Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egzozları açtırmak istiyorum bende istanbulda götürebilceğim bi yer biliyor musunuz acaba?

Her hangi bir insaf sahibi ve işi bilen bir eksozcu yapabilir ancak elektrik kaynağı ile açmak zorunda oksijen kaynağıyla değil.Gerektiğinde elektrokları ucuca ekleye
cek ve eksozu yakmadan açacak.
Ben Muratlı'da yaptırdım.Yanılmıyorsam 10 YTL vermiştim.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
süleyman abi nasıl pirelli lastiklerinden memnunmusun sendeki lastiğin aynısında bende motora taktım ama virajda falan bir noktadan sonra kayma yapıyor sendede böylebir sorun varmı bu arada benim motor seninkinin azbiraz farklısı motor aksamı falan birebir aynı.

Resim025.jpg

Evet lastikler bir noktadan sonra bendede kayma yapıyor. Özellikle yağmurlu havalarda biraz daha dikkatli olmak gerekir. Tabi bu normalmi bilmiyorum çünki ciddi anlamda ilk kullandığım motor kara panterim. Daha önce başka lastikleri denemediğim içinde pek sağlıklı bir cevap veremeyeceğim üzgünüm.

egzozları açtırmak istiyorum bende istanbulda götürebilceğim bi yer biliyor musunuz acaba?


Savaş abi egsozları Muratlı da açtırmış Egsozlar daki 7 susturucudan 5 ini çıkartmışlar oda gayet hoş ses veriyor.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
şu sis farları hakkında bi bilgisi olan varsa sölerse çok sewınırım taktırmak ıstyorum ama nerde ve ne kadara patlar bana ? şimdiden teşekkurler istanbul içi
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
İstanbul da sirkeci de ve Eminönünde birsürü motorsikletçi var. Tam yerini İstanbul daki arkadaşlar daha iyi tarif edebilir tabiki.

http://www.motosiklet.net/forum/teknik-bilgiler/46500-sis-fari-taktim.html

Bu adresteki konuda arkadaşımız kendine sis farı takmış bu sis farlarını hızlıal.com ve hepsiburada dan da temin edebilirsiniz.

teşşekürler süleyman abi bu sirkecide ara sokaktakiler var böle karşılıklı onlardan temin edip yaptırabilirim dogrumudur ? hocam :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Evet orada birsürü dükkan var biz bayramın 3. günü gittiğimiz için çoğu kapalıydı oradan temin edebilirsin. Takma işlemini orada yaparlarmı bilmiyorum ama.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Evet orada birsürü dükkan var biz bayramın 3. günü gittiğimiz için çoğu kapalıydı oradan temin edebilirsin. Takma işlemini orada yaparlarmı bilmiyorum ama.

hocam farlar melek gözü mü öle bişi diyolar ondan bide ortasında ana far var ona 25 ytl baglantısına da 30 istediler sizce çokmu :silent:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bağlamak için çok istemişler bence. Sisleri bağlayabilecek bir arkadaşın yokmu ? Ayrıca röle de takmanız gerekiyor sisler için. Farların fiyatı bence uygun.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Bağlamak için çok istemişler bence. Sisleri bağlayabilecek bir arkadaşın yokmu ? Ayrıca röle de takmanız gerekiyor sisler için. Farların fiyatı bence uygun.

koruma demiri olsa süleyman Abi kendim takıcam da :mrgreen: o yok mutlaka matkaplık yada kaynaklık bi iş var ::159:: bu baglantıya röle de dahil fiyatı artı masraf yokda genede çok :S
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
1
Selam..arkadaşlar ben 5 yıl boyunca CBR 600 F4i ye bindim ve artık yeter diyorum. Şimdi 4.500 YTL gibi bir bütçem var ve 250 cc bir chopper-crusier bir motor arıyorum. İlk önce hyosung Gv 250 dediler. gittim güzel, sonra bisan lifan dediler, monero çıktı, regal raptor derken iyice şaşırdım pusulayı..şimdi bana doğru düzgün bir bilgi verin de elle tutulur bir chopperim olsun artıkk...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam..arkadaşlar ben 5 yıl boyunca CBR 600 F4i ye bindim ve artık yeter diyorum. Şimdi 4.500 YTL gibi bir bütçem var ve 250 cc bir chopper-crusier bir motor arıyorum. İlk önce hyosung Gv 250 dediler. gittim güzel, sonra bisan lifan dediler, monero çıktı, regal raptor derken iyice şaşırdım pusulayı..şimdi bana doğru düzgün bir bilgi verin de elle tutulur bir chopperim olsun artıkk...

Bisan ilgini çekiyorsa sadece Bisan al.Diğerleriyle karıştırma.
Henüz Bisan Roadstar 250 den şikayetçi olan kullanıcısına rastlamadık.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Selam..arkadaşlar ben 5 yıl boyunca CBR 600 F4i ye bindim ve artık yeter diyorum. Şimdi 4.500 YTL gibi bir bütçem var ve 250 cc bir chopper-crusier bir motor arıyorum. İlk önce hyosung Gv 250 dediler. gittim güzel, sonra bisan lifan dediler, monero çıktı, regal raptor derken iyice şaşırdım pusulayı..şimdi bana doğru düzgün bir bilgi verin de elle tutulur bir chopperim olsun artıkk...


bizim forumu okuduysan hocam roadstardan şikayetçi olan yok görüldüğü gibi :cat:

kısaca biz özet geçeyim

iyi yanları
1-titreşim yok dikkat az var demiyorum yok :)
2-yakıtı gayet ekonomik çift silindire göre bunun da sebebı çift silindir tek karbrtör olması
3-görünüşü viragonun kardeşi gibi gayet şık ve oturaklı
4-eksozları açıldıgı zaman muhteşem bi sesle karşılaşma durumun var
5-şehir içinde hızlı ve çevik olması kullanıcı için ayrı bi avantaj
6-hız gayet tatmin edici 100 de tıkanmıyor yAni motor :)
7-iki kişi oldugun zaman çekiş gücünden fazla bişi kaybetmıyor.
8-fren sistemi kötü değil orta derecede
9-kışın çalışmama gibi bi problemi aslaaaa yok ben koca kış jikleyi iki sefer çektim:))

eksileri

1-ön maşanın biraz alçak olması kimine göre iyi ama bana göre braz daha buyuk olabilirdi
2-lastikleri değiştirmessen biraz yagmurda kayma problemın oluyo oda lastiklerden
3-vitesi boşa almak ilk zamanlarda biraz ugrastırıyo ama sonra alışıyosun
4-serwis konusu bisanın değilde kendı guvendıgın bi serwıse gotur serwıs fazla iyi oldugu sölenemez


bunlar dışında hiç bi problemi yok yanı kısaca parasına göre gayet iyi ve tatmın edıcı bi motor unutmadan ona iyi bakarsan oda sena iyi bakar hesabı :)

karar senın genede hocam :cat:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
ya arkadaşlar bugun bi dallamanın birine çarpıyodum sefaköyde kırmızı ışıkta atladı motorun önune yahu mal herif az kaldı düşüyodum bide pardon dıo gerizekalı yahu ön frene bi asıldım haliyle kaydı biraz sıcak eksoz da eşofmana değdı benı biraz yaktı düşsem daha fena hem bana hem motora yazık olcak neyse ucuz atlattık aman dikkat edın şu istanbuldakı hayvan heriflere :S
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Geçmiş olsun dostum. İnsanlar çok dikkatsiz, özellikle motorsiklet sürücülerine karşı öyleler.
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
arkadaşlar motor almayı düşünüyorumda bisan roadstar keeway ve regal denilen bir forum açmıştım bisan hakkında atıp tutan çok oldu bende size sormaya karar verdim.kullanan siz olduğunuza göre sizden iyi bilen olmaz motorun genel karekteri nasıldır.parça usta yol tutuş hızlanma uzun yol yapabilirmi ben iki kişi bineceğim ne dersiniz yada bunlardan hangisi olur ben sıfır düşünüyorum teşekkür ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motor almayı düşünüyorumda bisan roadstar keeway ve regal denilen bir forum açmıştım bisan hakkında atıp tutan çok oldu bende size sormaya karar verdim.kullanan siz olduğunuza göre sizden iyi bilen olmaz motorun genel karekteri nasıldır.parça usta yol tutuş hızlanma uzun yol yapabilirmi ben iki kişi bineceğim ne dersiniz yada bunlardan hangisi olur ben sıfır düşünüyorum teşekkür ederim

Sen hakikaten" armut piş ağzıma düş" havalarındasın.Her gruba aynı dolmayı yedirmeye çalışıyorsun.son üç mesajından bunlar anlaşılıyor.:)
Regalcilere yazmayı unutmuşsun.

:)


http://www.motosiklet.net/forum/mot...superlight-150-a-post1301504.html#post1301504

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/4291-keeway-kw250-h-supershadow.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst