evet arkadaşlar, motorumu servisten aldım. ne yazıkki satan arkadaş yeni bakımdan çıktığı konusunda yalan söylemiş. üstelik eski servisimede göstermiştim motoru

motor iyi durumdaymış, km'si ile oynanmış(servis aynı zamanda beyin tamiri ile meşgul), hava filtresi, yağ, arka balata, berbat durumdaymış. lastikler berbattı. bunu biliyordum

en sonunda parçalara göre verdiğim ücreti sizle paylaşayım;
-yağ filtresi,kn 132=30ytl
-castrol 2litre yağ=46ytl
-arka balata gold krom seramik sanırsam=85ytl
-ön/arka lastik, michelin pilot=225ytl
-buji=32ytl
-balans ayarı=50ytl
-fren müşirleri(stoplar yanmıyordu)=30ytl
-işçilik=100ytl
toplamda 590ytl gibi bir ücret ödedim. sizce fiyatlar nasıl?
bu arada egsozum dağılmış, berbat durumda. çıkma ayarlamaya çalışacaklar,
içi açılıp kaynak yapmak hiç tatminkar değilmiş, içine elyaf doldurup gönderiyorlarmış. sizin fikriniz nedir?
tüm bunları göztepe ziverbey taraflarında piton motorda yaptırdım arkadaşlar.
ama sanırım artık gönül rahatlığı ile binebilirim. bu arada kayışında iyi durumda olduğunu söylediler. saygılar.