- Katılım
- 1 Ağu 2008
- Mesajlar
- 254
walla benım motora nazarmı deydi ne oldu sokakta gören yok şurası gsel yok burası gsel dedi bi bindiler yok çok rahar dediler daha motor yeni 200kmde bugun sabah motorun yanına indim biraz sildim kontagi bi çevirdim arka stop yanıyor sadece top lambası yanıyor frene basıyorum gene aynı şekilde yanıyor daha çok yanması lazım deyil mi? bundan anlayan yada böyle bişey basına gelen arkadaşlar warsa bana yardımcı olurlarsa can-ı gönülden memnun olurum saygılar....