Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
serhat abi o kadar yolu senin çançinçonlamı yapmayı düşünüyorsun:silent:
:p:p:p

evet
sıktınmı 120 falan yapıyor ama üzerinde durmak o hızda imkansız gibi:)

GEZİ TARİHİ BAYRAM SONRASI HAFTA SONU CUMA CUMARTESI GUNLERİ
3 4 EKİM


kolpa sen ve nomarka sizde gelin
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
benden tavsiye yanına bi tane yedek kalça al. biraz yol yaptıktan sonra titreşimden kalça nakline ihtiyaç duyabilirsin:p
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
evet
sıktınmı 120 falan yapıyor ama üzerinde durmak o hızda imkansız gibi:)

GEZİ TARİHİ BAYRAM SONRASI HAFTA SONU CUMA CUMARTESI GUNLERİ
3 4 EKİM


kolpa sen ve nomarka sizde gelin


Desenize attan inip eşşeğe bindiniz:mrgreen: Hayırlı olsun her 2 tarafa da. Resimlerini görünce bir kez daha hayran kaldım AN650'ye. Artık darısı bizim başımıza:p. Cuma tatil olmazsa geziye gelmem zor. Normalde Cuma-Ctesi(öğlene kadar) çalışıyorum.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
sevgili dostlar gezi planı yapmayı planlıyoruz..
guzergah istanbuldan arabalı vapurla eskıhısar topcular uzerınden yalova.
oradan bursa yonune orhangaziden sonra gemlıge gelmeden armutluya sapıyoruz.
armutlu uzerınden esenkoy cınarcık yalova topcular ve istanbul ..
kısacası yarımadayı kuzeyden tamamlayıp totalde tahmını 250 k mlık bır yol.
detayları harıtayı cıkararak yapmaya calısacagız bı işide en iyi deniz yapar...:::::::::)

şuandaki katılım
1tarık
2 serhat
3vedat

elleri gorelım
yaz bıtmeden bıraz yol yapalım:):rendeer:



en sevdiğim güzergahlardan biri, bayram haftası hariç olabilir.


geçen sene zat150 ile bu sene de joyride200 ile yaptım. çınarcık-esenköy arası gözlemeciyi ihmal etmemek lazım, esenköy çamlıbel plajı yolundaki kasabın da sucukları şahanedir, kendi yapıyormuş.


arkadaşlar AN400 kullanma klavuzunu nerden bulabilirim? pdf olarak olan varsa [email protected] 'a gönderebilir mi?
link varsa ben de yükleyebilirim. teşekkürler.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
90 civarı bi ortalamayla tek kişi uzun yolda tek depoyla 300km den biraz fazla gidebiliyorum. ama bunun için devirini hep yedire yedire vermek lazım yani fazla ivmelenme yaşamadan. ayrıca motorun ayarları ve hava filtresinin temizliğide çok önemli.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
henüz motorun herhangi bir ayarıyla oynamadım, almadan servise sormuştum adamlar temiz demişti, hakikaten temiz galiba... daha 9.600 km de, 12.000km bakımında bir elden geçirmek gerekir.

bu arada manuel gayet detaylıymış, az önce indirdim. teşekkürler kolpa
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
o manual hastalık yaratabilir haberin olsun orda gördüğüm herşeyi söküp bakmaktan baya tecrübe kazandım:cat:
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
kardesim bana sormadan adımı başa yazın ben heryere herzaman varım vedat gelebiliyorsa ben heryere giderim iltifat vedatim alınma:)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
cumartesi günleri akşama kadar çalıştığım için ne yazıkki bu tip gezilere katılamayacağım:(
bu arada arkadaşlar motorum giderken bir kaç kere gazı bıraktığımda stop etti.
bu neden olabilir. aldığımdan beri(geçen hafta) bir servise bakıma vermedim.
pazar günü bırakacağım ama servis konusunda hala kararsızım. altan motor çok iyi diyorlar. orda bırakmam gerekiyormu ve pazar günleri açıklarmı bilmiyorum. var mı tavsiyesi olan arkadaşlar?
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
cumartesi günleri akşama kadar çalıştığım için ne yazıkki bu tip gezilere katılamayacağım:(
bu arada arkadaşlar motorum giderken bir kaç kere gazı bıraktığımda stop etti.
bu neden olabilir. aldığımdan beri(geçen hafta) bir servise bakıma vermedim.
pazar günü bırakacağım ama servis konusunda hala kararsızım. altan motor çok iyi diyorlar. orda bırakmam gerekiyormu ve pazar günleri açıklarmı bilmiyorum. var mı tavsiyesi olan arkadaşlar?


bir kere benimde başıma gelmişti. sanırım aldığım yakıtın temizliğiyle veya su katılmışlığıyla alakalıydı, tekrar depoyu doldurduğumda düzelmişti.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
servis olarak hangisi daha özenlidir ?

korlas?
tekay?
altan?
yücel?

avrupa yakası için hangisini tavsiye edersiniz?
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
servis olarak hangisi daha özenlidir ?

korlas?
tekay?
altan?
yücel?

avrupa yakası için hangisini tavsiye edersiniz?

korlasa bir kez gittim.genelde parça almak için kullanıyorum.
tekay yetkili değil artık sanırım.
altana artık gitmiyorum.....gitmem
yucel son donemde kullandıgım servis...

Şuna git diyemem ama nereye gidersen git önce fiyat al işini öyle yaptır
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
korlasa bir kez gittim.genelde parça almak için kullanıyorum.
tekay yetkili değil artık sanırım.
altana artık gitmiyorum.....gitmem
yucel son donemde kullandıgım servis...

Şuna git diyemem ama nereye gidersen git önce fiyat al işini öyle yaptır

Katılıyorum gitmeden önce hatta gidip pazarlık yapıp sonra işe başlayın yoksa kulaklarınıza inanamıyacağınız fiyatlarla kafanız karışır durur. Bunlara Burgman ön ampuller dahil :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
malum yeni olunca soru da çok oluyor, burgy'in üzerindeki standart bridgestone lastiklerin yol tutuşu nasıldır? yağışta nasıldır? şimdilik hep kuruda kullandım, gayet tutuyor yolu, ama yağışta ????
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
malum yeni olunca soru da çok oluyor, burgy'in üzerindeki standart bridgestone lastiklerin yol tutuşu nasıldır? yağışta nasıldır? şimdilik hep kuruda kullandım, gayet tutuyor yolu, ama yağışta ????

alacagın en iyi lastik bana göre michelin pilot sport sc dir...
hem yol tutus hemde viraj kabiliyeti yüksektir.ikinci sırada bana göre tabi pirelli diablodur...
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
arkadaşlar, bildiğiniz gibi motorumu yeni almıştım bugün servise göstermek için bıraktım. üzücü haberler verdi biraz. nelerin değiştiğini, ne kadar tuttuğunu ve hangi servise gittiğimi umarım 2 saat sonra yazabileceğim. bu arada sanırım
creativefx'in dediği gibi ön arka lastiklerim michelin ile değişiyor.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
2 lastik ile uzun km. yaptım Michelin güzel yük endeksi düşük yani motoru çok aşırı yükle kullanmamaya özen gösterin. Michelin'in viraj kabiliyeti mükemmel.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
evet arkadaşlar, motorumu servisten aldım. ne yazıkki satan arkadaş yeni bakımdan çıktığı konusunda yalan söylemiş. üstelik eski servisimede göstermiştim motoru:(
motor iyi durumdaymış, km'si ile oynanmış(servis aynı zamanda beyin tamiri ile meşgul), hava filtresi, yağ, arka balata, berbat durumdaymış. lastikler berbattı. bunu biliyordum:)
en sonunda parçalara göre verdiğim ücreti sizle paylaşayım;
-yağ filtresi,kn 132=30ytl
-castrol 2litre yağ=46ytl
-arka balata gold krom seramik sanırsam=85ytl
-ön/arka lastik, michelin pilot=225ytl
-buji=32ytl
-balans ayarı=50ytl
-fren müşirleri(stoplar yanmıyordu)=30ytl
-işçilik=100ytl
toplamda 590ytl gibi bir ücret ödedim. sizce fiyatlar nasıl?
bu arada egsozum dağılmış, berbat durumda. çıkma ayarlamaya çalışacaklar,
içi açılıp kaynak yapmak hiç tatminkar değilmiş, içine elyaf doldurup gönderiyorlarmış. sizin fikriniz nedir?
tüm bunları göztepe ziverbey taraflarında piton motorda yaptırdım arkadaşlar.
ama sanırım artık gönül rahatlığı ile binebilirim. bu arada kayışında iyi durumda olduğunu söylediler. saygılar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst