- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 862
burgman kullanan arkadaslar 150 lik bı burgman buldum almayı dusunuyorum 3000 ytl ve 19 bın km.de.sımdı merak ettıgım sey su bu 150 lıkler artık getırılmıyomuş ya acaba yedek parcada sıkıntı olurmu.sıze bu makıneyı almak akıllıcamı degermı?daha evvel asya 125 t kullandım![]()
150cc motoru ne kadar zamandır kullanıyorsun bilmiyorum.
ama tecrübe kazandım diyorsan; şu anda, değil 150 cc -200 cc makine seni kesmez.
150cc makineden burgmana geçen birisi olarak, hayırlısıyla burgman 400cc ye geçmeni tavsiye ederim.