istburak köprüde kaza yapmış(durumu iyi)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
56
yahu ne oluyor ne bu kazı haberlerı yeter artık kendınıze gelın
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
65
çok büyük geçmiş olsun,allah korumuş,inallah en kısa zamanda iyileşirsin kardeşim.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
eve döndüm sonunda, bugün dahada iyiydi
pansuman yaparken zorlandı sadece
yani sadece tüm mahalle binanın önüne toplanacak kadar bağardı:mrgreen:

güzel yemek yedirdim bugün, beslenmeye başladı..
gün boyunca oturdu, sürekli yatıyodu önceden, bide sürekli kaldırdım oraya buraya sürükledim iice yordum
soora son 2 aydır burda olmadıı için şile gezisinin yalova nın fotolarını gösterdim
vat 69 pozlarında zati koptu(ilk defa güldü):)
akşam da benle konuşurken uyuya kaldı, gözleri açık:mrgreen:
sızdı yorgunluktan
attım hemen yatağa, bide uyku hapı çaktım daha kolay kolay uyanamaz:cherry:
yarın hastanemiz var, ameliyatlı kol pansuman edilicek..
dualarınızı esirgemeyin, Allah hepinizden razı olsun:rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Allah senden razı olsun gkn
buragın yanındaki gözümüz oluyosun
daha iyi olmasına ve gülmesine sevindim dualarımız onunla
çok selamlarımı ilet burak ve eşine :rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Evet bugun bende abımın Yanına gıttım ve ıcler acısı bır durumdu. Allah GKN ABIMDEN razı olsunkı 1 dk bıle burak abımın yanından ayrılmıyor. Pansuman yapılırken gordumde ALLAH kımsenın basına getırmesın boyle bır kaza. COK zor bır durum lutfen KORUMALARI FULL gıyının. ALLAH BURAK abıme yardım etsın. Insallah 1 ay sonra ıyılesıcek ve gezcez...

buda fotosu ;


 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Çok geçmiş olsun, kısa sürede sağlığına kavuşman dileğimizle
Allah acil şifalar versin.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
crayzboyone, istburak, mhrrmkpnr, yavuzk2004, BJK

Birde kimi Göriyiım 33 yıldır gormedıgım gorupte opemedıgım abım :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun kardeşim
allah beterinden korusun çok üzüldüm işe yeni başladığım için ancak yazabildim
umarım en kısa sürede iyileşir aramıza dönersin
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Kardeşimize geçmiş olsun ve acil şifalar :rendeer:
Allah beterinden korusun ve ilgilenen GKN'e de bravo...kardeşlik budur işte :cat:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Burak geçmiş olsun birader Allah korumuş verilmiş sadakan varmış...
Allah beterinden korusun inşallah telkrar geçmiş olsun
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
teşekkürler ii dilekler ve dualar iiçin, gittikçe toparlanıyor
bugün morali iiydi, güldük eylendik yedik içtik
hatta hastaneye bile ambulans yerine taksiyle gidip geldik..
vicudu güçlü çabuk toparlanıyo, e bide dünya iyisi bi anne bide eş olunca, toparlanmasına çok fayda katıyor..
hepinize yazmak istiyo, ama elleri sargılı olduğu için sanırım haftaya yazabilicek
herkese çok çok selamları var..


(rica: 2. sayfada bulunan yaralı resimleri yönetim kaldırırsa çok sevinicem,
çünkü sıradan resimler değil, kardeşim resmen parçalandı..
hoş görüntüler deil.. kaza oldu bitti, ben sağlam ken çekildiği resimerine bakmak istiyorum bu haline deil..)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
55
abicigim cok gecmiş olsun rabbim güzel eşine ve sevdiklerine bagışlamış seni acil şifalr dilerim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst