bugün doğum günüm.!

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
kutlasam mı iye düşünüyorum yarım saattir :p


iii hadi kutlayım bari kutlu olsun yeni yaşın:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emın konu dısına cıkmayın arkadaslar dogumgunu topıcı
iyiki dogmussun o zaman
şekerim konu dışı değil zaten konumuz geyik sen yanlış sınıfa gelmişsin :mrgreen:
kutlu olsun o zman :)
ne kutlu olsun_? kabotaj bayramımı?
kutlasam mı iye düşünüyorum yarım saattir :p


iii hadi kutlayım bari kutlu olsun yeni yaşın:rendeer:

oohoooo böyle isteksiz olmaz ama daha içten daha yürekten :mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
ah be hacı nasıl da unuttum ben senın dugum gunun oldugunu yhaaa:queen:
bak bu sana armaganım ufak bı pasta afıyet olsun:rendeer:





bu da benım dogum gunu pastam olcak sıparısı verdım:queen:




haydı bana afıye olsun :queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Yeni yaşınız hayırlı olsun.Pendikde oturduğunuza göre sanki simanız tanıdık gibi.:silent:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
-------------------------------------------
 
Son düzenleme:

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
msnın acılıormu cerrahı arkadasm senınle bı msnde konussak benmkı acılmıorda
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
benımde msn açılmıyo ya delirtti beni MSN herşeyimiz olmuş yaa hayret =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogum günün kutlu olsun hilal

tskk ederım ama kırgınım sızeeeee:cat:

MAnyax DOğum Günün Kutlu olsun... Al bakalım ilk Hediyen benden :D

www.yeniresim.com_-_Motosiklet_Resimleri_-_Ducati_Motosiklet_Resimleri_2.jpg


bunu da All Bu da lazım sana :)

arai-profile.jpg


Hadi bakeim :mrgreen:

Lütfen Topici amacı Dışında kullanmayalım :mrgreen:


bolee sanaldan ıstemem yanlızz gercegini adresı yollım ısterumm :cherry:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah be hacı nasıl da unuttum ben senın dugum gunun oldugunu yhaaa:queen:
bak bu sana armaganım ufak bı pasta afıyet olsun:rendeer:





bu da benım dogum gunu pastam olcak sıparısı verdım:queen:




haydı bana afıye olsun :queen:





istemem boleee sanaldann yawwwww:salut:

abi sabah bana da oldu ama şimdi açıldı:)

nese doğum günün kutlu olsun:rendeer::rendeer:

tsk ederımm

kutlasam mı iye düşünüyorum yarım saattir :p


iii hadi kutlayım bari kutlu olsun yeni yaşın:rendeer:

niyee kutlamıosunnn heee ne kadar kotusunuzz ne kadara ulaaaa dost dedıklerım kutlamadıı yaa ona yanarımm:(:pr:

şekerim konu dışı değil zaten konumuz geyik sen yanlış sınıfa gelmişsin :mrgreen:

ne kutlu olsun_? kabotaj bayramımı?


oohoooo böyle isteksiz olmaz ama daha içten daha yürekten :mrgreen:





valla yaa.! dedım ya hacııı allh kımseyı unuttrmasınnn...:wiinkk:

:cherry::cherry:
Doğum GÜNÜMÜZ KutLu oLsun :p

Benim de doğum günüm Bugün... (11.09.1984) :mrgreen:

aaaa senınde kutluu olsunn ramadann :cherry: unutulduk sende unutuldunmuu :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
peki geri aldım, kutlamıyorum. :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mutlu yıllar sevdiklerinle yeni yaşında istediğin dileklerin kabul olur inş :rendeer:

@ erkek diye iddaa ettiğin Aygül :p



evettt valla benm dusuncem hala aynıııı :p amaaa dusunduğunn ıcınn saoll kutladın ıçın
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Senin MSn ine Baska Birisi girdi galiba az önce.. Kimsin falan dedi bana az önce :cherry::cherry:

bu arada benim de msn im açıkken başka biri girdi diye uyardı beni ve kapattı. ben de apar topar şifremi değiştirdim. sorun var galiba ya da microsoft millet şifrelerini değiştirsin diye bişeyler yaptı. :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
evettt valla benm dusuncem hala aynıııı :p amaaa dusunduğunn ıcınn saoll kutladın ıçın

:) hala mı Allah ım ne yapayım inandırmak için iş telefonumu yazayım ara beni iste yada ev adresimi vereyim yada cep no Allah ım ne günlere kaldım o bişi diil kimseyi inandıramıcam ya senin yüzünden :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyikim doğdun arkadaşım:) nice güzel yıllar seninle olsun umarım bir dahaki doğum gününü tüm sevdiklerin sen hatırlatmadan kutlar:)[/QUOT

ınsss tsk ederrımmm canım

Dogum günün kutlu olsun....



tsk ederımmmm:pr:

:) hala mı Allah ım ne yapayım inandırmak için iş telefonumu yazayım ara beni iste yada ev adresimi vereyim yada cep no Allah ım ne günlere kaldım o bişi diil kimseyi inandıramıcam ya senin yüzünden :silent:



:) ayy kıyamam yawwww :cat:

Doğum günün kutlu olsun..:)

Bu da hediyen ; :p

pink-vespa.jpg


yaa boleee sanaldann ıstemıorummmm aaaaaaaaa:pr::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
AH BE HACI SANAL MANAL ıdare et :mrgreen: napalım elımızden bu gelıyo ıns bıo daha kı seneye gercegını getırırız ::winkwink::winkwink
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst