virago yamahanın motosikleti V motor herzaman sıralı motordan daha seri ve güçlü olmuştur. fiyat listesini bulamayan arkadaş satış sonrası hizmetlere baksın.
Selam arkadaşlar benim motordada sis farı var çok etkili ama.Aparatı ile takılması çok kolay ön farın hemen altına takılıyor.Uzun-kısa far açıkmı kapalımı zor fark ediyorum sis açıkken çok harika ya...
isteyen olursa kargo ile yollayabilirim..saygılar
üstad gidon çok güzel. Sürüşü nasıl? kollar felan rahat ediyormusun?
birde bu macite arka lastik en fazla ne kadar genişleyebilir? whitecrow isimli üyenin macitini gördüm forumda. Çok başarılı duruyor. Şu çatalı uzatmak kaça patlar acaba?
Arkadaşlar size fikir danışmak istiyorum.
MCT 250 ye 1-2 milyar harcayıp modifiye yapimmi?
- çatal uzatma
- flipflop boya
- lastik genişletme
- gidon değişimi
yapma sebebim: 250 lik motor olması benim güven açımdan çok daha iyi. ben bazen moralim felan bozuk oldumu deli kullanırım motoruale: elimde değil naapim.
YOKSA
hiiiç dokunmayım, suzuki intruder M800 e kanım kaynıyor vallaa. içim gidiyor. Ama 800 lük motoru var. Fazla yaşamam ben onun üstünde
Sizce naaaapim?
Ücretini bildirirmisin. Bide macit için koruma demiri arıyorum yardımcı olursan sevinirim teşekkürler...
Mikey ,
Ön cam gitmiş ,direksiyon içinde nikelajsız pek hoş olmamış.Kablolar biraz kötü duruyor gibi geldi.Arka koltuğu güzel doldurmuşsun.Eminim çok rahattır. Nazarlık is süper olmuş![]()
Arkadaşlar size fikir danışmak istiyorum.
MCT 250 ye 1-2 milyar harcayıp modifiye yapimmi?
- çatal uzatma
- flipflop boya
- lastik genişletme
- gidon değişimi
yapma sebebim: 250 lik motor olması benim güven açımdan çok daha iyi. ben bazen moralim felan bozuk oldumu deli kullanırım motoruale: elimde değil naapim.
YOKSA
hiiiç dokunmayım, suzuki intruder M800 e kanım kaynıyor vallaa. içim gidiyor. Ama 800 lük motoru var. Fazla yaşamam ben onun üstünde
Sizce naaaapim?
ücreti 10 lira kardeşim kargo ücreti sanırım 2 lira tüm türkiyeye!!
Saygılar..
selam. arbetus yanlış görmediysem yan kapaklara vida atmışın.geçme olunca cabuk gevşiyor ses yapıyor.çıkarmak gerekince cok zor oluyor.kırmamak için çaba gerek.nası yaptın bi tarif edermisin . tesekkürler
barış, istersen kromaj çektirelim gidona, ne dersin? benim bi tanıdık var bu işi yapan
Arkadaşlar size fikir danışmak istiyorum.
MCT 250 ye 1-2 milyar harcayıp modifiye yapimmi?
ben bazen moralim felan bozuk oldumu deli kullanırım motoruale: elimde değil naapim.