- Katılım
- 29 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3,602
burak tekrar tekrar geçmiş olsun kanka cuma tekrar uğrayacam inşallah k.i.b görüşürüz.
çok çok yakında inşallah...
çok çok yakında inşallah...
Son düzenleme:
teşekkürler ii dilekler ve dualar iiçin, gittikçe toparlanıyor
bugün morali iiydi, güldük eylendik yedik içtik
hatta hastaneye bile ambulans yerine taksiyle gidip geldik..
vicudu güçlü çabuk toparlanıyo, e bide dünya iyisi bi anne bide eş olunca, toparlanmasına çok fayda katıyor..
hepinize yazmak istiyo, ama elleri sargılı olduğu için sanırım haftaya yazabilicek
herkese çok çok selamları var..
(rica: 2. sayfada bulunan yaralı resimleri yönetim kaldırırsa çok sevinicem,
çünkü sıradan resimler değil, kardeşim resmen parçalandı..
hoş görüntüler deil.. kaza oldu bitti, ben sağlam ken çekildiği resimerine bakmak istiyorum bu haline deil..)
teşekkürler anlayışı içim, durumu iyiye gidiyo
beklenmedik bişey yok, sadece pansumanlar gün aşrıydı hergüne çıkartıldı..
bundan soora ben yapıcam pansumanları::winkwink
basçam batikonu basçam batikonu:mrgreen:
Skullhunter hassasiyetin için teşekkürler:wiinkk:
ziyarete gelmek isteyenlere;
cumartesi akşam iftardan soora bikaç arkadaş gelicek çaya, tel açıp ziyaret etmek istiyorum diyenler oluyo sık sık, cumartesi akşamı iftar soorası bekleriz:wiinkk:
moruk ben cumartesi gelemiycem galiba, niye mi? gene içime his geldi de![]()
cumartesi iftar sorası görüşürüz ozaman...
emin abi bidahaki his geldiğinde bi loto fln oynasana benim için :cherry:
seni motosikletten men edicem az kaldı
popon kaşındığında ne gibi bi his geliyo içine? kısmet falanmı:cherry:
buluşma faalan yok münferit gelmek isyeten cumartesi günü buyursun, ben ordayım zati gün boyunca..
adres için telim ; 0534 955 07 74
teşekkürler anlayışı içim, durumu iyiye gidiyo
beklenmedik bişey yok, sadece pansumanlar gün aşrıydı hergüne çıkartıldı..
bundan soora ben yapıcam pansumanları::winkwink
basçam batikonu basçam batikonu:mrgreen:
Skullhunter hassasiyetin için teşekkürler:wiinkk:
ziyarete gelmek isteyenlere;
cumartesi akşam iftardan soora bikaç arkadaş gelicek çaya, tel açıp ziyaret etmek istiyorum diyenler oluyo sık sık, cumartesi akşamı iftar soorası bekleriz:wiinkk:
Bugun ıftarı orda actık. Hayatımda gormedıgım kadar kebab vardı. Anemızın ellerıne ve kesesıne saglık. Tabı yengemızıde unutmamak gerek![]()
Tmm abi ordayım inşallah... :wiinkk:
benimde geliyorum dememe gerek vamııı
c.tesi ordayım
kanka pansuman ısınde ıyıyım bılıyorsun bende gelımmı pansumana:queen::wiinkk: