Bu arada Mert haklı bencede soldan üç,
Ulen ihtiyarlattınız iyice beni.
ama ayyıldız slider'lar olmamış, her ne kadar %100 iyi niyetle vatan sevgisiyle yapılmış olsada türk bayrağını apexlere sürtmek olmaz.
Duyan da dizimiz yerden kalkmıyor zannedecek.
Dikkat edersen pistte kullanmak için uygun değiller.
Caddede dizimizi yere koyacak kadar aklımızı peynir ekmekle yemedik.:mrgreen:
Güzel şekil oluyor.
Doğrusu en kısa zamanda yapacam kendime bir çift bunlardan.
O fotoğrafta gördüğünüz Varol abi.
İngiltere'de yaşıyor.
Yeni tanıştık ama çok iyi kaynaştık.
Gerçi doğruyu söylemek gerekirse, benim de ilk tepkim aynı Aye gibi olmuştu.
Fakat sonradan düşününce ve Varol abiyi de tanıyınca fikrim değişti.
Bizim gibi gurbette yaşayanlar, köklerini belli eden şeyleri taşımayı seviyorlar.
Bunun milliyetçi duygularla bir alakası yok.
Yani bana göre yok.
Varol abinin ki tamamen milliyetçi duygularla yapılmış bişeydir.
Ama ben de pistte dönerken, tüm pist karenajlarımda Türk bayrağını göstermekten zevk alıyorum.
Türkiye'de olsam yaparmıyım?
Hayır....
Ama burda durum farklı.
Bazen düşünürüm bişeyin ispatı mı?
Hem evet hem hayır.
Türk milletinin de dünyalı olduğunu örneklemek sadece.
Fakat bunu anlatmaya kalksam sabaha kadar sürer...
Takmayın kafanıza bunları....