istburak köprüde kaza yapmış(durumu iyi)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Burak çok geçmiş olsun..
Kazanın oluşunu okuyup fotoğraflara bakınca anlaşılıyor ki sana yeni bir hayat hediye edilmiş..
Özel bir adamsın..
Doğum günün kutlu olsun...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
teşekkürler ii dilekler ve dualar iiçin, gittikçe toparlanıyor
bugün morali iiydi, güldük eylendik yedik içtik
hatta hastaneye bile ambulans yerine taksiyle gidip geldik..
vicudu güçlü çabuk toparlanıyo, e bide dünya iyisi bi anne bide eş olunca, toparlanmasına çok fayda katıyor..
hepinize yazmak istiyo, ama elleri sargılı olduğu için sanırım haftaya yazabilicek
herkese çok çok selamları var..


Burak kısa zamanda toparlanacaktır, cidden ucuz atlatılmış bir kaza oldu.
Tekrar geçmiş olsun Burak acil şifalar.



(rica: 2. sayfada bulunan yaralı resimleri yönetim kaldırırsa çok sevinicem,
çünkü sıradan resimler değil, kardeşim resmen parçalandı..
hoş görüntüler deil.. kaza oldu bitti, ben sağlam ken çekildiği resimerine bakmak istiyorum bu haline deil..)

:wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
teşekkürler anlayışı içim, durumu iyiye gidiyo
beklenmedik bişey yok, sadece pansumanlar gün aşrıydı hergüne çıkartıldı..
bundan soora ben yapıcam pansumanları::winkwink
basçam batikonu basçam batikonu:mrgreen:

Skullhunter hassasiyetin için teşekkürler:wiinkk:

ziyarete gelmek isteyenlere;
cumartesi akşam iftardan soora bikaç arkadaş gelicek çaya, tel açıp ziyaret etmek istiyorum diyenler oluyo sık sık, cumartesi akşamı iftar soorası bekleriz:wiinkk:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
teşekkürler anlayışı içim, durumu iyiye gidiyo
beklenmedik bişey yok, sadece pansumanlar gün aşrıydı hergüne çıkartıldı..
bundan soora ben yapıcam pansumanları::winkwink
basçam batikonu basçam batikonu:mrgreen:

Skullhunter hassasiyetin için teşekkürler:wiinkk:

ziyarete gelmek isteyenlere;
cumartesi akşam iftardan soora bikaç arkadaş gelicek çaya, tel açıp ziyaret etmek istiyorum diyenler oluyo sık sık, cumartesi akşamı iftar soorası bekleriz:wiinkk:

moruk ben cumartesi gelemiycem galiba, niye mi? gene içime his geldi de :p
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
cumartesi iftar sorası görüşürüz ozaman...

emin abi bidahaki his geldiğinde bi loto fln oynasana benim için :cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
cumartesi iftar sorası görüşürüz ozaman...

emin abi bidahaki his geldiğinde bi loto fln oynasana benim için :cherry:

düşünmedim değil hani de, bu gelen hisler hep kötü hisler yanlız :mrgreen:

seni motosikletten men edicem az kaldı :p



popon kaşındığında ne gibi bi his geliyo içine? kısmet falanmı :p:cherry:

popon derken 90 lı yıllardaki müzik programı pop10 dan bahsediyoruz değil mi? yoksa bu hareket bana kadar gider de ondan şeyettireyim dedim :mrgreen: bana derken ben değil yani ban :mrgreen: ekmeği kap melemene ban gibi oldu bu da, neyse anlayan anladı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Gökhan abim ben gelmek isterim.
Özelden, saat kaçta nerde buluşulcak adresi flan atarsan sevinirim... :cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
buluşma faalan yok münferit gelmek isyeten cumartesi günü buyursun, ben ordayım zati gün boyunca..
adres için telim ; 0534 955 07 74
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Bugun ıftarı orda actık. Hayatımda gormedıgım kadar kebab vardı. Anemızın ellerıne ve kesesıne saglık. Tabı yengemızıde unutmamak gerek :)
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
teşekkürler anlayışı içim, durumu iyiye gidiyo
beklenmedik bişey yok, sadece pansumanlar gün aşrıydı hergüne çıkartıldı..
bundan soora ben yapıcam pansumanları::winkwink
basçam batikonu basçam batikonu:mrgreen:

Skullhunter hassasiyetin için teşekkürler:wiinkk:

ziyarete gelmek isteyenlere;
cumartesi akşam iftardan soora bikaç arkadaş gelicek çaya, tel açıp ziyaret etmek istiyorum diyenler oluyo sık sık, cumartesi akşamı iftar soorası bekleriz:wiinkk:

kanka pansuman ısınde ıyıyım bılıyorsun bende gelımmı pansumana:queen::wiinkk:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
Bugun ıftarı orda actık. Hayatımda gormedıgım kadar kebab vardı. Anemızın ellerıne ve kesesıne saglık. Tabı yengemızıde unutmamak gerek :)

afiyet olsun cnm benim:rendeer:
Tmm abi ordayım inşallah... :wiinkk:

benimde geliyorum dememe gerek vamııı :)
c.tesi ordayım

tmm beyler bekliyoruz:cat:
kanka pansuman ısınde ıyıyım bılıyorsun bende gelımmı pansumana:queen::wiinkk:

saol atilla, ihtiyaç yok şimdilik, gerekirse çağırırız:wiinkk:


GKN
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
bu akşam iftardan sonra gelecek arkadaşlar, Burak Fatih te oturuyor, isterseniz ortak bir toplanma yeri belirleyip gelebilirsiniz, isteyen GKN ile irtibata geçebilir, lazım olursa Burak ın numarasınıda yazıyorum;

GKN : 0534 955 07 74

Burak : 0535 580 46 42

emin_arikoglu
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
çok büyük geçmişolsun burak.enkısa sürede iyileşirsin inşallah.:rendeer::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst