Üyelerimizden Delipoyraz' ın Doğum Günü Kutlu Olsun ..

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Doğum günün kutlu olsun:rendeer:
Valla bu sabaha kadar ben de seni abim olarak biliyordum:queen:
Bu arada bize pasta gelmedi:salut:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
poyraz abi doum günün kutlu olsun :p

en sonunda deiştirtecez şu nicki sana :D

delipoyraziye yapsan kimse abi demez :D
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
poyraz abi doum günün kutlu olsun :p

en sonunda deiştirtecez şu nicki sana :D

delipoyraziye yapsan kimse abi demez :D

ben halimden memnunum :cherry: değiştirmeye hiççç ama hiççç niyetim yok.. alışın bölesine.. poyraz abiyim ben aaaaaaa :queen:

Doğum günün kutlu olsun:rendeer:
Valla bu sabaha kadar ben de seni abim olarak biliyordum:queen:
Bu arada bize pasta gelmedi:salut:

artık seneye :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
nice yıllaraaaaaa, bugün pastanıda yedik kesene bereket :flower:::deliir::::alkiis::::coool::::fool::::shake2::::wish::::comico::::sorcerer::jester::::dpac::::music::::foto::::146::
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
nice yıllaraaaaaa, bugün pastanıda yedik kesene bereket :flower:::deliir::::alkiis::::coool::::fool::::shake2::::wish::::comico::::sorcerer::jester::::dpac::::music::::foto::::146::

afiyet olsun... bak yaaa sen geldin illaki gördüm seni , hatta pasta bile yedirdim belki zorla ama şahsen tanışamadım üzüldüm.. :salut: açıkcası hangisi sendin bilmiyorum ::utangac:yaka kartlarını takmadı ki kimsee. başka bahara inşallah...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
nice seneleree pasta yemek kısmet olmadı ama benim yerime emin yemişş .. aç insan ((((((:) herşey gönlünce olsun dostum
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Doğum günün kutlu olsun. ::wish::
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Artık doğum günü özelliğin kalmadı poyraz abi bu duyguyu yeni nesillere bırak artık :p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
bye bye ..

İnsan düşününce üzülüyo ..

Bi daha ki doğum gününe kadar neler neler yaşayıp neler neler göreceksin. Kimbilir belki de göremeyeceksin ..

Düşününce garip oluyo insan. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst