R1 İm geldii erkkeim benim O

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı olsun, güle güle bin:rendeer:
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
66
Aßi süper yaaa Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun Süper güle güle kullan : )
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
moruk bu makina patlak, 3. gözden kol çıkmış..
görüyorum burdan :p

allah kaza bela vermeisn kardeşim, çok yakışmışsınız makinanla:rendeer:
2 de tekeri örenirsin artık :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Hayırlı olsun, güle güle bin:rendeer:
saolasın murat kardeşim
Aßi süper yaaa Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun Süper güle güle kullan : )
daha iyisi senin olsun canım :)
hayırlı olsun mert kazasız belasız güle güle sür. :wiinkk:
darısı bizim başımıza
inş kardeş daha iyileri sizin olsun inş
moruk bu makina patlak, 3. gözden kol çıkmış..
görüyorum burdan :p

allah kaza bela vermeisn kardeşim, çok yakışmışsınız makinanla:rendeer:
2 de tekeri örenirsin artık :p
Basit işler teker meker biliosun :p
Hayırlı olsun Mert keyifle kullamanı dilerim.
saolasın kardeş
abi..
makina erkek, makina mert e binicek, o na göre rebrik et :p
Topikk olum sen adam olmazsın len kimse erkek ata binmiyomu yani şimdi :mrgreen::mrgreen:
ya discordian ve emin bulaşmayın baana
gezidrcek işte
mehmet sende gezdir:)
Oy kıyamam sana bulaşmayın len kızaa :p:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
binmiom erkek ata falan, intikam almaya falan kalkar, mazallahh :p

bu arada r1 2 de alıyodur, 1 i bana versene :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
binmiom erkek ata falan, intikam almaya falan kalkar, mazallahh :p

bu arada r1 2 de alıyodur, 1 i bana versene :mrgreen:

1 güzel alıyo ikiyi pek denemedim :p:p

o yüzden bende kalsın şimdilik sen şu şanzımanı yap gitte buralarda vakit öldüreğine :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
gecenlerde ileşki ellei diodun:queen:

bende gezdirim, 1 saat yüsss dollarrr :p


bende 10dk'si 15YTL varmi otesi :queen::queen:

1 güzel alıyo ikiyi pek denemedim :p:p

o yüzden bende kalsın şimdilik sen şu şanzımanı yap gitte buralarda vakit öldüreğine :mrgreen::mrgreen:

doru soze nedenir :)

hayirli olsun...allah kaza bela vermesin...cumartesi yesile getirde gorelim erkegini yhafff:rendeer:
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
74
iade-i ziyaret yapıyorum hocam :) motorun hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullan ALLAH kaza bela vermesin bir soru soracağım ne kadara mal oldu plaka felan herşey dahil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst