Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Satıcıda Motoru yine lifandan alip digerlerini izmittemi adapazarindami ne bir fabrikada yapcaklar 2009 da yeni modeller gelcek dedi ama gelip burda üretim bandnda ( montaş bandı ) yapılıcaktır.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Lifanın fabrikası Düzce de http://www.lifan.com.tr/default.asp sitesi bu. Şu an yenileneceği için kapatılmış sanırım.

Lifan keeway, ledov, bisan a motoru üretiyor ama hepsine aynı motoru vermiyor. Nekadar ekmek okadar köfte hesabı üretim yapılıyormuş. Bu olayı Savaş abi anlatmıştı bana Lifan firması ürettiği motora eğer Lifan yazıyorsa o bizim kalitemizi taşır demiş. Bisan da lifan yazıyor. Diğer markalarda bu yazıyı göremezsiniz.

Bisan da kullanılan motor için yamaha virago motoru ile hemen hemen aynı demiş kalitece en yüksek motoru lifan bisan a satmış. Diğer motorlarda aynı gözükse bisan ın farkını karşılaştırdığınızda anlıyorsunuz.

Ayrıca jantlar harika bir süspansiyon sağlıyor. Alüminyum jantlar birkere bozulduğunda düzeltmek için çok uğraşırsınız.
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
Sen hakikaten" armut piş ağzıma düş" havalarındasın.Her gruba aynı dolmayı yedirmeye çalışıyorsun.son üç mesajından bunlar anlaşılıyor.
Regalcilere yazmayı unutmuşsun.ŞAVAŞ KAYAN
sayın arkadaşım ben kimseye bir şey yedirmiyorumasen yanlış anladın ve bu mesajı regalcilere yazdım iyi oku.ben sadece günde 18 saat çalışıp para biriktirerek 5 yıl kullanabileceğim ama sıkıntı çekmeyecem bir motor arıyorum ve keeway grubunada yazdım.kimseyide birbirne düşürmek için değil senilk motor aldığında gidip ne alman gerektiğini bilerek alabilrsin ancak ben daha motor markalrını bile bilmiyorum ve zaman karar versem bir arkadaş bir şey söylüyor dün keeway demiştim bugün bir arkadaşım aküde sorun var dedi ne yapmalıyım şimdi sen söyle.kullanan insanlardan ayrdım almayacaksam kimden almalıyım.eğer art niyetli olduğumu düşünyorsan yetkiliye şikayet etmelisin bence...
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Sen hakikaten" armut piş ağzıma düş" havalarındasın.Her gruba aynı dolmayı yedirmeye çalışıyorsun.son üç mesajından bunlar anlaşılıyor.
Regalcilere yazmayı unutmuşsun.ŞAVAŞ KAYAN
sayın arkadaşım ben kimseye bir şey yedirmiyorumasen yanlış anladın ve bu mesajı regalcilere yazdım iyi oku.ben sadece günde 18 saat çalışıp para biriktirerek 5 yıl kullanabileceğim ama sıkıntı çekmeyecem bir motor arıyorum ve keeway grubunada yazdım.kimseyide birbirne düşürmek için değil senilk motor aldığında gidip ne alman gerektiğini bilerek alabilrsin ancak ben daha motor markalrını bile bilmiyorum ve zaman karar versem bir arkadaş bir şey söylüyor dün keeway demiştim bugün bir arkadaşım aküde sorun var dedi ne yapmalıyım şimdi sen söyle.kullanan insanlardan ayrdım almayacaksam kimden almalıyım.eğer art niyetli olduğumu düşünyorsan yetkiliye şikayet etmelisin bence...

dostum hiç caracalın ve dier düz motor lifan yazmayan motorların forumlarını okuduysan o kadar çok arızadan bahsedılıyor ki :S sayfalar 100 ü geçmiş bizim sayfada yanı roadstar forumunda sayfa az :D çünkü arıza yok konuscak bişi bulamıyoz :cherry::cherry::cherry: ama bu motora kefil olunur yani :cat:
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
çok teşekkür ederim arkadaşım sanırım öyle 3 motor seçmişim ki üçüde denk düşmüş tercihi artık görüntüden yana kullanacağım yabi seçimi karım yapsın
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
çokmu sorunlu bu tel cant bugüne kadar hep tel cant görmüştüm motorlarda kusura bakma acemiliğime ver bilmiyorum ustat söylediğim gibi yeniyim
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
estafurullah dostum ne demek senın söledıgının aksine tel jant sürücü için buyuk avantaj süspansiyon anlamında yani çukura falan girdiginde esner alımınyum alaşım jant gibi deildir küt die vurmaz yani asfalta :) ve aliminyum jant sert bi çukurda yamulur onu düzelttirmesi de iş yenisini alıcan direk tel jantta böle bi sorunun olmaz yola dewam edersin :mrgreen:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Caracalstar arkadaşım haklı tel cantın avantajı vardır ve doğrudur amortisor görevi görür (Çok az). Ancak olumsuz yanı, zamanla acord ayarı ister ve kalitesine göre kopma yapar. Aluminyum jant ise söylediği olumsuzlukları düzünürsen bence katılmıyorum. Çok derin çukura girmedikce 130 luk arka lastikleri janta kadar ezme yaptıramazsın. Kross yapmıyorsun dolayısıyla katılmıyorum eğileceği konusuna...Saygılar.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Caracalstar arkadaşım haklı tel cantın avantajı vardır ve doğrudur amortisor görevi görür (Çok az). Ancak olumsuz yanı, zamanla acord ayarı ister ve kalitesine göre kopma yapar. Aluminyum jant ise söylediği olumsuzlukları düzünürsen bence katılmıyorum. Çok derin çukura girmedikce 130 luk arka lastikleri janta kadar ezme yaptıramazsın. Kross yapmıyorsun dolayısıyla katılmıyorum eğileceği konusuna...Saygılar.

dostum onun ayarı bakımdan bakıma yapılıyo oda ayarı kaçlmışsa ki zor kadar :mrgreen: o tel kopma olayı macit de oluyo yani mct yani mondialde :)

yani tel jantın ayarı demek istedim yada ne bileyim bana daha hoş görünüyo görünüş olarakda :mrgreen: bide american chopper filmlerınde falan tüm chopperlara dikkat ettım hepsi tel jant bu adamlar bişi biliyo değilmi ama :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum onun ayarı bakımdan bakıma yapılıyo oda ayarı kaçlmışsa ki zor kadar :mrgreen: o tel kopma olayı macit de oluyo yani mct yani mondialde :)

yani tel jantın ayarı demek istedim yada ne bileyim bana daha hoş görünüyo görünüş olarakda :mrgreen: bide american chopper filmlerınde falan tüm chopperlara dikkat ettım hepsi tel jant bu adamlar bişi biliyo değilmi ama :mrgreen:

tel jant ülkemiz yollarına daha uygundur.
Ama ben"otobandan çıkmıyorum"diyen varsa ona da alaşım jant uyar.
Keeway de arka jant göbeğindeki lastik takozların sık sık değiştiğini ve titan larla aynı olduğunu yazıyorlardı diğer topicte.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Savas Abi Merhaba, Geçen ay olan olaylardan dolayı geçmiş olsun demek istedim ama geç oldu kusura bakma.

Haklısın, ben otobandan çıkmıyorum iş-ev gidiş geliş 52 km hergün yol yapıyorum. Bana aluminyum jant daha uygun. Tabiki chopper ve cruiserlara tel jant daha fazla yakışıyor. Fakat bizim motorların kimine göre 148 kg kimine göre 155 kg olan ağırlığının ön tekere olan oranı oldukça düşük. Çukurlara giren ve daha çok etkilenecek olan arka tekerimizinde 130 luk bir lastik olması sebebiyle bu düşüncelerdeyim. Yani Aluminyum jantın eğilme olayı bu nedenle bence pek önemli bir konu değildir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savas Abi Merhaba, Geçen ay olan olaylardan dolayı geçmiş olsun demek istedim ama geç oldu kusura bakma.

Haklısın, ben otobandan çıkmıyorum iş-ev gidiş geliş 52 km hergün yol yapıyorum. Bana aluminyum jant daha uygun. Tabiki chopper ve cruiserlara tel jant daha fazla yakışıyor. Fakat bizim motorların kimine göre 148 kg kimine göre 155 kg olan ağırlığının ön tekere olan oranı oldukça düşük. Çukurlara giren ve daha çok etkilenecek olan arka tekerimizinde 130 luk bir lastik olması sebebiyle bu düşüncelerdeyim. Yani Aluminyum jantın eğilme olayı bu nedenle bence pek önemli bir konu değildir.
canın sağolsun
Bu motorların yol dışı performansı hiç de fena değil.Ben dağlara ormanlara epeyce gittim.Tel jant olması halinde bundan mahrum kalmıyorsun,enduro motoru aratmıyor pek fazla.
Bi de gece sürüşünde çukura girme ihtimali çok fazla olduğu için tel jant avantajlıdır.
aeırlık dağılımı frene bastığında öne doğru akar,son anda farkettiığin çukura gelirken frene bastığında motor ağırlığın önemli bir kısmını ön tekerlek üzerine
bindireceğinden ön jantın tel olması avantajdır ama tel jantın tubles lastikle
kullanılamaması gibi bir dezavantajı da vardır.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
DEBRİYAJ KOLU MUŞÜRÜ dür o.viteste iken motor çalışmaz.

emniyet amaçlıdır,iptal ederseniz,motor vitestede marş basar.

müşür çalışıyosa motor viteste iken marş basmaz ve ileri fırlamaz

k_elk33_elk33.jpg

teşekkür ederiz verdiğiniz bilgiye göre pek de önemli bir şey deilmiş gibi gözüküyor(benimki kırılmıştı)...
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar !
Ben chopper almak istiyorum 250 V lerden sıfır olarak olsun istiyorum.
bunun için sizlerden teknik destek bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.
Yardımcı olursanız inanın çok sevineceğim.
1 ) 250 V ler TWİN motormu Yoksa değil mi sadece V motor mu ?
2 ) Bisan Lifan Roadstar 250 V lerin Beygir Güçleri Kaç ?
3 ) Bisan Lifanları İncelediğimde Ayak ( pedal ) Marşı Göremedim. Marş basmadığında veya akü bittiğinde nasıl çalıştırılacak bu sorunla karşılaşanlar oldumu ?
4 ) Motorun Rampa Çekişi Nasıl Artçılı ve Artçısız Olarak
5 ) Uzun Yol Performansı Nasıl ? Çünkü Ben Sıfırını alıp Rodajtan çıktıktan sonra Yaklaşık olarak Kesintisiz bir 3000 km Artçılı yapacam Bunu bu motor kaldırabilirmi ?
6 ) Rodajı nasıl yapacam veya nasıl yapılır. kaç km. sonra rodaj işlemi biter ve rodaj esnasında artçı binebilirmi kısa süreli yüksek süratlere çıkmak uygun mu ?
7 ) Bisan Lifan Roadstarların 2009 Modelleri Piyasada Mevcut mu Yani Çıktımı Bulunur mu ? Yoksa Trafiğe Hiç çıkmamış 0 2007-2008 modellerimi var. Bunların Fiatları Ne ?
8 ) Birde Bu Motorların Vibrasyon Olarak Kaç km. sonra hissedilmeye başlıyor. mesala 100 mü 120 mi gibi
9 ) motor hafif olduğu için 100 km süratden sonra önü rüzgarın şiddetiyle ön tekerde savrulma veya oynamalar olur mu kontrolsüz oynamalar ?
10 ) Motorun Gerçekten Yedek deposu varmı yok mu Var ise Kaç kaç Lt. ?
11 ) Eksozlardan bahsetmis burda kimisi açtırmış kimisi açtırmamış ben ses olarak minumum gürültüde olmasını isterim. veya öyle binmek istiyorum açtırmak mı iyi yoksa açtırmamak mı ?

Şimdiden hepinize vermiş olduğunuz bilgi paylaşımdan dolayı teşekkür ederim...
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Merhaba arkadaşlar !
Ben chopper almak istiyorum 250 V lerden sıfır olarak olsun istiyorum.
bunun için sizlerden teknik destek bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.
Yardımcı olursanız inanın çok sevineceğim.
1 ) 250 V ler TWİN motormu Yoksa değil mi sadece V motor mu ?
2 ) Bisan Lifan Roadstar 250 V lerin Beygir Güçleri Kaç ?
3 ) Bisan Lifanları İncelediğimde Ayak ( pedal ) Marşı Göremedim. Marş basmadığında veya akü bittiğinde nasıl çalıştırılacak bu sorunla karşılaşanlar oldumu ?
4 ) Motorun Rampa Çekişi Nasıl Artçılı ve Artçısız Olarak
5 ) Uzun Yol Performansı Nasıl ? Çünkü Ben Sıfırını alıp Rodajtan çıktıktan sonra Yaklaşık olarak Kesintisiz bir 3000 km Artçılı yapacam Bunu bu motor kaldırabilirmi ?
6 ) Rodajı nasıl yapacam veya nasıl yapılır. kaç km. sonra rodaj işlemi biter ve rodaj esnasında artçı binebilirmi kısa süreli yüksek süratlere çıkmak uygun mu ?
7 ) Bisan Lifan Roadstarların 2009 Modelleri Piyasada Mevcut mu Yani Çıktımı Bulunur mu ? Yoksa Trafiğe Hiç çıkmamış 0 2007-2008 modellerimi var. Bunların Fiatları Ne ?
8 ) Birde Bu Motorların Vibrasyon Olarak Kaç km. sonra hissedilmeye başlıyor. mesala 100 mü 120 mi gibi
9 ) motor hafif olduğu için 100 km süratden sonra önü rüzgarın şiddetiyle ön tekerde savrulma veya oynamalar olur mu kontrolsüz oynamalar ?
10 ) Motorun Gerçekten Yedek deposu varmı yok mu Var ise Kaç kaç Lt. ?
11 ) Eksozlardan bahsetmis burda kimisi açtırmış kimisi açtırmamış ben ses olarak minumum gürültüde olmasını isterim. veya öyle binmek istiyorum açtırmak mı iyi yoksa açtırmamak mı ?

Şimdiden hepinize vermiş olduğunuz bilgi paylaşımdan dolayı teşekkür ederim...

hoşgeldin kendi bildiklerimle seni biraz aydınlatayım dostum

1) evet v twin motordur
2) yaklaşık 20 beygir guc üretir
3) 1 senedir kullanıyorum dier markalar gibi hiç bi akü derdim olmadı tek seferde aldı marşı
4)titreşimsiz fazla zorlanmadan rahat bi şekilde :cherry:
5)ben 300 km yaptım aralıksız tık demedi:mrgreen:
6)rodajda 70 i geçmemek kaydıyla ve hep aynı süratle gitmeden zorlamadan motorun rodajını bıtırmek uygundur
7)henüz çıkmadı 2009 modelleri
8)motorda vibrasyon yok yüksek hızda bile nerdeyse hissetmiyorsun 130 km hız gibi mesela :mrgreen:
9)abartısız sölüyorum bu motorla 135 le giderken hiç savrulmadım artı motor 160 kilo boş depoyla
10)motorun yedek deposu ile 45 km yol katedıyorsun:wiinkk:
11)bu kişiden kişiye değişir açtırmak zevk işidir biraz benzin tuketımın artar açtırmassan da tercıh senın az yakarsın sessiz bi şekilde gidersin :cat:

aydınlatabildiysem ne mutlu :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
1- bu konuda bilgi sahibi değilim yanlış bilgi vermek istemem.

2- 20 beygir lik gücü var 140 km lik ibresi var ben 140 km yi gördüm.

3- Ayak marşı yok elden marşlı. Akü bitme sorunu henüz yaşamadım ama orjinal aküsünü sanırım Savaş abi değiştirmiş. Bende 10 amperlik akü var.

4- Artçı ve tek ken motorun rampa çekişi gayet güzel. Tek kişi için motorda hiçbir güç kaybı olmuyor. Artçı olduğu zaman yüksek vitesde rampa çıkmak zor ama yinede bir düşüş olmuyor. Ben 90 km ım 90 km lık bir arkadaşımla burada bulunan çırak bayırını rahatlıkla aynı süratte çıkabiliyoruz.

5- En uzun 370 km yol yaptım ben. Hiçbir sorunla karşılaşmadım çok şükür. 3000 km biraz fazla gibi ama gerekli motor yağı değişimlerini yaparsanız bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Motor dayanıklı yeterki ona iyi bakın.

6- Rodaj sırasında motoru bagırmadan devrinde kullanmak önemli. Rodajda genelde 70 km geçilmemeli. Ben ikinci el aldığım için rodajı zaten çok iyi yapılmıştı. Rodaj 1000 km den sonra bitiyor sanırım.

7- Türkiye ye getirilen bisan ların hepsi aslında 2006 model ama bunları 2008 olarak da satıyorlar seneye de 2009 diyecekler :) Yeni getirtmemişler. Zaten birkaç firmadan duydugum kadarıyla artık çin malı cruiser getirilmeyecekmiş çünki maliyeti yüksekmiş. Vergileri yüksek olduğu için az kazanç bırakıyor diyorlar genelde scooter göreceğiz artık.

8- 140 km lik göstergede 140 km yi gördüm ama vibrasyon görmedim :)

9- Motor hafif ön tarafa binen yük az buyüzden artçı aldığında motora hükmetmek biraz daha zor. Yük arkada olduğu için gidon rahatlıkla dönebiliyor. Artçı ile dikkatli gitmek gerekir.

10- Motorun deposu 9,4 lt yedek depo ise 2,6 lt alıyor. Yedek deposu var ama ben hiç yedek depoya bırakmadım.

11- Egsozları açtırmak size kalmış. Benim egsozlar açık ve harika bir ses çıkıyor zaten sesine herkez tav oluyor :) Tek dezavantajı uzun yolda yüksek ses baş agrısı yapıyor. Ama şehir içinde müthiş bir sesi var hemen farkediliyorsunuz. Normalde egsozlarında 7 susturucu var oyüzden pek sesi çıkmayan bir motor. Benim motorda 5 susturucusu çıkık durumda ve ses harika.
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
Motor hafif ön tarafa binen yük az buyüzden artçı aldığında motora hükmetmek biraz daha zor. Yük arkada olduğu için gidon rahatlıkla dönebiliyor. Artçı ile dikkatli gitmek gerekir.
süleyman
arkadaşlar iki kişi binmek için uygun mudur sadece dikkat edilmesimi gerekir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst