Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
virago yamahanın motosikleti V motor herzaman sıralı motordan daha seri ve güçlü olmuştur. fiyat listesini bulamayan arkadaş satış sonrası hizmetlere baksın.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Gündüz gözüyle benim macitim





Kabul ediyorum lastiklerim berbat. olsun nazarlık olarak kalsınlar şimdilik.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
ARBETUS Direksiyon cok hoş olmuş ama dikiz aynalarının sapları biraz daha kısa olsa sanki daha iyi duracak gibi tabi bu nacizane benim fikrim. Birde sana bişey sorcam senin bu sis lambaları gece iş görüyomu birde kaç wattlıklar. Ben far yüzünden gece ilçe dışına çıkamıyorum. Orjinal farlarımız tam bir fiyasko diyebilirim. (sosis çantanın yeri süper, önden harley gibi duruyo)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
saolasın kurşun asker. Aynanın daha kısalarını aramaktayım ama inan eskileri daha uzundu :) sis farlarım olmasa inan bende yola çıkmazdım 35 w lıklar benimkiler. Çantanın yerini bende sevdim. İnan böyle daha çok işe yarıyor. İnsanlara motorun markasını söylediklerimde inanmıyorlar bana :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
Sağol ARBETUS enkısa zamanda bende sis farı taktıracam. Seninkiler ufak olduğu için işe yarayıp yaramadığını sordum, ufak olunca daha güzel gözüküyo.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
motorun aküsünüde zorlamıyor dostum. 1.5 yıldır kullanıyorum bu farları. akümü geçtiğimiz günlerde değiştirdim. 2 yıldır orijinal aküsü vardı. konjektör yada şarj sisteminede yük getirmiyor.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
19
Selam arkadaşlar benim motordada sis farı var çok etkili ama.Aparatı ile takılması çok kolay ön farın hemen altına takılıyor.Uzun-kısa far açıkmı kapalımı zor fark ediyorum sis açıkken çok harika ya...
isteyen olursa kargo ile yollayabilirim..saygılar
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selam arkadaşlar benim motordada sis farı var çok etkili ama.Aparatı ile takılması çok kolay ön farın hemen altına takılıyor.Uzun-kısa far açıkmı kapalımı zor fark ediyorum sis açıkken çok harika ya...
isteyen olursa kargo ile yollayabilirim..saygılar

Ücretini bildirirmisin. Bide macit için koruma demiri arıyorum yardımcı olursan sevinirim teşekkürler...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
üstad gidon çok güzel. Sürüşü nasıl? kollar felan rahat ediyormusun?

birde bu macite arka lastik en fazla ne kadar genişleyebilir? whitecrow isimli üyenin macitini gördüm forumda. Çok başarılı duruyor. Şu çatalı uzatmak kaça patlar acaba?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
üstad gidon çok güzel. Sürüşü nasıl? kollar felan rahat ediyormusun?

birde bu macite arka lastik en fazla ne kadar genişleyebilir? whitecrow isimli üyenin macitini gördüm forumda. Çok başarılı duruyor. Şu çatalı uzatmak kaça patlar acaba?

Sürüş rahat inanır mısın 120 km ye çıktım eskisi kadar zorlamadı beni. arka lastiğ genişletmek yerine başka desende bir lastik takıcam ben bundan daha geniş durmakta. gidonu uzatmak için 35 mm lik krom mil kullanılıyor çiftini 45 iraya bulmuştum ben ümraniyede. Tornacı kaç para alırsa yaparken okadar bi maliyet olacak.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Arkadaşlar size fikir danışmak istiyorum.

MCT 250 ye 1-2 milyar harcayıp modifiye yapimmi?

- çatal uzatma
- flipflop boya
- lastik genişletme
- gidon değişimi

yapma sebebim: 250 lik motor olması benim güven açımdan çok daha iyi. ben bazen moralim felan bozuk oldumu deli kullanırım motoru :pale: elimde değil naapim.

YOKSA
hiiiç dokunmayım, suzuki intruder M800 e kanım kaynıyor vallaa. içim gidiyor. Ama 800 lük motoru var. Fazla yaşamam ben onun üstünde :(

Sizce naaaapim?
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Arkadaşlar size fikir danışmak istiyorum.

MCT 250 ye 1-2 milyar harcayıp modifiye yapimmi?

- çatal uzatma
- flipflop boya
- lastik genişletme
- gidon değişimi

yapma sebebim: 250 lik motor olması benim güven açımdan çok daha iyi. ben bazen moralim felan bozuk oldumu deli kullanırım motoru :pale: elimde değil naapim.

YOKSA
hiiiç dokunmayım, suzuki intruder M800 e kanım kaynıyor vallaa. içim gidiyor. Ama 800 lük motoru var. Fazla yaşamam ben onun üstünde :(

Sizce naaaapim?

Şeytana Uyma O zaman
Böyle sade bin bahsettiğin para oldukca iyi hemde bu kırizde tabi bu benim düşüncem
Ben Bu motara devir saati ile benzin göstergesi takmak isterdim şöyle yakışıklı motorun görüntüsünü bozmayan

ve de ön arka celik cant ta tabiki
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
selam. arbetus yanlış görmediysem yan kapaklara vida atmışın.geçme olunca cabuk gevşiyor ses yapıyor.çıkarmak gerekince cok zor oluyor.kırmamak için çaba gerek.nası yaptın bi tarif edermisin . tesekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Mikey ,
Ön cam gitmiş ,direksiyon içinde nikelajsız pek hoş olmamış.Kablolar biraz kötü duruyor gibi geldi.Arka koltuğu güzel doldurmuşsun.Eminim çok rahattır. Nazarlık is süper olmuş:)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Mikey ,
Ön cam gitmiş ,direksiyon içinde nikelajsız pek hoş olmamış.Kablolar biraz kötü duruyor gibi geldi.Arka koltuğu güzel doldurmuşsun.Eminim çok rahattır. Nazarlık is süper olmuş:)

barış, istersen kromaj çektirelim gidona, ne dersin? benim bi tanıdık var bu işi yapan
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar size fikir danışmak istiyorum.

MCT 250 ye 1-2 milyar harcayıp modifiye yapimmi?

- çatal uzatma
- flipflop boya
- lastik genişletme
- gidon değişimi

yapma sebebim: 250 lik motor olması benim güven açımdan çok daha iyi. ben bazen moralim felan bozuk oldumu deli kullanırım motoru :pale: elimde değil naapim.

YOKSA
hiiiç dokunmayım, suzuki intruder M800 e kanım kaynıyor vallaa. içim gidiyor. Ama 800 lük motoru var. Fazla yaşamam ben onun üstünde :(

Sizce naaaapim?

Dostum bu motorda iyicene pişmeden başka bir makinaya geçme.

ücreti 10 lira kardeşim kargo ücreti sanırım 2 lira tüm türkiyeye!!
Saygılar..

Şu farın resmlerini koyabilir misin?
selam. arbetus yanlış görmediysem yan kapaklara vida atmışın.geçme olunca cabuk gevşiyor ses yapıyor.çıkarmak gerekince cok zor oluyor.kırmamak için çaba gerek.nası yaptın bi tarif edermisin . tesekkürler

iç tarafındaki geçme deliklerine scooterların grenajlarını vidalarken kullandıkları parça ile birleştirdim. Benim sıkıntım gevşeyip çıkması değildi. Düşmesiydi :)

barış, istersen kromaj çektirelim gidona, ne dersin? benim bi tanıdık var bu işi yapan

Açıkcası kormajdan pek hazzetmemekteyim. Hele bir kışa girelim Chromeless Maciti sürcem piyasaya :)
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Arkadaşlar size fikir danışmak istiyorum.

MCT 250 ye 1-2 milyar harcayıp modifiye yapimmi?

ben bazen moralim felan bozuk oldumu deli kullanırım motoru :pale: elimde değil naapim.

Dostum MCTye 1000-2000 masraf yapmaya değmez. Satarken üzülürsün. Ama keyfim değil mi dersen o başka.

Moralim bozuk iken bence motora bile binme. Dikkatin dağınık olur. Kimseyi üzme.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst