acaba nedir nedir? hovercraft mi aldin?
Mert
gule gule gazla... on numara gorunumu var...
hayatta sölememtürkiyede bir eşi benzeri daha yok bunun
![]()
burnun kalkmasın olim alırım anahtarını![]()
vermem olm anahtarımı
o benim meleğim olucak..
Hayırdır İnşallah?:silent:
Motor aldım diye topic açan açana.
Sana da hayırlı olsun madem.
Güle güle kullan....:cat:
iyi günlerde kullanasın :rendeer::rendeer::rendeer: bi tur versene :queen::queen::queen:
zaten bir şeytandı o![]()
Burası S.İdaresi :mrgreen:
mal sahıpısınamı çekermiş
:cherry::cherry:sen nerden biliyon burdamısın yoksem![]()
mal sahıpısınamı çekermiş
:cherry::cherry:sen nerden biliyon burdamısın yoksem![]()
biliyorum abicim orda değilim ama biliyorum tanıdıklar falan var normalde Eyüp'teyim...:cat: ayrıca hayırlı olsun abicim güle güle kullan...
ama ben bir meleğim![]()