arkadaşlar bende yeni aldım 150 hs eve gidip geliyorum toprak yol altı vurur diye korkuyodum ama öyle bi sorun yok çokta süper 1300 e aldım 2007 modell km 2000 de.çokta kolay sürmesi yani .ama şu arka fren zor tutuyo yaa biraz sıkılması lazım ama nasıl olacak ..selamlar
bide plaka alacam masrafı ne kadar olur yardımcı olursanız sevinirim...
bide plaka alacam masrafı ne kadar olur yardımcı olursanız sevinirim...
Son düzenleme: