Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
herkese slm lar forum sakinleri :) epeydir giremiyorum yeni arkdş lar dahil olmuş ben acükk geriden geliyorum. hoş geldiniz :rendeer: bu arada oğuz abiyi pek göremiyorum yanına uğrıyacağım bir savaş abi de burgy sini satıyor sahibinden de gördüm şaşırdım valla en son toplandığımızda böle bişey demiyordu. sevgili --yokum-- pek fazla takma kafana bende bu yaz burgmanıma kavuştum hemen servise bakıma verdim adamın bana dediğiyle motor arasında dağlar kadar fark çıktı diyeceğim şu bu zamanda sözle iş yapmıyacan az kalsın motor u gümletiyorduk meğer 1 gr yağ kalmamış motorda bana yağı fln tam demişti ufak tefek sorunları hala var tek sen sorun yaşamıyorsun yani için rahat olsun ama abilerimin dediği gibi zamanla kademe kademe yaparsın çok kafa yorupta kendini motordan soğutma tekrardan h.g:)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
herkese slm lar forum sakinleri :) epeydir giremiyorum yeni arkdş lar dahil olmuş ben acükk geriden geliyorum. hoş geldiniz :rendeer: bu arada oğuz abiyi pek göremiyorum yanına uğrıyacağım bir savaş abi de burgy sini satıyor sahibinden de gördüm şaşırdım valla en son toplandığımızda böle bişey demiyordu. sevgili --yokum-- pek fazla takma kafana bende bu yaz burgmanıma kavuştum hemen servise bakıma verdim adamın bana dediğiyle motor arasında dağlar kadar fark çıktı diyeceğim şu bu zamanda sözle iş yapmıyacan az kalsın motor u gümletiyorduk meğer 1 gr yağ kalmamış motorda bana yağı fln tam demişti ufak tefek sorunları hala var tek sen sorun yaşamıyorsun yani için rahat olsun ama abilerimin dediği gibi zamanla kademe kademe yaparsın çok kafa yorupta kendini motordan soğutma tekrardan h.g:)


tanımadığın kişinin sözüne güvenmeyip, motoru güvendiğin bir servise göstereceksin arkadaşım.

ben 5 aylık motordur dedim. birde kılığına sıfatına bakıpta aldandığım adam üç kağıtçı çıktı.

motor bir gün beni yolda mı bıraktı? hayır. ama darbeli ve boyanmış çıktı.

ne olur? en fazla 500 lira ucuza satarsın ama şereflice satarsın.

üç kuruş için insanları aldatan şerefsizler kendilerini kazançta sayıyorlar. oturup iki laf etsen adam zannedersin.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
hoşbulduk motopower1 dostum.
bende eski servisime götürmüştüm motoru ama ne yazık ki ne boyanmış olduğunu söyledi motorun, nede diğer yıpranmış yerleri.
eski motorumu neredeyse bedavaya verdim ve alan arkadaşa herşeyi anlattım
yeni değiştirdiğim parçaları anlattım, motorun hangi şartlarda daha verimli çalıştığını anlattım. disk kilidimide hediye ettim. üstüne arkadaş 60 ytl de borç taktı bana:) aramaya bile utanıyorum. eh ben böyle olunca kazık atan çok olur sanırsam. iyi niyet, suistimal ilişkisi. bende böyleyim. artık motorumun tadını çıkarmaya çalışıyorum eşimle. umarım yakında sizle yüzyüze tanışma fırsatıda olur dostlar.canlı müziği bırakmasaydım çaldığım yere davet ederdim sizi ama belki ilerleyen süreçte yaparız. saygılar.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
uzun cam taktıran var mı? standartda göre daha konforluymuş galiba, istanbulda kim satar, kaç satar bilen var mı?
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
tanımadığın kişinin sözüne güvenmeyip, motoru güvendiğin bir servise göstereceksin arkadaşım.

ben 5 aylık motordur dedim. birde kılığına sıfatına bakıpta aldandığım adam üç kağıtçı çıktı.

motor bir gün beni yolda mı bıraktı? hayır. ama darbeli ve boyanmış çıktı.

ne olur? en fazla 500 lira ucuza satarsın ama şereflice satarsın.

üç kuruş için insanları aldatan şerefsizler kendilerini kazançta sayıyorlar. oturup iki laf etsen adam zannedersin.


Vedatcım Allah bir yerden çıkartır, bırak sahtekarlığı uyanıklık olarak değerlendirenler er geç ettiğini bulur..

hoşbulduk motopower1 dostum.
bende eski servisime götürmüştüm motoru ama ne yazık ki ne boyanmış olduğunu söyledi motorun, nede diğer yıpranmış yerleri.
eski motorumu neredeyse bedavaya verdim ve alan arkadaşa herşeyi anlattım
yeni değiştirdiğim parçaları anlattım, motorun hangi şartlarda daha verimli çalıştığını anlattım. disk kilidimide hediye ettim. üstüne arkadaş 60 ytl de borç taktı bana:) aramaya bile utanıyorum. eh ben böyle olunca kazık atan çok olur sanırsam. iyi niyet, suistimal ilişkisi. bende böyleyim. artık motorumun tadını çıkarmaya çalışıyorum eşimle. umarım yakında sizle yüzyüze tanışma fırsatıda olur dostlar.canlı müziği bırakmasaydım çaldığım yere davet ederdim sizi ama belki ilerleyen süreçte yaparız. saygılar.

Geçtiğimiz cuma akşam kadiköy rıhtımdaki strabucks'ın orda bir burgman gördüm. ' kişi biniyordu biri bayandı. Baktım ama tanıyamadım o yüzden seslenmedim. Acaba sen olabilirmisin?
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69

vedatım bmw bulaştı banada makina nasıl kısmetse alıcam bunu motopower bu makina için satıyorum burgmanımı R 110 RT
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
savaş abi hayırlısı olsun aldığın zaman aradaki farkları bize anlatırsın artık bu motorun altın sarısı renginde bebekte görmüştüm gerçekten çok albenili olan bi motor inşallah alırsın :)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
çok yakıyomuş çooook

çok yakıyormuş bu meret siz yine kimseye söylemeyin
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
100 km de 4 litre benzin yakıyor motorum,bundan iyisi can sağlığı
en azından ybr ler kafa tutamıyor :mrgreen: :mrgreen: :cherry:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
selamlar istanbullular, sizden çok acil bir isteğim olucak izmirde aran aran bir türlü bulamadım. :pr:
varyatörü söktüğümde gördüm bagalardan 2 tanesi çatlamış benim. geçici bi süre çatlak olanları çıkartıp 6 tane takıp topladım. bana çıkma/yeni 2 adet baga bulabilirmisiniz? yada set olarak bulsanız bile elim mahkum alıcam. ebayden sipariş verip 2 hafta gelmesini beklemek istemiyorum.
gerçi 6 bagayla motor çok süper ivmeleniyor anında 100 ü görüyor ama son sürat düzlükte 135-140 arası kalıyor. tabi haliyle daha yüksek devirde aynı sürate ulaştığı için muhtemelen motor daha fazla yakıyor. ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı:mrgreen: performans arttı ama ben genede az yakmasını tercih ederim:wiinkk:

bu arada baga ne diyenler için:


 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260

vedatım bmw bulaştı banada makina nasıl kısmetse alıcam bunu motopower bu makina için satıyorum burgmanımı R 110 RT
savaşım iyi bir seçim 1000 cc üzeri tüm bmw lardaki tüm sistemler bunlarda var.
Palelever ve telelever dahil..Biraz yakar ve 2.eli zayıftır .Ama kullanmaya doyamazsın özellikle şehirlerarası yollarda...
Krank senserü tüm bmw lerde oldugu gibi bundada problem yaratan parçalardandır.ABS okuyucu ve devresine dikkat et..
BMW ye 70 ytl verip kontrol ettirdikten sonra al mutlaka..
Orada cüneyt var selamımı söylersen yardımcı olur.
selam

sorması ayıptır ne kadar bu alet...
mustafa 10000 ve 14000 arası fiyatları değişir.
selamlar istanbullular, sizden çok acil bir isteğim olucak izmirde aran aran bir türlü bulamadım. :pr:
varyatörü söktüğümde gördüm bagalardan 2 tanesi çatlamış benim. geçici bi süre çatlak olanları çıkartıp 6 tane takıp topladım. bana çıkma/yeni 2 adet baga bulabilirmisiniz? yada set olarak bulsanız bile elim mahkum alıcam. ebayden sipariş verip 2 hafta gelmesini beklemek istemiyorum.
gerçi 6 bagayla motor çok süper ivmeleniyor anında 100 ü görüyor ama son sürat düzlükte 135-140 arası kalıyor. tabi haliyle daha yüksek devirde aynı sürate ulaştığı için muhtemelen motor daha fazla yakıyor. ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı:mrgreen: performans arttı ama ben genede az yakmasını tercih ederim:wiinkk:

bu arada baga ne diyenler için:


Yücel motoru ara internette teli var..bizleri söyle yardımcı olur diye düşünüyürum.
Aman vedattan bahsetme hiçbir şekilde yardımcı olmaz:):queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862

vedatım bmw bulaştı banada makina nasıl kısmetse alıcam bunu motopower bu makina için satıyorum burgmanımı R 110 RT


hayırlısıysa, alırsın inşallah savaş. burgman gibi pratik olmasada şehiriçinde uzun yola çıktığında ohh dedirtecektir sana.

Yücel motoru ara internette teli var..bizleri söyle yardımcı olur diye düşünüyürum.
Aman vedattan bahsetme hiçbir şekilde yardımcı olmaz:):queen:


erencim eğer işini hallettirmek istiyorsan; fevzi ustanın telefonu 212 2762187 sen benim adımı ver gerisini merak etme.

her yerde olduğu gibi namım oradada sürer.

savaşım iyi bir seçim 1000 cc üzeri tüm bmw lardaki tüm sistemler bunlarda var.
Palelever ve telelever dahil..Biraz yakar ve 2.eli zayıftır .Ama kullanmaya doyamazsın özellikle şehirlerarası yollarda...
Krank senserü tüm bmw lerde oldugu gibi bundada problem yaratan parçalardandır.ABS okuyucu ve devresine dikkat et..
BMW ye 70 ytl verip kontrol ettirdikten sonra al mutlaka..
Orada cüneyt var selamımı söylersen yardımcı olur.

serhatçim karıştırıyorsun kardeşim bu motor alaman malı senin uzmanlığın GY markalı çançinçonlar üzerine.

arkadaşlar çin malı motor hakkında sormak istediğiniz birşey olursa serhatimin engin bilgisine başvurabilirsiniz. :cat:

mesela sağa sola sinyal verdiğinde öten sinyal görmüşmüydünüz? valla ben gördüm. :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
hoşbulduk motopower1 dostum.
bende eski servisime götürmüştüm motoru ama ne yazık ki ne boyanmış olduğunu söyledi motorun, nede diğer yıpranmış yerleri.
eski motorumu neredeyse bedavaya verdim ve alan arkadaşa herşeyi anlattım
yeni değiştirdiğim parçaları anlattım, motorun hangi şartlarda daha verimli çalıştığını anlattım. disk kilidimide hediye ettim. üstüne arkadaş 60 ytl de borç taktı bana:) aramaya bile utanıyorum. eh ben böyle olunca kazık atan çok olur sanırsam. iyi niyet, suistimal ilişkisi. bende böyleyim. artık motorumun tadını çıkarmaya çalışıyorum eşimle. umarım yakında sizle yüzyüze tanışma fırsatıda olur dostlar.canlı müziği bırakmasaydım çaldığım yere davet ederdim sizi ama belki ilerleyen süreçte yaparız. saygılar.

Müzik bırakılır mı yahu :) Ne çalıyorsun
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
Ya arkadaşlar benim burgman, bugün 2 kez ışıklarda stop etti, rolantideyken, bir iki sefer de motor bayılacakmış gibi oldu. Gittim bujiyi kontrol ettirdim , kötü durumdaydı değiştiler, ama sonra yine bir baylır gibi oldu. Snaki böyle tekliyor gibi oluyor, düşük devirde. Nedendir acaba? Servis benzindendir falan dedi ama benzini her zaman aldığım yerden aldım .
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
tekleme ısındıktan sonramı oluyor yoksa her zaman oluyormu?
eğer her zaman oluyor ise hava filtresini ve hava ayarını da kontrol ettirmen gerekir. ama ısındıktan sonra oluyorsa o zaman daha ciddi problemler olma olasılığı var..
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
tarikiko arkadaşım, şu an biz miydik emin değilim. bir buluşmada tanıştığımızda artık seslenebilirsin:)
duffy arkadaşım;
müziği tabiki tamamen bırakmadım. sadece aktif olarak bırakmış gibiyim. işim ve yüksek lisansım baya bir zamanımı alıyor şu sıralar. umarım kısa zamanda bir yerlerde zevk olsun diye çalmaya başlarım. yoksa sendede mi müzikle alakalı durumlar var.
bu arada biraz moralim bozuldu dün gece. şu an yazmaya vaktim olmadığı için paylaşamıyorum. umarım bir iki saate kadar sizle paylaşıp rahatlayacağım.
saygılar.
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Cümleten selamlar :)

Bakıyorum reytingimiz epey artmış.. maşallah ::alkiis::

Vedat'ım, yeni logon harika olmuş :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst