eve döndüm sonunda, bugün dahada iyiydi
pansuman yaparken zorlandı sadece
yani sadece tüm mahalle binanın önüne toplanacak kadar bağardı:mrgreen:
güzel yemek yedirdim bugün, beslenmeye başladı..
gün boyunca oturdu, sürekli yatıyodu önceden, bide sürekli kaldırdım oraya buraya sürükledim iice yordum
soora son 2 aydır burda olmadıı için şile gezisinin yalova nın fotolarını gösterdim
vat 69 pozlarında zati koptu(ilk defa güldü)

akşam da benle konuşurken uyuya kaldı, gözleri açık:mrgreen:
sızdı yorgunluktan
attım hemen yatağa, bide uyku hapı çaktım daha kolay kolay uyanamaz:cherry:
yarın hastanemiz var, ameliyatlı kol pansuman edilicek..
dualarınızı esirgemeyin, Allah hepinizden razı olsun:rendeer: