- Katılım
- 25 Ara 2006
- Mesajlar
- 184
sizce nexus500 burgmandan kalitelimi??? ben biraz araştırdım sanki daha kaliteli gibi geldi.burgmanın sadece geniş bagajı ve oturma şekli açısından daha konforlu.nexus ise yüksek hızlı seri dengeli 500cc bir makinaya göre azda yakıyor uzunyolda konforunu hissettiriyo sadece tek falsosu parçaları pahalı....sizce:silent:
Arkadaş, yanlış adamlara soruyorsun