- Katılım
- 21 Tem 2007
- Mesajlar
- 19
arkadaşlar benim macitte tirtreşim diye bişey kalmadı. nedenini bilmiyorum![]()
sen motora alışmış olmayasın
arkadaşlar benim macitte tirtreşim diye bişey kalmadı. nedenini bilmiyorum![]()
sen motora alışmış olmayasın
o nasıl oldu fatih bey anlatırmısın
İyi bayramlar herkese...
Bu arada otoparka vermiyordum motoru biliyorsunuz.Branda aldım.45 ytl ye.Kapının önüne zincirliyorum.Dikkat etmem gereken birşey var mı? Koruma demiri ufak ufak pas yapıyor.Birde vidalarının başları.Vazelinsürün diyorlar ne derece doğru bilemiyorum.Bu arada sert bir çukur sonrası zincir koruma demirini kırdım.Söküp tamir mi etmeye çalışayım yoksa değiştireyim mi?Kaç liradır biliyorsanız bilgi verir misiniz?
Arkadaşlar benim zincir bir gevşiyor bir sıkılaşıyor neden yapar böyle birşeyi, görünüşte herşey normal gibi motorun zincirini kontrol ediyorum normal gevşeklikte, şöyle 1-1,5 metre ileri alıyorum zincir acayip gergin. Bende zinciri baya bi gevşettim am bu seferde gaz kestiğim zaman zincir korumaya çarpıp çok ses yapıyo. Sizinde başınıza böyle bişey geldimi? Yoksa öndeki küçük dişlinin bağlı olduğu (şanzımandan çıkan) mili mi yamulttum acaba? Ne dersiniz.
yok yok yamulma falan değil bizimkilerde öyle oluyor.
Arkadaşlar benim zincir bir gevşiyor bir sıkılaşıyor neden yapar böyle birşeyi, görünüşte herşey normal gibi motorun zincirini kontrol ediyorum normal gevşeklikte, şöyle 1-1,5 metre ileri alıyorum zincir acayip gergin. Bende zinciri baya bi gevşettim am bu seferde gaz kestiğim zaman zincir korumaya çarpıp çok ses yapıyo. Sizinde başınıza böyle bişey geldimi? Yoksa öndeki küçük dişlinin bağlı olduğu (şanzımandan çıkan) mili mi yamulttum acaba? Ne dersiniz.
Arkadaşlar benim zincir bir gevşiyor bir sıkılaşıyor neden yapar böyle birşeyi, görünüşte herşey normal gibi motorun zincirini kontrol ediyorum normal gevşeklikte, şöyle 1-1,5 metre ileri alıyorum zincir acayip gergin. Bende zinciri baya bi gevşettim am bu seferde gaz kestiğim zaman zincir korumaya çarpıp çok ses yapıyo. Sizinde başınıza böyle bişey geldimi? Yoksa öndeki küçük dişlinin bağlı olduğu (şanzımandan çıkan) mili mi yamulttum acaba? Ne dersiniz.