R1 İm geldii erkkeim benim O

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı olsun, güle güle bin:rendeer:
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
66
Aßi süper yaaa Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun Süper güle güle kullan : )
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
moruk bu makina patlak, 3. gözden kol çıkmış..
görüyorum burdan :p

allah kaza bela vermeisn kardeşim, çok yakışmışsınız makinanla:rendeer:
2 de tekeri örenirsin artık :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Hayırlı olsun, güle güle bin:rendeer:
saolasın murat kardeşim
Aßi süper yaaa Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun Süper güle güle kullan : )
daha iyisi senin olsun canım :)
hayırlı olsun mert kazasız belasız güle güle sür. :wiinkk:
darısı bizim başımıza
inş kardeş daha iyileri sizin olsun inş
moruk bu makina patlak, 3. gözden kol çıkmış..
görüyorum burdan :p

allah kaza bela vermeisn kardeşim, çok yakışmışsınız makinanla:rendeer:
2 de tekeri örenirsin artık :p
Basit işler teker meker biliosun :p
Hayırlı olsun Mert keyifle kullamanı dilerim.
saolasın kardeş
abi..
makina erkek, makina mert e binicek, o na göre rebrik et :p
Topikk olum sen adam olmazsın len kimse erkek ata binmiyomu yani şimdi :mrgreen::mrgreen:
ya discordian ve emin bulaşmayın baana
gezidrcek işte
mehmet sende gezdir:)
Oy kıyamam sana bulaşmayın len kızaa :p:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
binmiom erkek ata falan, intikam almaya falan kalkar, mazallahh :p

bu arada r1 2 de alıyodur, 1 i bana versene :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
binmiom erkek ata falan, intikam almaya falan kalkar, mazallahh :p

bu arada r1 2 de alıyodur, 1 i bana versene :mrgreen:

1 güzel alıyo ikiyi pek denemedim :p:p

o yüzden bende kalsın şimdilik sen şu şanzımanı yap gitte buralarda vakit öldüreğine :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
gecenlerde ileşki ellei diodun:queen:

bende gezdirim, 1 saat yüsss dollarrr :p


bende 10dk'si 15YTL varmi otesi :queen::queen:

1 güzel alıyo ikiyi pek denemedim :p:p

o yüzden bende kalsın şimdilik sen şu şanzımanı yap gitte buralarda vakit öldüreğine :mrgreen::mrgreen:

doru soze nedenir :)

hayirli olsun...allah kaza bela vermesin...cumartesi yesile getirde gorelim erkegini yhafff:rendeer:
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
74
iade-i ziyaret yapıyorum hocam :) motorun hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullan ALLAH kaza bela vermesin bir soru soracağım ne kadara mal oldu plaka felan herşey dahil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst