- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Bugün öğlen ev gitmek için dükkandan çıktım,giderken kırtasiyeye uğradım,bi kaç defter aldım,arabayı çalışır durumda bırakmışım,neyse 2 dakka sürmedi geri çıktım,çalışıp çalışmadığının farkında olmadığım için,bi daha marş bastım,bilirisniz marş motoru sesi geldi,zaten çalıştığını anladım,bastım eve gittim,aracaı park ettim,ve yattım,5-6 saat uyudum tekrar dükkana gitmek için garaja indim,marşa bastım hiç basmadı,
Araç 2004 pejo 206
Şöyle oluyor
Kontağı açıyorum elektirk var göstergeler çalışıyo ama marşa bastığımda hiç tık yok
KApatıp tekrar açtığımda kendi kendine silecekler çalışıyo,yok duruyo dörtlüleeri yakıyo,sonra merkezi kilit arka kapıları kapatmıyo sadece ön kapıları kapatıyo,bazen hiçbirini kapatmıyo,böyle acayip acayip şeyler oluyo,gösterge ışıkları yanıp sönüyo falan filan,nedir bu problem biri bana yardımcı olsun
Araç 2004 pejo 206
Şöyle oluyor
Kontağı açıyorum elektirk var göstergeler çalışıyo ama marşa bastığımda hiç tık yok
KApatıp tekrar açtığımda kendi kendine silecekler çalışıyo,yok duruyo dörtlüleeri yakıyo,sonra merkezi kilit arka kapıları kapatmıyo sadece ön kapıları kapatıyo,bazen hiçbirini kapatmıyo,böyle acayip acayip şeyler oluyo,gösterge ışıkları yanıp sönüyo falan filan,nedir bu problem biri bana yardımcı olsun