hepinize ayrı ayrı çokk teşekkür ederim... Bu sabah MT den dostlarla çok güzel geçen bir kahvaltı ve süper bir doğumgünü kutlaması yaşadım... Hayatımın en güzel doğumgünlerinden biri oldu... Kahvaltıdaki herkese kendi elcağızımla pastam bile yedirdim... Resimleri ilerleyen saatlerde kahvaltı resim topiğinde görebilirsiniz... Tekrar tekrar MT ye teşekkür ederim... Gerçekten herşey harikaydı... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
by_moto sanada topik için teşekkür ederim :rendeer::wiinkk: