verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arızalı bir şekilde dün istanbuldan izmite geldim ama şimdi baktığımda motorda hiç yağ kalmamış yaği sol taraftan akıtıyor motorun altından ayaklığın yanından akıtıyo![]()
Ben o motoru fazla parçalamadım. fakat anladığım kadarıyla motorun sol kısmı kuru çalışıyor. eğer o kısımdan yağ akıyorsa, benim bir iki sayfa önceki bir yazımı oku derim.
Albertus bu model hakkında bayağı bir bilgiye sahip, o sana kesin yardımcı olur.
diğer arızanın sebebi bellimi?
Arkadaşlar Hepinizin Kadir Gecesi Mübarek olsun .
Arkadaş benim ilk motorumda da karterinde hiç yağ kalmamıştı sekman ve piston arızası demişti usta sekmanın acık tarafları aynı hizaya gelince karterdeki yağı yukarıya taşımış bütün yağ hava filitresine toplanmıştı
ben derimki hava filitrene bir bak 1,8 litre yağ bir anda ortadan kaybolmaz karterde çatlak ve delik yoksa sol taraftan benim motordada yağ sorunu var ama sanki terleme gibi aman aman bir yağ damlaması yok
mrb arkadaşlar ben eğer nasibse yarın mondial 250mct alacağım ama şimdi kafama birşey takıldı bunuda sizlerle payllaşmak istedim . gördüğüm kadarıyla bu motorun tekerleri telden ve bunun için güzel gözükmüyor bunun yerine jantdan olanlar takılamaz mı acaba çabuk cevap yazarsanız çok sevinirim. anlatabildiğimi sanıyorum.
hocam lütfen yardim edin bugun izmitten istanbula gittim giderken sorun yoktu ancak gişelerde motor stop etti marşa basinca sanki marş motoru yokmuş gibi oldu bi ses geliyo ama marş motoru çaliştirmiyo iterek çaliştirdim neyse birtek sorun bu değil motordan horultular gelmeye başladi sanki piston dişarda çalişiyo gibi korka korka gittim belki çok yüklendim diye olmuştur tahmin ettim dönerken düzelir sandım
neyse akşam motoru yine ite ite çaliştirdim birde baktim yer hep yağ olmuş birde yağ sorunu çikti başima noluyo bu motora ya
tabi gelirken yamulan aynaları sıkıştıran arabaları ve yağmuru hiç saymıyorum balık gibi oldum gelene kadar acilen iyi usta lazim ve ne kadara patlar bu bana yağda bitti sanırım deli edecek motor beni yaw![]()
herkesin kadir gecesi mubarek olsun günahlarınız affolsun..
mad blue;
Hocam sende aferdersin eşşeğe biner gibi ne o öyle arıza üstüne arıza azcık nazik ol bu kıza yahuu:queen:
slm arbetus o çamurluk uzatmada kullandığım macitteki cant neye ait biliyomusun çok güzel görünüyor
merhaba arkadaşlar 250'mct beğendiğim bir motosiklettir..:cat: ben sadece sizlerden 100'km'de kaç litre benzin tükettiğini öğrenmek istiyorum..ufak bir karşılaştırma yapmam gerekiyor..şimdiden teşekkürler...