SuperBike ve SuperSport 2009 Yarış Takvimi

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şaka bi yana ben ilkay abiyi sağdan 3 die hatırlıyorum?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
muratttt ...
utandırma beni ::utangac:::utangac:

Bu kadar arsız ve utangaç olmayı nasıl beceriyoruz bende bilmiyorum.:p

Var olm bizde bir numara.:p

Bu arada Mert haklı bencede soldan üç, ama ayyıldız slider'lar olmamış, her ne kadar %100 iyi niyetle vatan sevgisiyle yapılmış olsada türk bayrağını apexlere sürtmek olmaz.:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hadi yorumlayın fotoğraftaki şahsiyetleri.
Söz resimlerin kralını koyucam.:)
Hatta Kenan'a Biaggi yanına bir daha yaklaşırsa, ne yapması gerektiği konusunda taktik verdiğim bir fotoğraf bile var.
Azzzz Sonra...:)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Sağdan üçüncü şahısın kötü alışkanlıkları var sanırım sigara,alkol,motor falan gibi :p:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi ben yatıyorum, sabah kalkınca resmini taglanmış görmek istiyorum:cherry:

Bu kadar arsız ve utangaç olmayı nasıl beceriyoruz bende bilmiyorum.:p

Var olm bizde bir numara.:p

muratın dediği gibi, arsız ve utangaç, sen şmdi pistte motordan sarkmış fotoları koyarsın, biz sarkmana yorum yaparız kızarsın soora bize :p

Aha da ispatı :p

n7382839948398169882rs4.jpg

bkz .... :p:cherry:

Hadi yorumlayın fotoğraftaki şahsiyetleri.
Söz resimlerin kralını koyucam.:)
Hatta Kenan'a Biaggi yanına bir daha yaklaşırsa, ne yapması gerektiği konusunda taktik verdiğim bir fotoğraf bile var.
Azzzz Sonra...:)

sabırsızlıkla bekliyelim :)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Soldan ikinci bence doğuştan yetenekli:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ya mortingen olası Coq adaylarının üçünde de sigara var zaten.:p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu arada Mert haklı bencede soldan üç,

Ulen ihtiyarlattınız iyice beni.:)

ama ayyıldız slider'lar olmamış, her ne kadar %100 iyi niyetle vatan sevgisiyle yapılmış olsada türk bayrağını apexlere sürtmek olmaz.:)

Duyan da dizimiz yerden kalkmıyor zannedecek.:)

Dikkat edersen pistte kullanmak için uygun değiller.
Caddede dizimizi yere koyacak kadar aklımızı peynir ekmekle yemedik.:mrgreen:

Güzel şekil oluyor.
Doğrusu en kısa zamanda yapacam kendime bir çift bunlardan.
O fotoğrafta gördüğünüz Varol abi.
İngiltere'de yaşıyor.
Yeni tanıştık ama çok iyi kaynaştık.
Gerçi doğruyu söylemek gerekirse, benim de ilk tepkim aynı Aye gibi olmuştu.
Fakat sonradan düşününce ve Varol abiyi de tanıyınca fikrim değişti.
Bizim gibi gurbette yaşayanlar, köklerini belli eden şeyleri taşımayı seviyorlar.
Bunun milliyetçi duygularla bir alakası yok.
Yani bana göre yok.
Varol abinin ki tamamen milliyetçi duygularla yapılmış bişeydir.
Ama ben de pistte dönerken, tüm pist karenajlarımda Türk bayrağını göstermekten zevk alıyorum.
Türkiye'de olsam yaparmıyım?
Hayır....
Ama burda durum farklı.
Bazen düşünürüm bişeyin ispatı mı?
Hem evet hem hayır.
Türk milletinin de dünyalı olduğunu örneklemek sadece.
Fakat bunu anlatmaya kalksam sabaha kadar sürer...
Takmayın kafanıza bunları....
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
İlkay abi deri montun yakıyomuş bu arada :p

Ayrıca zenci seni çok pis kesiyo haberin olsun :p:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Haklısın Coq, çok iyi anlıyorum ayana yatıcam ama sadece anlıyorum sanırsam.:p

Zaten pistte çıkartıldığına görede hiç bir sakıncası yok, tam süper olmuş.

Neyse abi foto koycan mı çatlayalım mı.:cherry:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Ulen ihtiyarlattınız iyice beni.:)
O fotoğrafta gördüğünüz Varol abi.
İngiltere'de yaşıyor.
Yeni tanıştık ama çok iyi kaynaştık.

Bütün kafamdaki coq hayali suya düştü.:pale:
Fotoğrafını koyarsan coq abi, hayır sen bu değilsin olacağım , o kadar benimsemiştim vallahi Varol coq abiyi :p
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Vayy bee adamlar avrupada 6 türk bir araya gelip yarış izliyorlar, biz burda 3 türk bir araya gelip yarış izleyemiyoruz.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst