvenli ama Burgman'dan sonra fren dozlaması garip geliyor. Bagaj dersen yok gibi bişey :) Burgman hakkında yorum yapmayacam.

Burgman lüks bir sedan aile aracı gibidir.
Gilera (Nexus) bence scooter'ın ferrarisi'dir. Ancak tek kapılı spor araç kadar rahat edersin.
Evliysen yada kız arkadaşınla gezeceksen ne demek istediğimi çok iyi anlayacağına eminim.


hayy allah razı olsun yaa... ben böle bir yorum bekliyodum vibrasyon çok fazla olması bana biraz garip geldi 500cc bir motor için
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
arkadaşlar sorunu bulduk kontağın arkası erimiş bazılarınızda olduğu gibi sebebi ise o akşam 1 saat civarı uzun farları yakıp gelmiş olmaktan diye düşünüyoruz 650 nin farı 35 mi 55 mi bizimkinden çıkan biri philips 60/50w diğeri 55w
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
39
Uzun farlar ı yaktıgınız da tam olarak hatırlamıyorum ama direk akım çekiyor diye çoğukez duymuştum o yüzden uzun farlarınızı gereksiz yere uzun süre açmayın derlerdi bu çin malı içinde geçerliydi japon için de çünkü uzun yandıgın da kısa da aynı anda yanıyor
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Uzun farlar ı yaktıgınız da tam olarak hatırlamıyorum ama direk akım çekiyor diye çoğukez duymuştum o yüzden uzun farlarınızı gereksiz yere uzun süre açmayın derlerdi bu çin malı içinde geçerliydi japon için de çünkü uzun yandıgın da kısa da aynı anda yanıyor

Far konusunda şunları söyliyim: Bir kere Burgman 400 için far ampülü 2 adet olup ikisi de 35/35 Wattır. Bu ise kısa far flamanının gücü ile uzun far flamanının gücü eşit olup 35 Watt anlamına gelmekte. Burgmanın elektrik devre şemasını incelediğimizde uzunlar yandığında kısaların yanmayacağı görülüyor. Normal kullanımda ise uzunları yaktığımızda motorun hemen önümdeki aydınlık kaybolup karşı taraf aydınlanıyor. Dolayısıyla hiçbir şekilde uzunlar yandığında kısalar yanmamakta. Bu durumda sistemden çekilen elektrik yükü de aynı kalmaktadır.

Bu söylediklerim Burgman400 için geçerlidir.

Burgman650 nin ise far ampulü 60/55 Watt olup yine Burgman400'deki gibi aynı anda çalışmıyor.(Tabi değiştirilmediyse)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst