Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
Kayseri'den selamlar. güzelim Erciyes'in bi fotoğrafını koydum. biraz renk olsun.sabah günes doğmadan motorla Erkilet'e(Erkilet güzeli bağlar bozuyordaki Erkilet) çıkmıştım o zaman çektim fazla ışık yok kusura bakmayın.

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kayseri'den selamlar. güzelim Erciyes'in bi fotoğrafını koydum. biraz renk olsun.sabah günes doğmadan motorla Erkilet'e(Erkilet güzeli bağlar bozuyordaki Erkilet) çıkmıştım o zaman çektim fazla ışık yok kusura bakmayın.


süper :cat: resim için teşekkürler...


evet susturucuyu çıkarınca gerçektende çok tatlı bir sesi oluyor mct'nin...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
satıyorum

Arkadaşlar motorumu satmaya karar verdim beni bilen arkadaşlarımız ne kadar temiz baktığımı bilirler zaten.bilmeyenler için fotoğraflarınıda koyuyorum.tamamen problemsiz sorunsuz sıfırından farksız durumda.izmirde ikamet ediyorum.farklı bölgelerden satın almak isteyen arkadaşlarada yardımcı olabilirim.sorunsuz bir şekilde Türkiyenin her yerine rahatlıkla gider uzun yolda yormaz titreşim yapmaz yakıttada sizi üzmez.fiyat olarak 2000ytl pazarlık yaparız düşünen arkadaşlar lütfen iletişime geçsin.

msn adresim: [email protected]
telefon numaralarım: 05548180054-05353354844 (telefonlara her zaman bakamıyorum iş dolayısıyla akşam 6dan sonra müsait oluyorum)


grnt004nv4.jpg

grnt033jm0.jpg

grnt047eo8.jpg

grnt044si4.jpg
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
plarimed gercekten güzel motordu alana da satana da hayırlı olması dileğiyle. satma nedenin inş daha büyük cc de bişey düşünmendir.

bu arada barış (arbetus) yeni kawasaki er5'in hayırlı olsun. er 5 te artık nice 25.000 km lere
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Bugün macitle vedalaştık, Gebze'de öğrenci bir arkadaşa verdim. Akşam eve gelince motoru alıştığım yerinde göremeyince için burkuldu.
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
5
Slm.

Arkadaslar neredeyse 2 gundur forumu okuyorum ve cok guzel bilgiler aldim ve uye olmaya karar verdim.gercekten seviyeli ve yardimci bir grup. Ben Ankara da ikamet etmekteyim,aslen Eskisehir´liyim. 34 yasindayim. Yaklasik 3 ay once Eskisehir den 2005 model daha 1200 km de bir mct aldim, alirken kanuni tiger ile arada kalmistim simdi ise diyorum ki iyiki almisim. motorumu sevmeye basladim motorun uzerindeki tum yazilari sildim hic yazi kalmadi.püsküller taktim, on sosis canta taktim hos oldu. simdi sira motor koruma demiri ile disli degisiminde ve sonra uzerindeki cantalari deri cantalarla degistirmede. Kimi arkadaslar belki diyecektir, 3 kurusluk motora 5 kurusluk masraf yapmya degmez. ama ben tam tersini dusunuyorum, parasina gore cok guzel motor. ben kulandigim seyi zevkime gore degistirirsem daha fazla zevk alacaksam neden degistirmeyeyim ki. Neyse fazla uzattik.kazasis, sikintisiz, iyi gunlerde gorusmk dilegiyle.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Arkadaslar neredeyse 2 gundur forumu okuyorum ve cok guzel bilgiler aldim ve uye olmaya karar verdim.gercekten seviyeli ve yardimci bir grup. Ben Ankara da ikamet etmekteyim,aslen Eskisehir´liyim. 34 yasindayim. Yaklasik 3 ay once Eskisehir den 2005 model daha 1200 km de bir mct aldim, alirken kanuni tiger ile arada kalmistim simdi ise diyorum ki iyiki almisim. motorumu sevmeye basladim motorun uzerindeki tum yazilari sildim hic yazi kalmadi.püsküller taktim, on sosis canta taktim hos oldu. simdi sira motor koruma demiri ile disli degisiminde ve sonra uzerindeki cantalari deri cantalarla degistirmede. Kimi arkadaslar belki diyecektir, 3 kurusluk motora 5 kurusluk masraf yapmya degmez. ama ben tam tersini dusunuyorum, parasina gore cok guzel motor. ben kulandigim seyi zevkime gore degistirirsem daha fazla zevk alacaksam neden degistirmeyeyim ki. Neyse fazla uzattik.kazasis, sikintisiz, iyi gunlerde gorusmk dilegiyle.

Hoş Geldib Mct Kervanına Deltafly Bu Makina hertürlü yeniliği kabul edebilecek kapasitede yeterki hayal güçün kuvvetli olsun kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
deltafly hosgeldin aramıza. hic fazla masraf yapıyorum diye düsünme zaten motora verdiğin parayı çıkarıyor. ne yapsan yakışıyor. zevkle binersin. kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Aramıza hoşgeldin arkadaşım..
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
5
sagolun arkdaslar. bugun sabah sevpa motoru aradim ve mct icin motor koruma demiri sordum bana 70 lira dediler.25 ytl ye alan arkadas buradan almamismiydi. ayrica ankara dan labilecegim bir yer varmidir.tesekkurler.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Hoşgeldin...Hayırlı olsun. İyi motordur.Sen bakma başkalarına...Alışınca çok güzel gelir. :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
Selamlar arkadaşlar bende bu mct kervanında bir insan idim takiiii o çok sevdiğim minyonluğuna vurulduğum ufak tefek görünüp içinde canavar saklı GS500 ümü alana kadar :p e 2005 model MCT duruyor garajda. aslında satmak istemiyorum ama öğrenciyim ve paraya ihtiyacım var doğal olarak ve elden çıkarmayı düşünüyorum. motorun bildiğim hiç bir sorunu yok. en son debryaj balatalarıyla uğraştım ve ARBETUS un yolladığı aks markalarla değişti şu a kalkışlar çok rahat ve vibrasyon azaldı arka lastik 3 bin km önce değişti .şu an 7bin km de. yağı yeni değişti dişlil arka dişli normalden küçük oringli zncir var üstünde öyle kazası vurdusu kırdısı yoktur birkez devirir gibi oldum onda da olan motoru değil dizime oldu duruken :) diyeceklerim bu kadar
FİYAT : 2250YTL
dsc02720qy4.jpg

dsc02715ri3.jpg

dsc02722ua5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
ben mct kervanına katılalı birbuçuk ay oldu motor 20 ytl ile tam 152km yapıyor bana göre normal değil ne kadar yakıyo bu ya hesaplarmısınız ve diğer arkadaşlar kaç ytl yakıyo
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
100 km de 5 lt yakiyorum ortalama bence sen gene iyi yakiyosun kullanim kilavuzunda 2 kusur bisey yaziyordu yanilmiyorsam komik
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
20 ytl ile 152 km çok normal benim macit te yaklasık olarak o kadar yapıyor.20 ytl/145-160 km arası. sıkıştırmazsam 160 km yapıyor.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Bugün Manyağın biri park halindeki motoruma arabayla çarptı ve devirdi. Adam bide bana kızıyor motorunu niye arabamın arkasına park ediyorsun diye. İlk bakışta sadece aynanın nikelajının kalktığı görünüyordu. Adama 30 YTL ayna dedim, Aman Allahım... adam bi surat asıyor, ne varki bunda, bööle kullansan noolur sanki vs.vs. ...
Açıkcası şaştım. Motorun hiç bir yerinde bi çizik bile yoktu. Ama yanılmışım :( akşam eve giderken, Gidonun yamulduğunu, Amatsörün yerinden kaydığını fark ettim :(
150 YTL masraf çıktı. Allahdan adamın adresini aldım. Bakalım pazartesi günü ne diyecek. 30 YTL yi vermeyen adam 150 YTL yi hiç vermez.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
kaskla dalmak gerekirdi diye düşünüyorum benimde duran motosiklete çarpıp devirmiş çimlerin üstüne yatmış ve ayna kırılmıştı üstüne not bırakmış aradım hesap no verdim yolladı parasını :p
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar,Ben de bir motosiklet sever olarak motor almaya karar verdim ve tercihim 250 mct.Önümüzdeki hafta içerisinde almayı düşünüyorum,renk tercihim gri.
Ve sizlere ilk sorum ; Sizce alır almaz motora yaptırmam gerekenler nelerdir ?
Yorumlarımızı bekliyorum,Teşekkürler.:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst