R1 İm geldii erkkeim benim O

Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
104
iyi günlerde kullanasın :rendeer::rendeer::rendeer: bi tur versene :queen::queen::queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayırdır İnşallah?:silent:

Motor aldım diye topic açan açana.:)

Sana da hayırlı olsun madem.
Güle güle kullan....:cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
;) vermem olm anahtarımı :p o benim meleğim olucak..

ondan olsa olsa şeytan olur :p:p

Hayırdır İnşallah?:silent:

Motor aldım diye topic açan açana.:)

Sana da hayırlı olsun madem.
Güle güle kullan....:cat:

saolasın abi darısı olmayanlara

iyi günlerde kullanasın :rendeer::rendeer::rendeer: bi tur versene :queen::queen::queen:

ayıpsın kanki nedemek yedek anhtarı sende zaten niye soruyonki :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Mert abi. Hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela gostermesın Nazardan saklasın İnşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun Mert abi.. :cat:
Kazasız belasız sürüşlere inşallah... :rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun arkadaşım bence r1 in en güzel rengini almışın
Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı uğurlu olsun Mert!artık ön tekerin değmez asfalta:p

onu bırakta hakkını verebilicenmi yigidim:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst