Slm.
Arkadaslar neredeyse 2 gundur forumu okuyorum ve cok guzel bilgiler aldim ve uye olmaya karar verdim.gercekten seviyeli ve yardimci bir grup. Ben Ankara da ikamet etmekteyim,aslen Eskisehir´liyim. 34 yasindayim. Yaklasik 3 ay once Eskisehir den 2005 model daha 1200 km de bir mct aldim, alirken kanuni tiger ile arada kalmistim simdi ise diyorum ki iyiki almisim. motorumu sevmeye basladim motorun uzerindeki tum yazilari sildim hic yazi kalmadi.püsküller taktim, on sosis canta taktim hos oldu. simdi sira motor koruma demiri ile disli degisiminde ve sonra uzerindeki cantalari deri cantalarla degistirmede. Kimi arkadaslar belki diyecektir, 3 kurusluk motora 5 kurusluk masraf yapmya degmez. ama ben tam tersini dusunuyorum, parasina gore cok guzel motor. ben kulandigim seyi zevkime gore degistirirsem daha fazla zevk alacaksam neden degistirmeyeyim ki. Neyse fazla uzattik.kazasis, sikintisiz, iyi gunlerde gorusmk dilegiyle.