- Katılım
- 21 Nis 2008
- Mesajlar
- 133
banarlı haklı örneğin ben sürekli özelliklede her hafta sonu uzun yol gidiyorum ama motorun devrini fazla değiştirmeden 5 bn devirle gidiyorsam sürekli onun altına inmek ve çıkmak iyi olmadığını biliyorum ve haftada ortalama 250 km yada 360 km deviriyorum buda motoru sürekli sürdüğümü gösterir ama herşey banarlı nında dediği gibi sürücüde biter :cat:
kardeş haklı olabilirsin ama sen yinede o sürdüğün motora bir baktır ben adana da oturuyorum ve her hafta uzun yola çıkıyorum bu gün öğle 3 te haraket edeceğiz ve toplamda 280 km lik bir yol yapacağız ve bu yaptığımız yolculukta 43 derece adana sıcağından 12 derece olan aladağların soğuk havasına gideceğiz ve bunu hemen hemen her hafta yapıyoruz ama düz yol da emin ol 80 km nin altına düşmüyoruz yinede bayıldığını ve kitlendiği olmadı bu motorun yeter ki bakımını sürekli yap birde yağını değiştirmeyide unutma gerisi hikaye zaten bak karayılan ve banarlı kardeşlerimize büyük sorun yaşamamışlar ikiside motor dan anlayan arkadaşlar emin ol herşey sürecüde biter saygılar:wiinkk:
İzmir den Selçuk Efes e kadar kullanma gafletinde bulundum bunlardan birini... Henüz iki bin km de olmasına rağmen ben mi onu sürdüm o mu beni sürdü anlayamadım... Sıcaklara pek gelmeyen bi motosiklet türü. Geceyi bekleyeceksin. Gece süreceksin bunları... Tabi ani frende sağı solu hemen kaydığından dolayı da sürekli yavaş kullanmakta fayda var![]()
kardeş haklı olabilirsin ama sen yinede o sürdüğün motora bir baktır ben adana da oturuyorum ve her hafta uzun yola çıkıyorum bu gün öğle 3 te haraket edeceğiz ve toplamda 280 km lik bir yol yapacağız ve bu yaptığımız yolculukta 43 derece adana sıcağından 12 derece olan aladağların soğuk havasına gideceğiz ve bunu hemen hemen her hafta yapıyoruz ama düz yol da emin ol 80 km nin altına düşmüyoruz yinede bayıldığını ve kitlendiği olmadı bu motorun yeter ki bakımını sürekli yap birde yağını değiştirmeyide unutma gerisi hikaye zaten bak karayılan ve banarlı kardeşlerimize büyük sorun yaşamamışlar ikiside motor dan anlayan arkadaşlar emin ol herşey sürecüde biter saygılar:wiinkk:
Son düzenleme: