Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
29
arkadaşlar bu haberleri okudukca motor alasım kaçıyoooo oysa chopper hastasıyım bana fiyatı uygun 3-4 bin ytl arası sürüşü , rahatlığı , servisi ve performansı iyi bi chopper tavsiye edinnnnnnnn lütfennnnnnnn kafayı yiycem okudukca bu veryansınları
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
vallaha kardeş bisanın arkasındayız eğer böle fazla pahalı olmıcak ama beni de yolda bırakmaz dersen roadstar bu seçeneklerin en başında olur senin için en önemlisi titreşimdir buda roadstarda yoktur :) vallaha motorumu özledim ya 1 aydır uzağım ondan :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu haberleri okudukca motor alasım kaçıyoooo oysa chopper hastasıyım bana fiyatı uygun 3-4 bin ytl arası sürüşü , rahatlığı , servisi ve performansı iyi bi chopper tavsiye edinnnnnnnn lütfennnnnnnn kafayı yiycem okudukca bu veryansınları

o veryansın edenlerin geçmiş mesajlarına bak motosiklet üzerindeki tecrübelerini oradan anlayabilirsin.Çoğu klavye motorcusudur,bir çoğu 100-150
km lik yola bile tek başına çıkamamıştır.

arkadaşım,
bu konuyu baştan aşağı oku,"ben motorumdan memnun değilim" diyen bir tane
Bisan'cı bulursan Bisan'ı seçenekler arasından çıkar.
Sonuçta ne alacağına sadece kendin karar verebilirsin.
Ben Bisan'dan çok memnundum ve enduro motor almaya karar verdiğim için sevdiğim bir kardeşime sattım
Kötü mal tanıdığa satılmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
dostlar herkes kendi motorunu ovuyor eyvallah da, chopper alacak birine regal'den bahsetmemek ayip olur.

kardes regal raptor denilen aleti de bir incele. ikinci el temiz bulursan onu al. bisan icin genellikle iyi yorumlar var. caracal'i da tavsiye ederim. bizzat kullaniyorum. artik zevk senin. fiyatlari zaten asagi yukari yakindir hepsinin.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
32
Bıcı bıcı yaptırırken :cherry:




1001621uf5.jpg



1001622dd9.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Hocam çok güzel furuyor hangi şampuanı kullanıyorsun :D

Ayrıca su gelmesinde sakınca olan bir bölge varmı? Böyle bişeyle karşılaştınmı ? Ben hep sildiğim için bilmiyorum :D
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
kütahaya mt den sertaç aldı 3000ytl ye.. afyondan... çok hafif bi şasisi var.. ve dediğiniz gibi viragoyla nerdeyse birebir...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Cumartesi günü motorda birkaç modifikasyon yapacağım kısmetse bende fotolarını buradan yayınlarım :)
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
32
Hocam çok güzel furuyor hangi şampuanı kullanıyorsun :D

Ayrıca su gelmesinde sakınca olan bir bölge varmı? Böyle bişeyle karşılaştınmı ? Ben hep sildiğim için bilmiyorum :D

3 defa araba yıkar gibi yıkadım bol sulu durularken hortum tutuyorum hiçbişey olmuyor. Sağanak yağmura yakalandım 2 gün önce bi problem çıkmadı.

Farın arkasındaki deliğe,akünün olduğu yere fazla su tutmamakta yarar var sinyal verince öten zamazingonun içine su kaçabilir ben seni az çıksın diye bantla sardım su alamaz.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
ama sık ta yıkanmaması lazım yani sağlıklı olması için silmek daha garantidir bana göre :)
 
Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
20
Son durum kardeş mrb ben yeni üye oldum ama yazıları takip ettim. Bende Kanuni 150 c var o kadar forumdan internetten araştırdım Ankara da bakım ve servis yaptırcak yer bulamadım. Bu Çiftkar Motor çıkıyo ama orası anlıyomu kanuni den bilmiorum bir de bu bisan roadstar benim de çok hoşuma gitti güncel fiyatı ve bakım ve servis olanaklarını açıklarsan sevinirim. Sonuçta benim bütçem öyle pahalı bi motor almaya yetmio. Elim de de 2005 model 11.000 km de bi kanuni var.Kısmetde daha iyi bi motor almayı düşünüorum.Ankara dan herkesin yardımlarını ve paylaşımlarını bekliorum.Hoşçakalın.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşım kısa mesafede şehirr i çi kulalanımda ve uzun yol yabma durumu vede bulunduğun yere göre (dağlık bir yerdemisin rampası bol olan yada düzdemisin )bunlar önemli motorda bence çünki ben bir motor aldım ama sırf rampada 2 kişi ile kesiliyor diye sattım başka sorunu yoktu düzde hebsi iyi gidiyor rampaya bak sen 2 kişi ile şimdi nette araştırdım netten biraz parça sorunu olssada regal raptor aldım ben kahraman maraş tayım buralar heb rampa daha bu gün ilçemi z elbistandan döndüm motorla 2 gün önce gitmiştim yağmur falan hikaye yağmuruda yedik ama olsun dönüşte
regal motor bence iyi motor rampada kesilme falan da yok üstelik su soğutmalı
yaz ın gezi için ideal bence
elbistan bize 160 km uzaklık vede iyi rampa dolu viraj bol
bence bu yola dayanan motor her yere dayanırbana göre çinlilerin hebsi birbirine benzer ama regal rabtor hariç
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben 90 kg ım ve bir arkadaşım da benden aşşagı değil :) 2 kişi bu motorla fabrikaya gidip geldik. Bol yokuş bol rampa. Motorda bayılma olmuyor üstelik bizim bir çırak bayırımız var hem dik hemde virajlı çok tehlikeli bir yer ama orada bile bir sorun yaşamadık. Motor hafif 250 cc zaten çok güçlü motorun gücü ve performansı gerçekten çok güzel.

Geçen iftar buluşmasına gittigimizde yağmuru da yedik ama hiçbir sorun yaşamadık. Bence ideal bir motor.

Buluşma sonrası temizliğini yapmadık oyüzden fotografını da henüz ekleyemedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben 90 kg ım ve bir arkadaşım da benden aşşagı değil :) 2 kişi bu motorla fabrikaya gidip geldik. Bol yokuş bol rampa. Motorda bayılma olmuyor üstelik bizim bir çırak bayırımız var hem dik hemde virajlı çok tehlikeli bir yer ama orada bile bir sorun yaşamadık. Motor hafif 250 cc zaten çok güçlü motorun gücü ve performansı gerçekten çok güzel.

Geçen iftar buluşmasına gittigimizde yağmuru da yedik ama hiçbir sorun yaşamadık. Bence ideal bir motor.

Buluşma sonrası temizliğini yapmadık oyüzden fotografını da henüz ekleyemedim.

omersirin gibi bir japon hayranı bile benim artcım olarak deretepe gezip sonunda kendi deyimiyle "bu motora aşık oldum" dedi ve bisan aldı.İKimiz 165 kg filanız.
Bisan Roadstar'ı yıkamacılarda ilaçla yıkatmaktan kokmayın
oyle tırt motorlar gibi bir yerine su kacmaz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
32
Son durum kardeş mrb ben yeni üye oldum ama yazıları takip ettim. Bende Kanuni 150 c var o kadar forumdan internetten araştırdım Ankara da bakım ve servis yaptırcak yer bulamadım. Bu Çiftkar Motor çıkıyo ama orası anlıyomu kanuni den bilmiorum bir de bu bisan roadstar benim de çok hoşuma gitti güncel fiyatı ve bakım ve servis olanaklarını açıklarsan sevinirim. Sonuçta benim bütçem öyle pahalı bi motor almaya yetmio. Elim de de 2005 model 11.000 km de bi kanuni var.Kısmetde daha iyi bi motor almayı düşünüorum.Ankara dan herkesin yardımlarını ve paylaşımlarını bekliorum.Hoşçakalın.
Kanuniye bakan servis çok tıklayın.
çiftkar takas yapıyo bi konuş aklına yatarsa beğendiğin motoru tercih edersin.Motor garanti kapsamında olduğundan yağ değişimini serviste yaptırdım garantisi bitsin servise gitmeye gerek yok.Kullanım kılavuzunda kilometrelere göre bakımın nasıl yapılcağı ayrıntılı olarak belirtilmiş.
Roadstar ın en sevdiğim yönü sabahları kolay çalışması hava serinledi yağmur filan derken 8 gün hiç çalıştırmadım kapının önünde yatıyordu geçen çalıştırdım 2 marşta çalıştı.Üstünde verdikleri lastikler çok kötü motora 2 kişi binip ağırlaşınca yol tutuşu artıyor. 2 kişi ile motorun çekişi gayet iyi.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
n720922281_1219184_8364.jpg


sol baştan:Roadstar,Regal Raptor,Hyosung GV250.

bende Gv250 var.Ama bu üç motoruda yeteri kadar kullanma fırsatım oldu.Bu markalarla uzun soluklu yolculuklar yaptım.İzlenimlerime gelince.Hyosung hakkında pek bi yorum yapmayacağım.GV250 ile ilgili düşüncelerim formlarda mevcut.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/10030-hyosung-gv250-cruiser-hakkinda-26.html

Gelelim arasındaki farklara.
Roadstar denildiği gibi civatasına kadar Virogonun aynısı.Kasası biraz zayıf kilo olarak düşük ve tekerleride incedir.Fakat bu özellik onu çok seri yapmaktadır.Ben gv250 ile artçılı 140la gazı köklerken aynı şekilde artçılı roadstar kullanan arkdaşım dikiz aynamdan uzaklaşmadam hemen dibimde benimle geldiğine şahit oldum. Mola yerinde şaşkındım hemen arkdaşın yanına gidip şaşkınlığımı ilettim. Çünkü çinli bi makine bana kafa tutmuştu ve nerdeyese geçecektide :silent::silent: 1-2 ve üçüncü vites performansaları gv250yle hemen hemen aynı.Gv250 4 ve 5 .viteste belli ediyor farkını.

Fakat şase olarak yüksek süratte pek oturaklı değil makine.Kilosunun düşük oluşu ön çıtanın biraz önde oluşu zaten hafif olan motorda ön tekerleğe hiç yük bindirmiyor.Yüksek süratte 110km/h den sonra ön teker gezinmeye başlıyor.

Uzun yollarda karşılaştığımız köprü birleşim yerleri vardır.arabada giderken bu köprü birleşim yerlerinde lastiklerden "taka taka" ses çıkarır ve hafifce bizi sallar.Roadstar işte bu birleşim yerleri başta olmak üzere bilhassa yüksek hızlarda tümsekleri çok hisettiriyor ve darbeyi gidondan kolunuza verip hafif bi sallantı yapıyor motorda.Rüzgarın şiddetli olduğu zamanlar bu tip hafif sıçramalar dahada kontrolsüz şekilde oluyor.Gv250 ile bu tip durumda daha oturaklı ve güvenli geçersiniz.Unutmadan demek lazım Roadstarın V motorunda vibrasyon çok çok azdır ve elleriniz ayaklarınız uyuşmaz.Ama orjinal gidonun biraz dışarı doğru açtırılmasında fayda vardır.Lastiklerinin şambrelli olması lastik patlattığınzda başınıza bela olabilir.

Regal Raptora gelince ağırlık konusunda Roadstardan birazda ağır ve oturaklı ve kasası daha heybetlidir.Su soğutmasını bilmeyen yoktur sanırsam.Aynı şekilde sıralı silindir motorunda vibrasyon çok fazladır.Hatta "motor o kadar titriyorki radar onun plakasını okuyamıyor" şeklinde geyiklere maruz kalmıştır.Ama şunu unutmamak lazım şişmeden(hararet) dolayı performas kaybına uğramıyor motor.Yüksek süratlerde T gidon raptorlar daha iyi olmak üzere yol tutuşu fena değil gerçekten. Bu karşılaştırdığımız 3 motor arasında sürat olarak en düşüğü Regal Raptordur diyebilirim.125KM/h üzerine bir türlü çıkaramadım motoru.Lastikleri dublekstir patlasada yola devam edersiniz.

ben her zaman 250cc chopperda şunu derim:
--3000YTL varsa Roadstar(ekonomik rahat ve performansla sorunsuz heryere giderim,ön çatala kanat taksam acaba uçarmı gibisinden kağıt üzerinde bir proje çizerim:queen:)

--4000YTL varsa Regal Raptor(gösterişli parlak kromajlarıyla,molasız 40 derece sıcakta çift fanı açar su soğuta soğuta toros dağlarını geçerim,2 kişi dik yokuşlarda 70km/h düşerse gülemeye devam ederim,ancak mola yapmam gerektiğini uyuşan ellerimden bilirim:queen: ve pek bi sorun yaşamam)

--5000YTL varsa ikinici el Hyosung Gv250 al derim.(Çine falan bulaşmadan yolumu yaparım)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
ne güzel anlatmışsın emrahım... haklısın valla ne diyim.. benimde hepsinde artçılık deneyimim var... söylediklerinde çok haklı ve doğru sözlerrr
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Birşey sormak istiyorum Hyosung GV250 deki çift sis farını akü nasıl kaldırıyor ?
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Birşey sormak istiyorum Hyosung GV250 deki çift sis farını akü nasıl kaldırıyor ?

fotoğrafta dikkat ettiysen koruma demirinin ordada bi çift sis farı var.Gündüz sürüşlerinde ve karşılıklı gidiş geliş olan yollarda karşıdaki sürücüyü rahatsız etmemek için ortadaki tek farı kullanıyorum.Ortadaki farın yanındaki sisler uzun düğmesine bağlı ayrı olarak yakamıyorum,ama koruma demirindekilere ayrı bir anahtar düğmesi yaptırdım.normal far+2çift sisle motoru hemen hemen hiç kullanmıyorum çünkü motor şarj yetiştiremiyor.alttaki farların amperleri düşük olduğu için çok yük bindirmiyor motora.Ama karanlıktaki aydınlatmayı görmelisiniz çok etkili :) Aslında orjinalinden 2-3 amper yüksek akü takmak en iyisi olacakta öteki akünün ömrünü doldurmasını bekliyorum.3,5 yılını doldurdu zaten yakında değiştrmek gerekecek.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst