[Bulgaristan - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bratçetler meraklıları bekliyoru 9 İSOFF oyunlarına 31:10:2008 01/02:11:2008 tarıhlerinde adapazarı pamukova ercova yaylasına.
http://www.isoff.org.tr/content.asp?ctID=45&RecID=538
ayrıntılar burda ilk olarak ben ve memet abi(tutkun)bi aksilik olmasa ordayız.
başka gelmek isteyen varsa haberleşiriz .

30 Ekimde İst.'da olacağım Almanya'dan arkadaşım gelecek havalimanında onu karşılayacağım çabalarım sürüyor eğer kabul ederse oradan sizlerle beraber 9. İSOFF oyunlarına gidecegiz şimdi gelelim bana 30 ekimde kim eşlik edecek kim yol gösterecek İst.'da:silent:malum ilk defa motorla gideceğim İst.'a arkadaşa rezil olmak istemiyorumda :bounce:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
30 Ekimde İst.'da olacağım Almanya'dan arkadaşım gelecek havalimanında onu karşılayacağım çabalarım sürüyor eğer kabul ederse oradan sizlerle beraber 9. İSOFF oyunlarına gidecegiz şimdi gelelim bana 30 ekimde kim eşlik edecek kim yol gösterecek İst.'da:silent:malum ilk defa motorla gideceğim İst.'a arkadaşa rezil olmak istemiyorumda :bounce:

istanbul'a gir yolu dümdüz takip et varırsın tamam mı koçum :queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
istanbul'a gir yolu dümdüz takip et varırsın tamam mı koçum :queen:

Yok yok o öyle değilde benim duyduğum bütün tariflerde E5 i sağın alıyorsun ilk sapaktan dönüyorsun gibi oluyor bilene sorun yokta bilmeyen ne etsin ne bilsin E5 i değil mi? :queen: Valla ben motorsuz motorculardanim o yüzden arkadaşa yardımcı olamiycam.

Bu arada herkezin Gecmiş bayramını kutlarım baya gec oldu ama idare edin bayramda BG ye gittim Kırcali, Haskovo, Plovdif, Şumen ordanda TR döndük heryerde "burda ne güzel motor kullanir" diye diye eşimin canına yetmiş herhalde ee anladık dedi sonunda :cherry: ama gercekten super yollar var yemyeşil kıvrım kıvrım en önemliside sürücüler bir birlerine saygılı. İmkani olupta gidenleri gercekten taktir edip için için kızkandım :mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Yok yok o öyle değilde benim duyduğum bütün tariflerde E5 i sağın alıyorsun ilk sapaktan dönüyorsun gibi oluyor bilene sorun yokta bilmeyen ne etsin ne bilsin E5 i değil mi? :queen: Valla ben motorsuz motorculardanim o yüzden arkadaşa yardımcı olamiycam.

Bu arada herkezin Gecmiş bayramını kutlarım baya gec oldu ama idare edin bayramda BG ye gittim Kırcali, Haskovo, Plovdif, Şumen ordanda TR döndük heryerde "burda ne güzel motor kullanir" diye diye eşimin canına yetmiş herhalde ee anladık dedi sonunda :cherry: ama gercekten super yollar var yemyeşil kıvrım kıvrım en önemliside sürücüler bir birlerine saygılı. İmkani olupta gidenleri gercekten taktir edip için için kızkandım :mrgreen:

2aydan beri bende motorsikletsiz motorcu oldum..sakın motorsiklet alim deme.alıpta koptuktan sonra daha çok koyuyor :p şekil A çünkü. :) önümden ne geçse dikkatlice bakıp bi iç çekiyorum..mobiletlere bile bakar oldum :queen:ikimizde şuan aynı kaderi paylaşıyoruz..sabredin beraber alırız.ztn benim sigortalar atmaya başladı yavaş yavaş.alıcam yeniden bir makine galiba :p ozaman hep beraber BG'Ye gideriZ,almanyayada :queen:(yeni motorsikletimin şerefine zaten bi BG turu yapcma )
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
30 Ekimde İst.'da olacağım Almanya'dan arkadaşım gelecek havalimanında onu karşılayacağım çabalarım sürüyor eğer kabul ederse oradan sizlerle beraber 9. İSOFF oyunlarına gidecegiz şimdi gelelim bana 30 ekimde kim eşlik edecek kim yol gösterecek İst.'da:silent:malum ilk defa motorla gideceğim İst.'a arkadaşa rezil olmak istemiyorumda :bounce:

yaşar yardımcı olmak isterim ama 30 da çalışıyoz ama sen bi alo yaparsın bakarsın istanbul içindeysem yardımcı olurum hiç olmadı tel.sana yolu tarif ederim.ben zaten günde bir kere de olsa hava limanına gidiyom.
bu arada atatürk hava limanına geliyo dimi arkadaşın?
sabiha gökçene geliyosa sana daha yakın kalıyo.
bak sen şöyle yap topçulardan gelirsen istanbula doğuru yolu tut E-5 i yani hiç biyere sapmadan gel taaki altınuzade tabelası çıkana kadar ordan da sağa girdinmi tekrar hiç bir yere girmeden köprüden geçip yine tam gaz devam ediyon taaki AHL yani atatürk havaalanı tabelasını görene kadar ordan çıktınmı zaten bulmuşsun demek.
biyerlerde karıştırısan beni ara 0530 512 86 80 bu tel.her zaman açılır gün içinde çünkü kulaklıkta takılı.
beklerim bak ara mutlaka.hataa feribotan inince ara belki karşıda olurum beraber geliriz havaalanına.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gördünmü Mesut bak yol böyle tarif edilir :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
slm uzun zamandır yokum aynı alper gıbı oldum cıktım walla kusura bakmayın arkadaslar keyıfler nasıl bakalım herkes yok olmus bı goz gezdırdımde nerdeyse bızım tayfa her aksam burda olurdu hıc eser kalmamıs bı kac kısıden oyle gozukuyooo ısofa mustafa ve mehmet abıden baska ha bıde yasardan baska gıden yok sanırım gercı havalarda sogudu yaaa bende gelmek ısterdım ama malum yaza bg truna cıkacagım ıcın bayagı bı masrafım olacak o nedenle aranızdan olamayacagım arkadaslar sımdıden ozur dılıyorum bu arada bg turu vardı kafamızda ama kımseden ses seda yok bakıyorumda onumuzdekı yaz hep beraber balgaria turu yapalım dıyorum ben gıdecem kesınlıkle sızlerı bılemem acık gozterelım dımı kendımızı yahuuu nerde kaldı bızım bratelerrr waaa
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
slm uzun zamandır yokum aynı alper gıbı oldum cıktım walla kusura bakmayın arkadaslar keyıfler nasıl bakalım herkes yok olmus bı goz gezdırdımde nerdeyse bızım tayfa her aksam burda olurdu hıc eser kalmamıs bı kac kısıden oyle gozukuyooo ısofa mustafa ve mehmet abıden baska ha bıde yasardan baska gıden yok sanırım gercı havalarda sogudu yaaa bende gelmek ısterdım ama malum yaza bg truna cıkacagım ıcın bayagı bı masrafım olacak o nedenle aranızdan olamayacagım arkadaslar sımdıden ozur dılıyorum bu arada bg turu vardı kafamızda ama kımseden ses seda yok bakıyorumda onumuzdekı yaz hep beraber balgaria turu yapalım dıyorum ben gıdecem kesınlıkle sızlerı bılemem acık gozterelım dımı kendımızı yahuuu nerde kaldı bızım bratelerrr waaa

biz burdayızda sen yoksun yaa :p artık bir motorsikletim yok gelebilirmiyim bilmiorum :salut: ozaman gelsin bakıcaz :cat:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
lem mesut dün gece seni rüyamda gordum:mrgreen: motosiklet konvoyu var gene orada sen almısın st kanuniyi:mrgreen: ıslak yolda basıyosunda basıyosun diyorum yavas ıslak yol gidiyosun.oyle sonrasını sorma bukadar uyandım :p
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
2aydan beri bende motorsikletsiz motorcu oldum..sakın motorsiklet alim deme.alıpta koptuktan sonra daha çok koyuyor :p şekil A çünkü. :) önümden ne geçse dikkatlice bakıp bi iç çekiyorum..mobiletlere bile bakar oldum :queen:ikimizde şuan aynı kaderi paylaşıyoruz..sabredin beraber alırız.ztn benim sigortalar atmaya başladı yavaş yavaş.alıcam yeniden bir makine galiba :p ozaman hep beraber BG'Ye gideriZ,almanyayada :queen:(yeni motorsikletimin şerefine zaten bi BG turu yapcma )

Valla almadan ben boyle olunca alıpta kopsam ne olur hic bilmiyorum allah sabır versin insallah gun gelir konvoy halinde yaparız bir BG
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Merhaba arkadaşlar, ben de epeydir uğramamıştım. Bir bakayım dedim.
Yaşar, bana mail atmışsın ama daha yeni gördüm. Ne yaptın arkadaşını karşıladın mı. Nerelerdesin şimdi. Cep numaramı vereyim, belki ararsın.
0532 622 76 74
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
lem mesut dün gece seni rüyamda gordum:mrgreen: motosiklet konvoyu var gene orada sen almısın st kanuniyi:mrgreen: ıslak yolda basıyosunda basıyosun diyorum yavas ıslak yol gidiyosun.oyle sonrasını sorma bukadar uyandım :p

iyi bali başka şekilde görmemişsin beni :queen: şu üni bitsin rüyan gerçek olcak inş :cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
heyt koca macırla nassınız?.. ben geldim.. :)
baya bi giremedim foruma malüm yaz tatili köpek gibi çalıştık fabrikalarda. şimdi okul başladı artık fırsat buluyorum nete girmeye:)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
slm uzun zamandır yokum aynı alper gıbı oldum cıktım walla kusura bakmayın arkadaslar keyıfler nasıl bakalım herkes yok olmus bı goz gezdırdımde nerdeyse bızım tayfa her aksam burda olurdu hıc eser kalmamıs bı kac kısıden oyle gozukuyooo ısofa mustafa ve mehmet abıden baska ha bıde yasardan baska gıden yok sanırım gercı havalarda sogudu yaaa bende gelmek ısterdım ama malum yaza bg truna cıkacagım ıcın bayagı bı masrafım olacak o nedenle aranızdan olamayacagım arkadaslar sımdıden ozur dılıyorum bu arada bg turu vardı kafamızda ama kımseden ses seda yok bakıyorumda onumuzdekı yaz hep beraber balgaria turu yapalım dıyorum ben gıdecem kesınlıkle sızlerı bılemem acık gozterelım dımı kendımızı yahuuu nerde kaldı bızım bratelerrr waaa

salamacı iso bulgarı bahne etme gelmiyom de yeterdi.
zaten gelseydin oturup ağlardın heralde biz memet abiyle gittik yine bol çamurlu bi yol bulduk zor tırmandık valla senin fazer ordan hiç çıkmazdı.
yaşar biraz geç geldi ama sonuçta geldi bizlerse cumartesi akşamı çok güzel geçirdik ateşin başında ama resimler hep memet abide artık o ekler buraya.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
salamacı iso bulgarı bahne etme gelmiyom de yeterdi.
zaten gelseydin oturup ağlardın heralde biz memet abiyle gittik yine bol çamurlu bi yol bulduk zor tırmandık valla senin fazer ordan hiç çıkmazdı.
yaşar biraz geç geldi ama sonuçta geldi bizlerse cumartesi akşamı çok güzel geçirdik ateşin başında ama resimler hep memet abide artık o ekler buraya.

sabırsızlıkla resimleri bekliyoruzz :cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
işte sizlere birkaç foto ercova yaylasından.
pict0042aym8.jpg
[/URL][/IMG]
pict0038adt4.jpg
[/URL][/IMG]
pict0052apd0.jpg
[/URL][/IMG]
pict0064amb8.jpg
[/URL][/IMG]
pict0072avy4.jpg
[/URL][/IMG]
pict0084ahw4.jpg
[/URL][/IMG]
pict0087ayo1.jpg
[/URL][/IMG]
pict0090ast7.jpg
[/URL][/IMG]
pict0119aky5.jpg
[/URL][/IMG]
pict0118aza7.jpg
[/URL][/IMG]
şimdilik bukadar idare edersiniz artık.
asıl çamurlu maceradan resim çekmeyi unuttuk çamurda tırmalarken.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
walla dedıgın kadar varmıs mustafa abı ben kesın cıkmazdım sızın cıktıgınız yerden verırdım sana artık fazeri alırdım tenereni olmadı kucaklardın ne olcak zatı senın kadar kılosu bu kucakta cıkarıverırdın ya saka maka bı yana bı yere cıktıgım yok yaza 5000-6000 ytl para lazım bana abı cok masraflı olcak bu bg ısı bana tum herseyı yapmayı dusunuyorum motorum ve kendım ıcın sende gel arkamda demedınkı bak o zaman seve seve gelcektım gecen sızın eve zor geldım zaten gumaları gormedınmı gozukmuyooo camurdan baaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst