- Katılım
- 18 Nis 2008
- Mesajlar
- 52
herkese slm lar forum sakinleri
epeydir giremiyorum yeni arkdş lar dahil olmuş ben acükk geriden geliyorum. hoş geldiniz :rendeer: bu arada oğuz abiyi pek göremiyorum yanına uğrıyacağım bir savaş abi de burgy sini satıyor sahibinden de gördüm şaşırdım valla en son toplandığımızda böle bişey demiyordu. sevgili --yokum-- pek fazla takma kafana bende bu yaz burgmanıma kavuştum hemen servise bakıma verdim adamın bana dediğiyle motor arasında dağlar kadar fark çıktı diyeceğim şu bu zamanda sözle iş yapmıyacan az kalsın motor u gümletiyorduk meğer 1 gr yağ kalmamış motorda bana yağı fln tam demişti ufak tefek sorunları hala var tek sen sorun yaşamıyorsun yani için rahat olsun ama abilerimin dediği gibi zamanla kademe kademe yaparsın çok kafa yorupta kendini motordan soğutma tekrardan h.g



