Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
şu macit çok hoşuma gidiyor . kuzenimde vardı . biri 2.250 vermiş hemen okuttu . ivmelenmesı cok iyi vibrasyon işi bozuyor .

bende caracalıma yapacaktım birşeyler askerden sonra artık . barış bakalım . ben döndüğümden senin motor duracakmı durursa ne halde olacak

saglıcakla kalın
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Yaa bilmiyomki naapacam :( valla şaştım kaldım. Yakıttan tasarruf ederim diye aldım maciti.
her ay ortalama 1500,- YTL benzin ve köprü vs. giderim oluyordu. 3 yıl çektim trafiğin çilesini. :pr: salak kafam :pr:
100 km de 13 litre benzin yakıyor benim araba. 2 saat gidiş 2 saat geliş. bi hesap yaptım: 65 yaşına gelince 5 yılımı sadece trafikte harcamış oluyorum :silent:

Macitin yakıtı fena değil. Fakat şimdi bi 650 lik veya 800 lük motor alırsam işin espirisi kaçar :) onlarda az yakmıyor.

en iyisi haftasonları keyfi için bi intruder M800 almak. ve hafta içi içinde maciti devam kullanmak olur bence :)

Ama yinede maciti orjinalliğinden çıkarmak gerekir :cat:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Yaa bilmiyomki naapacam :( valla şaştım kaldım. Yakıttan tasarruf ederim diye aldım maciti.
her ay ortalama 1500,- YTL benzin ve köprü vs. giderim oluyordu. 3 yıl çektim trafiğin çilesini. :pr: salak kafam :pr:
100 km de 13 litre benzin yakıyor benim araba. 2 saat gidiş 2 saat geliş. bi hesap yaptım: 65 yaşına gelince 5 yılımı sadece trafikte harcamış oluyorum :silent:

Macitin yakıtı fena değil. Fakat şimdi bi 650 lik veya 800 lük motor alırsam işin espirisi kaçar :) onlarda az yakmıyor.

en iyisi haftasonları keyfi için bi intruder M800 almak. ve hafta içi içinde maciti devam kullanmak olur bence :)

Ama yinede maciti orjinalliğinden çıkarmak gerekir :cat:

M800 alacağına 650 cc lik bi cruiser al. mesela dragstar kmde 20 krş yakıyor. Kawasaki EN500 16,18 krş arası yakıyor. benim macitimin tüketimi 14 krş u bulmuşken çok bir farkı olmaz zannımca. TR şartlarında 650 cc yi geçmemek gerekli bence.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Harika bir işcilik herşey simetri ve yerinde buravo o gavura
Gavur yaptımı yapıyor doğru bunu bizlerde de yapabilecek veya tasarlaya bilecek hayal gücü kuvvetli insanlar var.
Sorun Para malzeme ve gerekli el aletlerini temin edimemesinden kaynaklanıyor türkiye bu konuda halen kısır bir ülke internet sitelerinden bula bilir bu seferde dil yok.
Amerikan Cooper i televizyonda seyrettiğimde adamların kullandığı takım setleri bir harikaydı.
Bende çok dertliyim işim gereği istediğim alet edevatı bulamamaktan
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
19
Selam arkadaşlar işte benim mct ve sis farı
my.php

my.php

my.php

my.php

my.php

Buda yan tarafa öylesine çektiğim şerit metresi 3 lira felan kalın güzel
my.php
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Dünkü yağmurda benim macitin debraj teli koptu :(

Eyüp civarındaydım ve üsküdara gidecem. Trafik ana baba günü :(
Debrajsız kullanmak zorunda kaldım. vites geçişlerinde debrajsız sorun yokta (hatta debrajsız daha yumuşak geçti :silent: ) fakat o dur kalklarda marş motoruna bayağı bi yüklendim. inşeallah ilerde arza vermez marş motoru.
vücudumda ıslanmadık nokta kalmadı :) ama çok zevkliydi yağmurda sürmek. nasıl olsa ıslandım diye aldırmıyorsun. :queen:


işin ilginç tarafı, debraj telini değiştirdikten sonra, debraj çok yumuşadı. eskisinden biraz ince tel takmak zorunda kaldım. Acaba diyorum eski teli çokmu kalındıda zor hareket ediyordu borunun içinde???
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
19
eski tel nemden ve çalışmamaktan pas tutar bunu çıkarınca görmek mümkündür.Ama yenisini takarken bol gres yağ ile yağlarda takarsak pas yapma oranı düşer ve çok kolay çalışır
saygılar
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
Bugün macite ön siperlik taktım. Hani şu kocaman olanlardan ama baglantı şekli ve bağlantı lastiklerini hiç beğenmedim çabucak kopcakmış gibi. Kullanan arkadaşlar varmı ne kadar işe yarıyo? Uzun yolda rüzgarı baya kesiyomu? Nederece sağlam bu bağlantılar. Teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Bugün macite ön siperlik taktım. Hani şu kocaman olanlardan ama baglantı şekli ve bağlantı lastiklerini hiç beğenmedim çabucak kopcakmış gibi. Kullanan arkadaşlar varmı ne kadar işe yarıyo? Uzun yolda rüzgarı baya kesiyomu? Nederece sağlam bu bağlantılar. Teşekkürler.

ben taktırdım gögüs agrılarım kesıldı ve hızla bir düşüş yaşanmadı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst