Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
walla benım motora nazarmı deydi ne oldu sokakta gören yok şurası gsel yok burası gsel dedi bi bindiler yok çok rahar dediler daha motor yeni 200kmde bugun sabah motorun yanına indim biraz sildim kontagi bi çevirdim arka stop yanıyor sadece top lambası yanıyor frene basıyorum gene aynı şekilde yanıyor daha çok yanması lazım deyil mi? bundan anlayan yada böyle bişey basına gelen arkadaşlar warsa bana yardımcı olurlarsa can-ı gönülden memnun olurum saygılar....
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah bende 16550 deyimm harbiden bilip bilmeden çok konusan var bilmiyorsan susacaksın kardeşimm HS yi hemen harcadılar yawww

STOP LAMBASINI DEĞİŞTİR OLAY BİTER
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
banarlı kardeşim saol yorumun için.ya 150 hs harcayan kim? frenin oldugu yeri söktüm frene bastıgımda arka stop lambası yanması lazım ama yanmıyor orda fren müşürü warmıs onun kablosunu çektim düzeldi o arzalanmıs duyduguma görede 5 ytl 10 ytl felanmıs yenısını takcam
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet oda olabilir zaten müşür ün arızalanması çok nadir olur genelde ampul kesiyor ondan yanii
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
banarlı haklı kolay kolay müşür arıza vermez %90 ampul dendir aynısı ile değiştir sorun olmaz :cat:
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
4
abiler slm yaşım 17 ankaradan yazıyorum kafaya koydum motor alacam ben bu 150 hs ye hasta oldum beni aydınlatınmısınız hızı nedir yatıt nedir vb..
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
valla canım kardeşim hızı neder dersen kimisi 90 yapıyorum diyor kimisi 130 yapıyorum diyor bana sorarsanda ben en son 125 km hızı çok rahat bir şekilde gördüm ama sana tafsiye etmem tabi:cherry: eyer yok abi bende yapacam diyor san kasksız sakın yapma hız ne olur ne olmaz allah korusun şaka bir yana güzel motor al bakımını sürekli düzenli yap bundan daha iyi scooter yok piyasada emin ol şimdiden hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
EVET HIZ OLAYI BENDE MOTORLA İLK ZAMANLARDA 125 İ DÜZ YOLDA 2 KİŞİ ÇOK RAHAT GÖRÜYORDUM ŞİMDİ 100 ZORLARSAN 110 OLUYOR BAYIR AŞAĞI GERÇEKTEN 135 İ GÖRDÜM AMA ÇOK TİTRİYOR ÇOK TA TEHLİKELİİ TABİ YÜRÜYEN AKSAM AŞINIYOR NE KADARDA OLSA KIŞA DOĞRU BİR BAKIMA SOKACAĞIM BENDE GENEL OLARAK AMA GERÇEKTEN TAVSİYE EDERİM AMA SENDE ÇİN MALI MUHABBETİ YAPACAKSAN HİÇ KONUŞMA NE SEN BİZİ TANI NE DE BİZ SENİ ÇÜNKÜ ÇOK KIIZIYORUM ŞU OLAYA :bounce:

valla canım kardeşim hızı neder dersen kimisi 90 yapıyorum diyor kimisi 130 yapıyorum diyor bana sorarsanda ben en son 125 km hızı çok rahat bir şekilde gördüm ama sana tafsiye etmem tabi:cherry: eyer yok abi bende yapacam diyor san kasksız sakın yapma hız ne olur ne olmaz allah korusun şaka bir yana güzel motor al bakımını sürekli düzenli yap bundan daha iyi scooter yok piyasada emin ol şimdiden hayırlı olsun:cat:



sahi sen kaç km oldun herhalde 20000 km olmusturr:queen: ben daha 16725 teyimm :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
4
abiler şimdi benim çin sorunum yok bu fiyatlara süper bile daha ne olsun adamlar süper.... bide ben kararsız kaldım 151 rs mi yoksa 150 hs mi ikiside aynı demeyin bi farkı vardır siz ne önerirsiniz herkez 151 rs diyo kimi 1+50 hs anlamadım yardım pls son 3 gün

valla canım kardeşim hızı neder dersen kimisi 90 yapıyorum diyor kimisi 130 yapıyorum diyor bana sorarsanda ben en son 125 km hızı çok rahat bir şekilde gördüm ama sana tafsiye etmem tabi:cherry: eyer yok abi bende yapacam diyor san kasksız sakın yapma hız ne olur ne olmaz allah korusun şaka bir yana güzel motor al bakımını sürekli düzenli yap bundan daha iyi scooter yok piyasada emin ol şimdiden hayırlı olsun:cat:

abi son sorumu cvp atmadın hala

EVET HIZ OLAYI BENDE MOTORLA İLK ZAMANLARDA 125 İ DÜZ YOLDA 2 KİŞİ ÇOK RAHAT GÖRÜYORDUM ŞİMDİ 100 ZORLARSAN 110 OLUYOR BAYIR AŞAĞI GERÇEKTEN 135 İ GÖRDÜM AMA ÇOK TİTRİYOR ÇOK TA TEHLİKELİİ TABİ YÜRÜYEN AKSAM AŞINIYOR NE KADARDA OLSA KIŞA DOĞRU BİR BAKIMA SOKACAĞIM BENDE GENEL OLARAK AMA GERÇEKTEN TAVSİYE EDERİM AMA SENDE ÇİN MALI MUHABBETİ YAPACAKSAN HİÇ KONUŞMA NE SEN BİZİ TANI NE DE BİZ SENİ ÇÜNKÜ ÇOK KIIZIYORUM ŞU OLAYA :bounce:





sahi sen kaç km oldun herhalde 20000 km olmusturr:queen: ben daha 16725 teyimm :bounce:



abi sendende bekliyom hangisini alam ve neden ??
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
EVET HIZ OLAYI BENDE MOTORLA İLK ZAMANLARDA 125 İ DÜZ YOLDA 2 KİŞİ ÇOK RAHAT GÖRÜYORDUM ŞİMDİ 100 ZORLARSAN 110 OLUYOR BAYIR AŞAĞI GERÇEKTEN 135 İ GÖRDÜM AMA ÇOK TİTRİYOR ÇOK TA TEHLİKELİİ TABİ YÜRÜYEN AKSAM AŞINIYOR NE KADARDA OLSA KIŞA DOĞRU BİR BAKIMA SOKACAĞIM BENDE GENEL OLARAK AMA GERÇEKTEN TAVSİYE EDERİM AMA SENDE ÇİN MALI MUHABBETİ YAPACAKSAN HİÇ KONUŞMA NE SEN BİZİ TANI NE DE BİZ SENİ ÇÜNKÜ ÇOK KIIZIYORUM ŞU OLAYA :bounce:





sahi sen kaç km oldun herhalde 20000 km olmusturr:queen: ben daha 16725 teyimm :bounce:


banarlı 18020 deyim darısı sana kardeş ama kış geliyor eee malum motorla gezmekte biraz azalır ama ben adana da olduğumdan sorun olmaz sanırım gezerim be paşam ben buranın kışı ne olcak:p

abiler şimdi benim çin sorunum yok bu fiyatlara süper bile daha ne olsun adamlar süper.... bide ben kararsız kaldım 151 rs mi yoksa 150 hs mi ikiside aynı demeyin bi farkı vardır siz ne önerirsiniz herkez 151 rs diyo kimi 1+50 hs anlamadım yardım pls son 3 gün



abi son sorumu cvp atmadın hala





abi sendende bekliyom hangisini alam ve neden ??



abicim ben alırkende senin gibi çok okudum sordum ama yine hep gönlüm hs den yanaydı ve aldım çok şükür pişmanda olmadım ama bakımını sürekli yapıyorum ve sitede emin ol haftada hs ile benim kadar yol yapan yoktur kimi zman bir haftada 450 km yol yaptığım oluyor yinede çook şükür bir sorun çıkarmadı rs de güzel sonuçta mondial ama bana sorarsan ben hs derim düz yoldada rampadada en kral rs yi getir yarışırım çünkü çok kez denedik burun farkıylada olsa hs geçmeyi biliyor yeterki ilk 1000 km yi iyi tamamlamış olsun sonrasını hs ye bırak götürür seni ama bakacaksın oda seni güldürecek birde farkı sormuşsun canım kardeşim tek far hs arka fren kampana rs ise disk ama bana sorarsan kampana daha iyi ve uzun ömürli disk tozlandı gıcır gıcır diye ses çıkartır ne bilim bürsürü derdi var bir de gösterge panelleri farklı ama emin ol hs ninki daha güzel ve dikkat et bak hs nin panellerinde devir gösterisi 14 bine kadar rs de ise 12 binde bitiyor aynısı hız kadranındada var ikiside 140 gösteriyor ama hs nin tehlike sınırı rs den 20 km üste neden ondan hızlıda ondan uzun lafın kısası sen hs al:cat::cat::cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
4
abi çom saol içimi rahatlattın ama bu seferde kredi kartı sorunum var gibi bakacaz artık çıldıracam offf
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar ya arkadaşlar bizim motorlar gerçektende ilginç neden derseniz kimisi 90 km hız yaptığını söylüyor kimi 100 kimi 120 kimi 125 benim motor şuanda 3.000 km'de allaha şükür hiç sorunsuz biniyom ama düz yolda 90-95 km'hızın üstüne çıkmıyor motor.hayret bişey rodajınıda iyi yaptım rodaj bitene kadar 2 kişi binmedim 60'km süratin üstüne çıkmadım ya bizim km saatlerinde bir sorun var yada benim km'saatim sorunlu o yüzden 90 km'hızın üstünü göstermiyor olabilir servis daha km'saatimi değiştirecek parça daha gelmedi bekliyorum bakalım yeni km'saatini taktırınca deneyeceğim inşallah sonuç farklı olur.aslında bizim motoların tam hızını öğrenmek için arabayla denemek gerek ben öyle yapmayı düşünüyorum
bişey daha ben henüz motorla şöyle otobana çıkıp motorun sınırlarını zorlayamadım acaba motor açılmamışta olabilirmi aslında 3-4 defa düz yolda tam gaz gittim ama uzun sürmedi pek ya yol bitiyor yada rampa çıkıyor tam anlamıyla deneyemedim en iyisi otoban ama onada benim zamanım olmuyor
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
slm arkadaşlar ya arkadaşlar bizim motorlar gerçektende ilginç neden derseniz kimisi 90 km hız yaptığını söylüyor kimi 100 kimi 120 kimi 125 benim motor şuanda 3.000 km'de allaha şükür hiç sorunsuz biniyom ama düz yolda 90-95 km'hızın üstüne çıkmıyor motor.hayret bişey rodajınıda iyi yaptım rodaj bitene kadar 2 kişi binmedim 60'km süratin üstüne çıkmadım ya bizim km saatlerinde bir sorun var yada benim km'saatim sorunlu o yüzden 90 km'hızın üstünü göstermiyor olabilir servis daha km'saatimi değiştirecek parça daha gelmedi bekliyorum bakalım yeni km'saatini taktırınca deneyeceğim inşallah sonuç farklı olur.aslında bizim motoların tam hızını öğrenmek için arabayla denemek gerek ben öyle yapmayı düşünüyorum
bişey daha ben henüz motorla şöyle otobana çıkıp motorun sınırlarını zorlayamadım acaba motor açılmamışta olabilirmi aslında 3-4 defa düz yolda tam gaz gittim ama uzun sürmedi pek ya yol bitiyor yada rampa çıkıyor tam anlamıyla deneyemedim en iyisi otoban ama onada benim zamanım olmuyor

karayılan hoş geldin nezamandır yoktun be paşam gelelim senin sorununa dediğin gibi km saatinde bozukluk veya takılma olabilir ama bence bozuk olsa neden 90 km ye kadar gelsin hiç çalışmaz veya 20 km yi geçmez ama olabilirde bende ilk zmanlar motor 2000 4000 arasında 95 km hızın üstüne çıkamadım ama şuan 18000 lerdeyim ve otoban da bu hafta sonu bile denedim 125 km yi düz yolda çok rahat ve çok çabuk çıkıyor rampa aşağı zaten 130 135 km yi gördüm dediğin gibi arabayla denedim sonuç aynı yetmedi canım kardeşim yamaha yanında giderken baktık oda bende 125 dim ama otobanda şuan belki motor tam açılmamış veya parçalar çok yeni olduğundan kaynaklana bilir ama canım kardeşim yağını değiştirirken aynı yağ ile değiştir ve benzinide sürekli aynı yerden almaya çalış öyle yapki motor hiç bir zman başka bir yakıta veya yaga alışmaya çalışmasın neye alışmışsa öyle gitsin ve bujileri arada bir kontrol ettir sonra 125 km rahatca görürsün saygılar kardeşim:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
karayılan hoş geldin nezamandır yoktun be paşam gelelim senin sorununa dediğin gibi km saatinde bozukluk veya takılma olabilir ama bence bozuk olsa neden 90 km ye kadar gelsin hiç çalışmaz veya 20 km yi geçmez ama olabilirde bende ilk zmanlar motor 2000 4000 arasında 95 km hızın üstüne çıkamadım ama şuan 18000 lerdeyim ve otoban da bu hafta sonu bile denedim 125 km yi düz yolda çok rahat ve çok çabuk çıkıyor rampa aşağı zaten 130 135 km yi gördüm dediğin gibi arabayla denedim sonuç aynı yetmedi canım kardeşim yamaha yanında giderken baktık oda bende 125 dim ama otobanda şuan belki motor tam açılmamış veya parçalar çok yeni olduğundan kaynaklana bilir ama canım kardeşim yağını değiştirirken aynı yağ ile değiştir ve benzinide sürekli aynı yerden almaya çalış öyle yapki motor hiç bir zman başka bir yakıta veya yaga alışmaya çalışmasın neye alışmışsa öyle gitsin ve bujileri arada bir kontrol ettir sonra 125 km rahatca görürsün saygılar kardeşim:cat:

sağol kardeş belkide senin dediğin gibi 4000'den sonra açılır motor benim motor daha 2800 km'de inşallah senin dediğin gibi olur bu arada yağı aynı koyuyorum hiç değiştirmiyorum ve benzinide sürekli bp'den alıyorum
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
ben dün denedim motorumu 110km 2kişi düz yolda e5'de denedim biraz daha giderdi 10km kadar daha giderdi ama e5'te çukur ve virajlar var otoyol gibi deyildi 10km daha fazla görmek için hayatımı tehkikeye atmama gerek yok dedim bana bişey olsa neyse arkamdaki arkadaşında hayatınıda tehkikeye atmamak için 110km'de biraktım motor 2 haftalık 370km'de bide rodajda oldugu için fazla zorlamakda istemedim 110km yaparken ki amacımda hız deyildi bi tane mondial 125mt motor var arkadasımın kafa tuttu ben geçerim dedi kırmızıda duruyorduk basladık kapışmaya onun motoru 80 90 km yaptı ben 110km yaptım adama aynalardan bakıyorum nerde diye ben 2 kişi o tek kişi benzinide hep aynı yerden petroldan alıyorum yagıda daha 500km olmadı:) olunca aynı marka yag koycam
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ben dün denedim motorumu 110km 2kişi düz yolda e5'de denedim biraz daha giderdi 10km kadar daha giderdi ama e5'te çukur ve virajlar var otoyol gibi deyildi 10km daha fazla görmek için hayatımı tehkikeye atmama gerek yok dedim bana bişey olsa neyse arkamdaki arkadaşında hayatınıda tehkikeye atmamak için 110km'de biraktım motor 2 haftalık 370km'de bide rodajda oldugu için fazla zorlamakda istemedim 110km yaparken ki amacımda hız deyildi bi tane mondial 125mt motor var arkadasımın kafa tuttu ben geçerim dedi kırmızıda duruyorduk basladık kapışmaya onun motoru 80 90 km yaptı ben 110km yaptım adama aynalardan bakıyorum nerde diye ben 2 kişi o tek kişi benzinide hep aynı yerden petroldan alıyorum yagıda daha 500km olmadı:) olunca aynı marka yag koycam
,

dostum sen rodajı bitmemiş motoru fazlasıyla sınırlarını zorlamışsın hemde 2 kişiyle daha ne kadar zorlaya bilirsinki bir daha bence böyle bir şey yapma rodaj süresi bitene kadar 50-60 arası git motoruna parana yazık edersin
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
108
motor acılmamış olabılır rampa asagı dıp gaz yap bnce burda bı arkın motoruda 95den yukarı hayatta cıkmıyo ıdı bıgun beraber o rampayı ındık bn 110 gorurken o dıbımde ıdı her gun bı kereye mahsup yaptık denedık birazda patı olaylarına sıfır cekme olaylarına gırdık şuanda 105 gıbı bişey gormeye başladı ve sıfır cızemıyo ıdın patı cekmıyo ıdı şimdı kalkışı bile degıştı oda 2500lerde
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
motor acılmamış olabılır rampa asagı dıp gaz yap bnce burda bı arkın motoruda 95den yukarı hayatta cıkmıyo ıdı bıgun beraber o rampayı ındık bn 110 gorurken o dıbımde ıdı her gun bı kereye mahsup yaptık denedık birazda patı olaylarına sıfır cekme olaylarına gırdık şuanda 105 gıbı bişey gormeye başladı ve sıfır cızemıyo ıdın patı cekmıyo ıdı şimdı kalkışı bile degıştı oda 2500lerde

sağol kardeş dediğin olayı bi yapalım bakalım işe yarar işallah benim motrda daha 2800 km'de yukarıda yanlış yazmışım 3000 km'de diye
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
ben dün denedim motorumu 110km 2kişi düz yolda e5'de denedim biraz daha giderdi 10km kadar daha giderdi ama e5'te çukur ve virajlar var otoyol gibi deyildi 10km daha fazla görmek için hayatımı tehkikeye atmama gerek yok dedim bana bişey olsa neyse arkamdaki arkadaşında hayatınıda tehkikeye atmamak için 110km'de biraktım motor 2 haftalık 370km'de bide rodajda oldugu için fazla zorlamakda istemedim 110km yaparken ki amacımda hız deyildi bi tane mondial 125mt motor var arkadasımın kafa tuttu ben geçerim dedi kırmızıda duruyorduk basladık kapışmaya onun motoru 80 90 km yaptı ben 110km yaptım adama aynalardan bakıyorum nerde diye ben 2 kişi o tek kişi benzinide hep aynı yerden petroldan alıyorum yagıda daha 500km olmadı:) olunca aynı marka yag koycam


canım kardeşim öncelikle yaptığının hız iyi bir hız ama emin ol daha 1000 km yi bile doldurmamış bir motorun sınırlarını zorluyorsun ve parçaların birbirlerine alışmasını beklemeden motoru zorluyorsun elbet yapar birazdaha bas 125 i de görürsün sonuçta altındaki scooter iyi bir scooter bana göre tabi ama bu hızların sonu özellikle 1000 km doldurmadan yapılan ani kalkış ve duruşlar 1000 km lerden sonra sana yakıt tasarufu değil sarfiyatı olarak geri denecek bunuda iyi düşün bence saygılar:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst