Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arızalı bir şekilde dün istanbuldan izmite geldim ama şimdi baktığımda motorda hiç yağ kalmamış yaği sol taraftan akıtıyor motorun altından ayaklığın yanından akıtıyo :(
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Ben o motoru fazla parçalamadım. fakat anladığım kadarıyla motorun sol kısmı kuru çalışıyor. eğer o kısımdan yağ akıyorsa, benim bir iki sayfa önceki bir yazımı oku derim.
Arbertus bu model hakkında bayağı bir bilgiye sahip, o sana kesin yardımcı olur.

diğer arızanın sebebi bellimi?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Arkadaşlar Hepinizin Kadir Gecesi Mübarek olsun .
Arkadaş benim ilk motorumda da karterinde hiç yağ kalmamıştı sekman ve piston arızası demişti usta sekmanın acık tarafları aynı hizaya gelince karterdeki yağı yukarıya taşımış bütün yağ hava filitresine toplanmıştı
ben derimki hava filitrene bir bak 1,8 litre yağ bir anda ortadan kaybolmaz karterde çatlak ve delik yoksa sol taraftan benim motordada yağ sorunu var ama sanki terleme gibi aman aman bir yağ damlaması yok
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arızalı bir şekilde dün istanbuldan izmite geldim ama şimdi baktığımda motorda hiç yağ kalmamış yaği sol taraftan akıtıyor motorun altından ayaklığın yanından akıtıyo :(

Ben o motoru fazla parçalamadım. fakat anladığım kadarıyla motorun sol kısmı kuru çalışıyor. eğer o kısımdan yağ akıyorsa, benim bir iki sayfa önceki bir yazımı oku derim.
Albertus bu model hakkında bayağı bir bilgiye sahip, o sana kesin yardımcı olur.

diğer arızanın sebebi bellimi?

Arkadaşlar Hepinizin Kadir Gecesi Mübarek olsun .
Arkadaş benim ilk motorumda da karterinde hiç yağ kalmamıştı sekman ve piston arızası demişti usta sekmanın acık tarafları aynı hizaya gelince karterdeki yağı yukarıya taşımış bütün yağ hava filitresine toplanmıştı
ben derimki hava filitrene bir bak 1,8 litre yağ bir anda ortadan kaybolmaz karterde çatlak ve delik yoksa sol taraftan benim motordada yağ sorunu var ama sanki terleme gibi aman aman bir yağ damlaması yok

Arkadaşlar SAkin olun öncelikle,

@Mad sol taraftan ayaklık kısmından kaçırıyorsa sorunun FAtih inde dediği gibi keçelerdir.Alternatör kısmında 2 adet keçe var gözden geçirilmesi gerekli.

Hava filtresine gelince filtre kaxzanında bir miktar yağ olması normaldir. bu yağı şanzıman tarafından çıkan borudan buhar oalrak gelmektedir. Bir zararının olmmaması yanında buraya filtreden geçen tozlar yapıştığı için ekstra bir fayda sağlamakta. Zaman zaman filtre kazanının alt tarafındaki borunun ucunda bulunan tapayı açarak biriken pisliği boşaltabilirsiniz. Diğer arızanın sebebi genelde her MCT de olduğu gibi Marş Rölesi arızasıdır.

Herkesin Kadir gecesi Mübarek olsun.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
2
yardım

mrb arkadaşlar ben eğer nasibse yarın mondial 250mct alacağım ama şimdi kafama birşey takıldı bunuda sizlerle payllaşmak istedim . gördüğüm kadarıyla bu motorun tekerleri telden ve bunun için güzel gözükmüyor bunun yerine jantdan olanlar takılamaz mı acaba çabuk cevap yazarsanız çok sevinirim. anlatabildiğimi sanıyorum.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
mrb arkadaşlar ben eğer nasibse yarın mondial 250mct alacağım ama şimdi kafama birşey takıldı bunuda sizlerle payllaşmak istedim . gördüğüm kadarıyla bu motorun tekerleri telden ve bunun için güzel gözükmüyor bunun yerine jantdan olanlar takılamaz mı acaba çabuk cevap yazarsanız çok sevinirim. anlatabildiğimi sanıyorum.


Mct nin orijinal çelik jantları mevcut. Servisinle görüşüp satın alabilirsin.

Sağlıcakla.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Hepimizin KADİR GECESİ mübarek ve hayırlı olsun.
Bu gecenin hürmetine Rabbim hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

@ ARBETUS
MCT250 lerin şanzımanında yer varmı? 5 vites dişlisini büyütsek yerine sığarmı acaba bi bilgin varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
herkesin kadir gecesi mubarek olsun günahlarınız affolsun..


mad blue;

Hocam sende aferdersin eşşeğe biner gibi ne o öyle arıza üstüne arıza azcık nazik ol bu kıza yahuu:queen:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
19
hocam lütfen yardim edin bugun izmitten istanbula gittim giderken sorun yoktu ancak gişelerde motor stop etti marşa basinca sanki marş motoru yokmuş gibi oldu bi ses geliyo ama marş motoru çaliştirmiyo iterek çaliştirdim neyse birtek sorun bu değil motordan horultular gelmeye başladi sanki piston dişarda çalişiyo gibi korka korka gittim belki çok yüklendim diye olmuştur tahmin ettim dönerken düzelir sandım
neyse akşam motoru yine ite ite çaliştirdim birde baktim yer hep yağ olmuş birde yağ sorunu çikti başima noluyo bu motora ya
tabi gelirken yamulan aynaları sıkıştıran arabaları ve yağmuru hiç saymıyorum balık gibi oldum gelene kadar acilen iyi usta lazim ve ne kadara patlar bu bana yağda bitti sanırım deli edecek motor beni yaw :(

Biraderim sakın motoru çalıştırma ve teşebbüs bile etme!Onun piston ve segmanlarında arza olduğu kesin blok ve silindirine zarar verirsen masrafın 3-4 kat daha çoğalır.Senin yapmam gereken iyi bir ustaya gidip olanları tam anlamıyla anlatman onlar açarlar motoru gerekeni yaparlar.Öncedende olan şikayetlerin varsa ustayı o konuda bilgilandir ki açılmışken onlarda yapılsın.Mesela yağ akıtması,tekleme boğulma, çok yakıt v.b saygılar hayırlı günler...
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
slm arbetus o çamurluk uzatmada kullandığım macitteki cant neye ait biliyomusun çok güzel görünüyor
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar 250'mct beğendiğim bir motosiklettir..:cat: ben sadece sizlerden 100'km'de kaç litre benzin tükettiğini öğrenmek istiyorum..ufak bir karşılaştırma yapmam gerekiyor..şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
19
Arkadaşlar ben bugun reklamcıda oğlumun ismini motorumu yazdırırken aklıma gelen şeyi yaptırdım ve çamurluğu uzattırdım hiçte zarar vermeden biraz basit oldu ama.Çamurluğun alt 5 cm kısmından aşşağı doğru 15 cm yapıştırma yaptırdım ortasına karton koydurdum kalın oldu yakıştı yani 10 cm uzadı lastik felan düşündüm açıkcası çamurluğu delmek pek işime gelmedi saygılar sunarım...
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
iyi geceler sahur yapmadan bi selam vereyim dedim. kayseri iyice soğumaya basladı acayip de yağmur var.buraların soğuğu hiçbir yere benzemez. mct me 1 2 haftadan elveda.ta ki öbür yaza. sabah baya tereddut ettim motoru cıkarmaya.dün iş cıkısı iftara 1 saat kala debriyaj telim koptu.o sıkısıklıkta ne yapayım derken tornavidanın ucunu büküp elden debriyaj yaptım.eve zor attım kendimi ama debriyaj balatasını da yedim heralde. motoru çalıştıktan sonra öksürük sesi gibi bi ses geldi.artı kalkış çok zor oldu sabah. debriyaj telini sabah kendim taktım.eldeki ayar somunundan boşluğunu aldım.
acaba yeteri kadar germediğimden mi?
yağ damlatma bende de var. keçeler değişecek başka care yok devamlı kontrol ediyorum.hersey bayram sonrasına kaldı.

herkesin bayramını şimdiden kutluyorum.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
merhaba arkadaşlar 250'mct beğendiğim bir motosiklettir..:cat: ben sadece sizlerden 100'km'de kaç litre benzin tükettiğini öğrenmek istiyorum..ufak bir karşılaştırma yapmam gerekiyor..şimdiden teşekkürler...

arkadaş bendeki km de 200 ytl yakıyor diğer arkadaşları bilemem ama ayar gerekiyormuş sanırım ayar yaptirinca bu epey düşer motor çok güçlü ve seri bi motor ama yakıt ve sağlamlık yönünden bana hep sorun oldu :pale:
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
mct sini satmak isteyen varsa özel mesaj atsınlar km si taş çatlasın 6000 km de falan olması iyidir..Ayrıntılar için özel mesaj =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst