Hayırlı olsun Mert keyifle kullamanı dilerim.
ya discordian ve emin bulaşmayın baana
gezidrcek işte
mehmet sende gezdir![]()
bende gezdirim, 1 saat yüsss dollarrr![]()
saolasın murat kardeşimHayırlı olsun, güle güle bin:rendeer:
daha iyisi senin olsun canımAßi süper yaaa Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun Süper güle güle kullan : )
inş kardeş daha iyileri sizin olsun inşhayırlı olsun mert kazasız belasız güle güle sür. :wiinkk:
darısı bizim başımıza
Basit işler teker meker biliosunmoruk bu makina patlak, 3. gözden kol çıkmış..
görüyorum burdan
allah kaza bela vermeisn kardeşim, çok yakışmışsınız makinanla:rendeer:
2 de tekeri örenirsin artık![]()
saolasın kardeşHayırlı olsun Mert keyifle kullamanı dilerim.
Topikk olum sen adam olmazsın len kimse erkek ata binmiyomu yani şimdi :mrgreen::mrgreen:abi..
makina erkek, makina mert e binicek, o na göre rebrik et![]()
Oy kıyamam sana bulaşmayın len kızaaya discordian ve emin bulaşmayın baana
gezidrcek işte
mehmet sende gezdir![]()
binmiom erkek ata falan, intikam almaya falan kalkar, mazallahh
bu arada r1 2 de alıyodur, 1 i bana versene :mrgreen:
gecenlerde ileşki ellei diodun:queen:
bende gezdirim, 1 saat yüsss dollarrr![]()
teker otussss![]()
1 güzel alıyo ikiyi pek denemedim
o yüzden bende kalsın şimdilik sen şu şanzımanı yap gitte buralarda vakit öldüreğine :mrgreen::mrgreen:
bende 10dk'si 15YTL varmi otesi :queen::queen:
doru soze nedenir
hayirli olsun...allah kaza bela vermesin...cumartesi yesile getirde gorelim erkegini yhafff:rendeer:
hadi hayırlı olsun,allah kaza bela vermesin