evet arkadaşlar, motorumu servisten aldım. ne yazıkki satan arkadaş yeni bakımdan çıktığı konusunda yalan söylemiş. üstelik eski servisimede göstermiştim motoru
motor iyi durumdaymış, km'si ile oynanmış(servis aynı zamanda beyin tamiri ile meşgul), hava filtresi, yağ, arka balata, berbat durumdaymış. lastikler berbattı. bunu biliyordum
en sonunda parçalara göre verdiğim ücreti sizle paylaşayım;
-yağ filtresi,kn 132=30ytl
-castrol 2litre yağ=46ytl
-arka balata gold krom seramik sanırsam=85ytl
-ön/arka lastik, michelin pilot=225ytl
-buji=32ytl
-balans ayarı=50ytl
-fren müşirleri(stoplar yanmıyordu)=30ytl
-işçilik=100ytl
toplamda 590ytl gibi bir ücret ödedim. sizce fiyatlar nasıl?
bu arada egsozum dağılmış, berbat durumda. çıkma ayarlamaya çalışacaklar,
içi açılıp kaynak yapmak hiç tatminkar değilmiş, içine elyaf doldurup gönderiyorlarmış. sizin fikriniz nedir?
tüm bunları göztepe ziverbey taraflarında piton motorda yaptırdım arkadaşlar.
ama sanırım artık gönül rahatlığı ile binebilirim. bu arada kayışında iyi durumda olduğunu söylediler. saygılar.
michelin pilot serisinin bize göre olan modeli varmı ya?
ben 130/70-13 yok sanıyordum??
evet arkadaşlar, motorumu servisten aldım. ne yazıkki satan arkadaş yeni bakımdan çıktığı konusunda yalan söylemiş. üstelik eski servisimede göstermiştim motoru
motor iyi durumdaymış, km'si ile oynanmış(servis aynı zamanda beyin tamiri ile meşgul), hava filtresi, yağ, arka balata, berbat durumdaymış. lastikler berbattı. bunu biliyordum
en sonunda parçalara göre verdiğim ücreti sizle paylaşayım;
-yağ filtresi,kn 132=30ytl
-castrol 2litre yağ=46ytl
-arka balata gold krom seramik sanırsam=85ytl
-ön/arka lastik, michelin pilot=225ytl
-buji=32ytl
-balans ayarı=50ytl
-fren müşirleri(stoplar yanmıyordu)=30ytl
-işçilik=100ytl
toplamda 590ytl gibi bir ücret ödedim. sizce fiyatlar nasıl?
bu arada egsozum dağılmış, berbat durumda. çıkma ayarlamaya çalışacaklar,
içi açılıp kaynak yapmak hiç tatminkar değilmiş, içine elyaf doldurup gönderiyorlarmış. sizin fikriniz nedir?
tüm bunları göztepe ziverbey taraflarında piton motorda yaptırdım arkadaşlar.
ama sanırım artık gönül rahatlığı ile binebilirim. bu arada kayışında iyi durumda olduğunu söylediler. saygılar.
bu arada arkadaşlar motorum giderken bir kaç kere gazı bıraktığımda stop etti.
bu neden olabilir.
bu benim de basima geliyor arada-
özellikle yokuş aşağı inerken.
ben de belim düzelir düzelmez altan motora götüreceğim.
Bazı malzeme fiyatların biraz yüksek
Castrol 10/40 Scoot - 1 Lt. 17ytl.
Arka Balata biraz pahalı özel bir balatamı bilmem ama ben gold'a o kadar para vermem
Buji uçmuş NGK CR7E buji ben netten aldım kargo dahil 15ytl en fazla 20ytl
yani bunların dışındaki herşey uygun işçilik özellikle. Güle güle kullan bu arada motorun km.si ne kadarmış.
))) Olmazmı Michelin Pilot Sport SC
100-150 bin olayını abartmış 60.000km'yi rahat yapar. Egzost biraz şans biraz kullanımla alakalı Vedat garantiden değiştirtti ama egzos gene tıslıyor :wiinkk: yapacak pek bişey yok öncelikle egzostun ucundaki vidaları söküp altta ki bölümde bir sorun varmı bak sorun yok ise sıkılabilecek parçaları abanmadan tatlı bir torkla sık egzost olayında en kötü yapılacak iş alttan açılıp içinin boşaltılıp tekrar kaynakla kapatılması altta olacağı için operasyon göze batmaz. Ama katalitik konvertör de artık işe yaramayacaktır. Egzostta öyle 1300ytl falan değil 800ytl civarında bir parça içinde katalitik konvertör dahil olduğu için bunun fiyatı bu kadar yüksek. 800ytl verilene kadar da gidip Leo Vince4 Road alıp farklı olmak sanıyorum daha keyifli.duffy, servis şu cümleyi kurdu;
-hiç km yi söküp orjinal km sine bakmayayım, üzülürsün. sen 18.000miş gibi bin. sonuçta bakımlarını düzgün yaparsan bu motorlar 100-150 bin yapıyor gibi konuştu.
benim tahminim en az 45.000 vardır. egsoz dağılmış durumda. burmanın egsozu 18.000 de dağılır mı ya? hay aklıma edeyim. tek tesellim temiz ve motorunun iyi durumda olması ama orjinal egsozda 1300ytl falanmış sanırsam. ne yapacağım bilmem. bu arada 2006 model zatımla 45.000 yapmıştım. sanırsam 7. egsozdu üzerindeki![]()
duffy, bu servis bana 2500km de bir yağını değiştir dedi. benden bol bol yağ parası mı almaya çalışıyor dersin. bu arada eksoza 800 ytl vermem bir süre mümkün değil. eksoz çıktığında elime alıp salladım. içi kum gibimevcut egsozuma bir şey yapamam herhalde. bu halde kullanmak fazla benzin tüketimi dışında motoruma ne şekilde zarar verir. ya da ne yapmalıyım. gerçekten o kadar heves edip aldım. şimdi ümitsizliğe kapıldım
eski motorumdan çok çektim, korkum aynı şeylerin başıma gelmesi. of of.
yardımlarınız için sağolun gerçekten.