Üyelerimizden Delipoyraz' ın Doğum Günü Kutlu Olsun ..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mutlu yıllar hacıı iyiki doğdun ailenle dostlarınla nıce senelere.. !! ::sefereee::wish::
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
hepinize ayrı ayrı çokk teşekkür ederim... Bu sabah MT den dostlarla çok güzel geçen bir kahvaltı ve süper bir doğumgünü kutlaması yaşadım... Hayatımın en güzel doğumgünlerinden biri oldu... Kahvaltıdaki herkese kendi elcağızımla pastam bile yedirdim... Resimleri ilerleyen saatlerde kahvaltı resim topiğinde görebilirsiniz... Tekrar tekrar MT ye teşekkür ederim... Gerçekten herşey harikaydı... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

by_moto sanada topik için teşekkür ederim :rendeer::wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
hepinize ayrı ayrı çokk teşekkür ederim... Bu sabah MT den dostlarla çok güzel geçen bir kahvaltı ve süper bir doğumgünü kutlaması yaşadım... Hayatımın en güzel doğumgünlerinden biri oldu... Kahvaltıdaki herkese kendi elcağızımla pastam bile yedirdim... Resimleri ilerleyen saatlerde kahvaltı resim topiğinde görebilirsiniz... Tekrar tekrar MT ye teşekkür ederim... Gerçekten herşey harikaydı... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

by_moto sanada topik için teşekkür ederim :rendeer::wiinkk:

Delipoyraz yiğidim,
doğum günün kutlu olsun, nice güzel yılların dostlarunla sağlık içinde olsun:rendeer::rendeer:

Bu sabah saat 10.30 gibi Harem Feribot iskelesinin önünde bir grup dostumu gördüm, cerrahpaşa hastanesine acil bir hasta ziyaretine gidiyordum ve organizasyonun saati tamamen aklımdan çıkmıştı, ancak yanlarından yavaşça geçerken aklıma geldi ve bol korna basarak selamlama yaptım arabamdan. Umarım birileri anlamıştır diye de içimden geçirdim. Anlayacağın bizler olamadık mutlu gününde... Bir dahaki doğum günün de buluşmak ümidiyle:rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu doğum günlerine sevdiklerinizle sevenlerinizle..hoşca kalın:rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
vallahi ben hala MT den dostlarla yaşadığım kahvaltı şokundayım :) en kalabalık doğumgünü kutlamasıydı benim için.. Bakarmısınız :cherry: hatta düşünün ki hepsine tek tek pasta yedirdimmmm kendi ellerimle.... :wiinkk::queen:



ayrıca güzel dileklerini benimle siteden paylaşan tüm dostlara teşekkür ederim..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Doğum Günün kutlu Olsun Kendi Ellerimle PAsta Yaptım sana... :p:)

pasta1gzhm5.jpg
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Doğum günün kutlu olsunnnn :rendeer::rendeer::rendeer:

Başta dünyalar tatlısı kızınla olmak üzere; tüm sevdiklerinle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice yaşlar dilerim.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst