iyiki doğdun iyiki varsın hiperaktif,radyoaktif,multisüpersonic insan.keşkelerin gerçek olsun..
Nice mutlu senelere oradaydık ve pastasınıde yedik![]()
poyraz abi doum günün kutlu olsun![]()
en sonunda deiştirtecez şu nicki sana
delipoyraziye yapsan kimse abi demez![]()
Doğum günün kutlu olsun:rendeer:
Valla bu sabaha kadar ben de seni abim olarak biliyordum:queen:
Bu arada bize pasta gelmedi:salut:
Onemli değil ama kuru kuru teşekkür de olmadı hani![]()
nice yıllaraaaaaa, bugün pastanıda yedik kesene bereket :flower:::deliir::::alkiis::::coool::::fool::::shake2::::wish::::comico::::sorcerer::jester::::dpac::::music::::foto::::146::
nice seneleree pasta yemek kısmet olmadı ama benim yerime emin yemişş .. aç insan ((((((herşey gönlünce olsun dostum
dogum günün kutlu olsun abicim :rendeer:
Artık doğum günü özelliğin kalmadı poyraz abi bu duyguyu yeni nesillere bırak artık![]()