bugün doğum günüm.!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hoppidi hoppidi hoppidi
Nice mutlu yıllar dilerim:rendeer:
:thumleft:::biggrinn::haapppy:::deliir::::sapka::::wish::::wish::::sorcerer::151::::jester::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
19
ah be hacı nasıl da unuttum ben senın dugum gunun oldugunu yhaaa:queen:
bak bu sana armaganım ufak bı pasta afıyet olsun:rendeer:





bu da benım dogum gunu pastam olcak sıparısı verdım:queen:




haydı bana afıye olsun :queen:

YAW YEGENIM BU TUR OLAYLAR bızden gectı böle pastalarla bekarlıga veda partılerı gıbı dogum gunlerı yapamıyoz:pr: pehhhh sen benı genc lıgımde gorcektın :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YAW YEGENIM BU TUR OLAYLAR bızden gectı böle pastalarla bekarlıga veda partılerı gıbı dogum gunlerı yapamıyoz:pr: pehhhh sen benı genc lıgımde gorcektın :queen:

ne dememkkk yaa:( yaa bu kadarda unutuldugumu dusunmemistimmm:salut:
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
19
ne dememkkk yaa:( yaa bu kadarda unutuldugumu dusunmemistimmm:salut:

yaww güzel bacım iide senin kımse dogum gununu bılmıyodur emınım nuıhayetınde sanal bı ortam ama burda bıle hatırlanmak guzel dır :rendeer: bende en içten dileklerimlen dogum gununu kutluyorum falan yanı:rendeer:

ali demir kardesım bak sende çok çakal birisine benziyon :ppastalar falan heee noluyo len bızım mt.nin kızlarına kur mu yapıyon lan çakal::pala:::)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaww güzel bacım iide senin kımse dogum gununu bılmıyodur emınım nuıhayetınde sanal bı ortam ama burda bıle hatırlanmak guzel dır :rendeer: bende en içten dileklerimlen dogum gununu kutluyorum falan yanı:rendeer:

ali demir kardesım bak sende çok çakal birisine benziyon :ppastalar falan heee noluyo len bızım mt.nin kızlarına kur mu yapıyon lan çakal::pala:::)



saolasnnn:cat:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
yaww güzel bacım iide senin kımse dogum gununu bılmıyodur emınım nuıhayetınde sanal bı ortam ama burda bıle hatırlanmak guzel dır :rendeer: bende en içten dileklerimlen dogum gununu kutluyorum falan yanı:rendeer:

ali demir kardesım bak sende çok çakal birisine benziyon :ppastalar falan heee noluyo len bızım mt.nin kızlarına kur mu yapıyon lan çakal::pala:::)

ah be hacı abi yok öle bi niyet bak ne guzel pasta falan olayına gırdık :queen: hemide benim tipim deil hıhhh :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
13
MutLu YıLLar

dogumgunu1nh.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst