Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar bende yeni aldım 150 hs eve gidip geliyorum toprak yol altı vurur diye korkuyodum ama öyle bi sorun yok çokta süper 1300 e aldım 2007 modell km 2000 de.çokta kolay sürmesi yani .ama şu arka fren zor tutuyo yaa biraz sıkılması lazım ama nasıl olacak ..selamlar

bide plaka alacam masrafı ne kadar olur yardımcı olursanız sevinirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
arkadaşlar bende yeni aldım 150 hs eve gidip geliyorum toprak yol altı vurur diye korkuyodum ama öyle bi sorun yok çokta süper 1300 e aldım 2007 modell km 2000 de.çokta kolay sürmesi yani .ama şu arka fren zor tutuyo yaa biraz sıkılması lazım ama nasıl olacak ..selamlar

bide plaka alacam masrafı ne kadar olur yardımcı olursanız sevinirim...



arka fren olayı sol amortisörlerin hemen yanında yaylı bişi var onu sık ileri doğru tamam

plaka olayı 150 - 200 YTL arası değişir.
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
4
BEYLER Mondial 150 alıcam ama yardım

arkdaşlar mondial 150 hs alcam fiyat nasıl motor+plaka+ruhsat=1000 ytl nasıl fiyat
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
2
bende 150 hs kullanıyorum 2000de bı sorun cıkmadı ama servısten hıc memnun degılım hıc ılgılenmıyolar
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
normaldir servisler berbatta sen daha 2000 desin kardeşş olsun şöyle bi 15500 km falan o zaman bakalım ozaman görecez daha 2000 km de ne olacak motora
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
ses sistemi neden kurulmasın ses sistemini kralı bile kurulur :cat:

banarlı slm dostum adanadan ali en sonunda yaptık üyeliği ee kardeş 16020 yi gördüm bu sabah kardeş sen ne yaptım girdinmi 16000 e birde feroo41 arkadaş dediğin gibi harbi 1500 cc lik motorla rüyasında yapmış sanırım dediklerini

onu bunu bilmem scooterda hs derim başka birşey demem arkadaşlar sabah erken saatte kırmızı ışıkta yanıma rialli. asya motor birde mondial zc geldi beraber kalktık yanlız bir benim hs ağır abi tabi sonradan topluyor kendini neyse çocuklar bastı ee biz boş dururmuyuz yanlarından tıslıya fıslıya geçtim bir ara dikizden baktığımda yaklaşık 80 metre fark attıgımı gördüm anlıyacağınız hs diyor başkada scooter demiyorum :queen: bu konuda karayılan ve banarlı arkadaşımı her yönleriyle katılıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
haklısınız.ama motora bakarsan çok kral scooter bende meemnunum şu an hiç bi sorun yok.ayrıca kalkışlarda çok seri.aniden kalkıyo.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah bende motorun km sinin resmini koyacağım dedim bir türlü koyamadım ama bu sefer koyuyorum önceden çektiğim resimleri





YALNIZ SUAN MOTORUN KM Sİ BU RESİMLERDEKİLER DEĞİL SUAN 15750 KM
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar ben izmirden kutsi...ben yakın zamanda 150 HS almayı düşünüyorum fakat aldıktan hemen sonra otobana çıkıp motoru açmak mı gerekir:Dbazı kişilerden duydum motoru hemen açarsan fazla yakar gibisinden:S yoksa ilk 1000 km fazla basmadan gitmek sonra açmaya mı çalışmak gerekir:Saçıkçası ilk aldığımda açmaya çalışırsam yakıtın artmasından korkuyorum:Sönerilerinizi bekliyorum ilginiz için teşekkür ederim...;)
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
banarlı kardeş resimler çok güzel eline emeğine sağlık nice 20000 binlere:cat:

haklısınız.ama motora bakarsan çok kral scooter bende meemnunum şu an hiç bi sorun yok.ayrıca kalkışlarda çok seri.aniden kalkıyo.


haklısın kardeş yanlız kayışında sağlam olmasına dikkat etmek lazım seri kalkmaya gelince çogu motordan çok daha atik ve güclü bence çünkü yollarda sürekli farklı model ve scooterlarla karşılaşıyorum genellikle 150cc oluyorlar ama her türlü yolda geçmeyi biliyor hs kalkışta geridende başlasam allaha çok şükür yarı yolda bırakmıyor beni ve diğerlerine görede çok daha az yakıyor her türlü hs diyorum:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar ben izmirden kutsi...ben yakın zamanda 150 HS almayı düşünüyorum fakat aldıktan hemen sonra otobana çıkıp motoru açmak mı gerekir:Dbazı kişilerden duydum motoru hemen açarsan fazla yakar gibisinden:S yoksa ilk 1000 km fazla basmadan gitmek sonra açmaya mı çalışmak gerekir:Saçıkçası ilk aldığımda açmaya çalışırsam yakıtın artmasından korkuyorum:Sönerilerinizi bekliyorum ilginiz için teşekkür ederim...;)


benim soruya bi güncel...
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
merhaba arkadaşlar ben izmirden kutsi...ben yakın zamanda 150 HS almayı düşünüyorum fakat aldıktan hemen sonra otobana çıkıp motoru açmak mı gerekir:Dbazı kişilerden duydum motoru hemen açarsan fazla yakar gibisinden:S yoksa ilk 1000 km fazla basmadan gitmek sonra açmaya mı çalışmak gerekir:Saçıkçası ilk aldığımda açmaya çalışırsam yakıtın artmasından korkuyorum:Sönerilerinizi bekliyorum ilginiz için teşekkür ederim...;)



valla kardeş ilk 500 hatta 800 km yi yavaş git 40 -60 km arasında sür duruşlarda ani durma kalkışlarınıda yavaş yavaş yap ve benzini genellikle aynı petrolden al ve zorlama motoru ilk 1000 km de bu şekil kullan iyi açıldımı artık benimki gibi taş patlasın 90 krş yakar baharlı çok güzel anlatmış zaten :cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar benim motorun ön kafa km'saatinin olduğu kafadan gazı verip bırakınca titreşim ve zırıltı yapıyor önceden böyle birşey yoktu.dedim acaba vidalarmı gevşemiş dedim vidaları sıkmama rağmen ses kesilmedi sizce içerden bir bağlantı falan kopmuş olabilirmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst