şekerim konu dışı değil zaten konumuz geyik sen yanlış sınıfa gelmişsin :mrgreen:emın konu dısına cıkmayın arkadaslar dogumgunu topıcı
iyiki dogmussun o zaman
ne kutlu olsun_? kabotaj bayramımı?kutlu olsun o zman![]()
kutlasam mı iye düşünüyorum yarım saattir
iii hadi kutlayım bari kutlu olsun yeni yaşın:rendeer:
dogum günün kutlu olsun hilal
MAnyax DOğum Günün Kutlu olsun... Al bakalım ilk Hediyen benden![]()
![]()
bunu da All Bu da lazım sana
![]()
Hadi bakeim :mrgreen:
Lütfen Topici amacı Dışında kullanmayalım :mrgreen:
abi sabah bana da oldu ama şimdi açıldıbenımde msn açılmıyo ya delirtti beni MSN herşeyimiz olmuş yaa hayret =)
abi sabah bana da oldu ama şimdi açıldı![]()
nese doğum günün kutlu olsun:rendeer::rendeer:
kutlasam mı iye düşünüyorum yarım saattir
iii hadi kutlayım bari kutlu olsun yeni yaşın:rendeer:
şekerim konu dışı değil zaten konumuz geyik sen yanlış sınıfa gelmişsin :mrgreen:
ne kutlu olsun_? kabotaj bayramımı?
oohoooo böyle isteksiz olmaz ama daha içten daha yürekten :mrgreen:
Doğum GÜNÜMÜZ KutLu oLsun
Benim de doğum günüm Bugün... (11.09.1984) :mrgreen:
benımde msn açılmıyo ya delirtti beni MSN herşeyimiz olmuş yaa hayret =)
Mutlu yıllar sevdiklerinle yeni yaşında istediğin dileklerin kabul olur inş :rendeer:
@ erkek diye iddaa ettiğin Aygül![]()
Senin MSn ine Baska Birisi girdi galiba az önce.. Kimsin falan dedi bana az önce :cherry::cherry:
e doğum günün kutlu olsun madem.![]()
evettt valla benm dusuncem hala aynııııamaaa dusunduğunn ıcınn saoll kutladın ıçın
iyikim doğdun arkadaşımnice güzel yıllar seninle olsun umarım bir dahaki doğum gününü tüm sevdiklerin sen hatırlatmadan kutlar
[/QUOT
ınsss tsk ederrımmm canım
Dogum günün kutlu olsun....
tsk ederımmmmr:
hala mı Allah ım ne yapayım inandırmak için iş telefonumu yazayım ara beni iste yada ev adresimi vereyim yada cep no Allah ım ne günlere kaldım o bişi diil kimseyi inandıramıcam ya senin yüzünden :silent:
ayy kıyamam yawwww :cat:
Doğum günün kutlu olsun..
Bu da hediyen ;
![]()
yaa boleee sanaldann ıstemıorummmm aaaaaaaaar::salut: