- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 125
ücreti 10 lira kardeşim kargo ücreti sanırım 2 lira tüm türkiyeye!!
Saygılar..
Evet evet resmini cismini bi görelim mümkünse.
ücreti 10 lira kardeşim kargo ücreti sanırım 2 lira tüm türkiyeye!!
Saygılar..
Yaa bilmiyomki naapacamvalla şaştım kaldım. Yakıttan tasarruf ederim diye aldım maciti.
her ay ortalama 1500,- YTL benzin ve köprü vs. giderim oluyordu. 3 yıl çektim trafiğin çilesini.r: salak kafam
r:
100 km de 13 litre benzin yakıyor benim araba. 2 saat gidiş 2 saat geliş. bi hesap yaptım: 65 yaşına gelince 5 yılımı sadece trafikte harcamış oluyorum :silent:
Macitin yakıtı fena değil. Fakat şimdi bi 650 lik veya 800 lük motor alırsam işin espirisi kaçaronlarda az yakmıyor.
en iyisi haftasonları keyfi için bi intruder M800 almak. ve hafta içi içinde maciti devam kullanmak olur bence
Ama yinede maciti orjinalliğinden çıkarmak gerekir :cat:
BU ADAM MANYAK MODİFİYE YAPMIŞ
http://www.wildstar-fan.de/umbauten/larsen/larsen.html
resimli anlatımı: http://www.wildstar-fan.de/umbauten/larsen/bericht.html
bide burda: http://www.wildstar-fan.de/umbauten/umbaustart.html
Bugün macite ön siperlik taktım. Hani şu kocaman olanlardan ama baglantı şekli ve bağlantı lastiklerini hiç beğenmedim çabucak kopcakmış gibi. Kullanan arkadaşlar varmı ne kadar işe yarıyo? Uzun yolda rüzgarı baya kesiyomu? Nederece sağlam bu bağlantılar. Teşekkürler.
ben taktırdım gögüs agrılarım kesıldı ve hızla bir düşüş yaşanmadı
arkadaşlar şu siperliğin resmini görebilirmiyim