Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ince bi zırıltı dimi sürtünme gibi bi ses?

evet elinle kafaya hafif baskı yapınca ses kesiliyor dün servise gittim motora binip baktı servisteki usta km'saatinin içinden geliyor bu ses dedi zaten benim motorun km'saatide sorunluydu 1 hafta içerisinde komple gösterge saati değişecek garanti kapsamında yeni gösterge saatini taktığımızda bu sorunuda ortadan kaldırırız dedi servisteki usta
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
yawww kardeşim takmayın kafanıza bu kadar ses eksiz olmaz bunlardan nerenizi yırtarsanız yırtın ses kesilmez bosuna uğraşmayınn :bounce:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
o kadar ses yapar onemli deil servise kalsan her tarafını degistirir para icin... Tanıdık güvendiiniz servise gidin
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kardeşşş haklı wallah herseye para ses önemli değil gidiyormu gidiyor o kadar olay biter
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
slm arkdaşlar öncelikle size başımdan geçen olayı anlatayımm TEKİRDAĞDA çarşı ortasında giderken sinyal verdim tam döneceğim adamın biri arkamdan bir vurdu arabayla sinyal lambaları ve stop lambaları temiz ve bide çamurluk ve plaka yamuldu ve kırıldı . hemen kaçtım ordan sonuçta ehliyet yok bende trafik polisi yoktu çok şükür babamdan izinsiz gitmiştim tekirdağa babamın haberi olmasın diye hemen gittik aldık sıfır parçayı zaten takımmıs o sinyaller - stop ve plakalık 25 ytl ye aldık gittik sanayiye tanıdığa taktırdık babama gelince de söyledim dedim böyle böyle hafiften adam vurdurdu die neyseki ucuz atlatık ne bizde bişi var nede motorda en önemliside trafik polisinin olmamasıydı ceza yerdik yoksa ALLAHIMA BİN ŞÜKÜR

daha yeni yağı değiştireceğimm 16000 km oldu çokk şükür en sonunda dikkat edilmesi gereken en öenmli şey yağı zamanında değiştirmek bende castrol 10 / 40 yağ aldım kısmetse yarın değiştireceğimmm 20 km daha gedikten sonra çünkü 16000 o kadar var
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
slm arkdaşlar öncelikle size başımdan geçen olayı anlatayımm TEKİRDAĞDA çarşı ortasında giderken sinyal verdim tam döneceğim adamın biri arkamdan bir vurdu arabayla sinyal lambaları ve stop lambaları temiz ve bide çamurluk ve plaka yamuldu ve kırıldı . hemen kaçtım ordan sonuçta ehliyet yok bende trafik polisi yoktu çok şükür babamdan izinsiz gitmiştim tekirdağa babamın haberi olmasın diye hemen gittik aldık sıfır parçayı zaten takımmıs o sinyaller - stop ve plakalık 25 ytl ye aldık gittik sanayiye tanıdığa taktırdık babama gelince de söyledim dedim böyle böyle hafiften adam vurdurdu die neyseki ucuz atlatık ne bizde bişi var nede motorda en önemliside trafik polisinin olmamasıydı ceza yerdik yoksa ALLAHIMA BİN ŞÜKÜR

daha yeni yağı değiştireceğimm 16000 km oldu çokk şükür en sonunda dikkat edilmesi gereken en öenmli şey yağı zamanında değiştirmek bende castrol 10 / 40 yağ aldım kısmetse yarın değiştireceğimmm 20 km daha gedikten sonra çünkü 16000 o kadar var



kardeş çok geçmiş olsun allah daha büyügünden saklasın taktırdığın parçalarıda sordum iyi fiyata almışsın burda sordun 20 ytl dedi servis banarlı bu arada kardeş 17456 km deyiz darısı sana saygılar
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bu ne be abi nasıl gezmek bu ben daha yeni 16050 km oldum aksam 16000 de yağını değiştirdim castrol 10 / 40 koydum artık bu yağ beni 18000 e kadar götürür gercekten süper bir yağ tavsiye ederim tabi motordan anlamayanlar anlamaz
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Beyler siz kullanıyorsunuz bilirsiniz artci ile kullanmak icin 150 zat mi hs mi hangisi daha dayankli ve daha az yakıyor?
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
kardeşim ZAT alma bence çünkü hem HS'den çok yakıyor hem HS'den KĞ olarak ağır HS 110 kğ ZAT 150 kğ iki motorda'da 150cc motor var sadece ZAT HS'den 1-2 hp daha güçlü ama 40 kğ daha ağır ZAT yani ağır bir motor olduğu için altındaki motor küçük kalıyor o yüzdende sorun çıkarıyor. ama HS sorun çıkarmıyor HS en kötü yanı ise arka amartisörlerin çok sert olması onuda 40 ytl verip yumuşak amartisör alarak hallede bilirsin onun dışında sorunlu bir motor değil.birde ZAT topiğine bak istersen
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
kesinlikle 150 hs derim zat rahat motor ama ne kadar rahatlığı sürecek bide orası varr

ZAT rahat motor ama geçenlerde bir HS'ye bindim ben çok rahat benim motora biniyorum taş gibi sert neyse sahibine sordum hayırdır bu motora ne yaptın dedim çok rahat falan usta dedi arka amartisörleri değiştirdim dedi orjinali çok sert dedi ama arada çok fark var ya bende değiştiricem arka amartisörleri bide kış için markalı 2 lastik taktımmı tamamdır
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
14
İzmir den Selçuk Efes e kadar kullanma gafletinde bulundum bunlardan birini... Henüz iki bin km de olmasına rağmen ben mi onu sürdüm o mu beni sürdü anlayamadım... Sıcaklara pek gelmeyen bi motosiklet türü. Geceyi bekleyeceksin. Gece süreceksin bunları... Tabi ani frende sağı solu hemen kaydığından dolayı da sürekli yavaş kullanmakta fayda var :)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
TABİKİ SICAKTA SEN DEVAMLI TAM GAZ GİDERSEN MOTOR ZORLANIR TABİ SEN İSTERSEN SON MODEL ARABAYLA GİT O SICAKTA ODA HARARETE KALKAR BU OLAY KULLANMAYA BAĞLI NEYİN NERDE NASIL GİDECEĞİNİ BİLİRSEN HİÇ BİŞİ OLMAZ :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
İzmir den Selçuk Efes e kadar kullanma gafletinde bulundum bunlardan birini... Henüz iki bin km de olmasına rağmen ben mi onu sürdüm o mu beni sürdü anlayamadım... Sıcaklara pek gelmeyen bi motosiklet türü. Geceyi bekleyeceksin. Gece süreceksin bunları... Tabi ani frende sağı solu hemen kaydığından dolayı da sürekli yavaş kullanmakta fayda var :)

dostum bilindiği üzere güneydoğu yazlar çok sıcak geçer bende güney doğunun
en sıcak illerinden birinde GAZİANTEP'te yaşıyorum hava sıcaklığı 40 dereceden aşşağı düşmez bu sıcakta hergün saatlerce bende motora biniyorum hiç bir sorun çıkarmıyor üstelik şehir içinde ben motoru biraz sert ve seri şekilde hız yaparak kullanıyorum tabi motorun sınırlarınıda zorlamıyorum buna rağmen allaha şükür tık yok motorda.üstelik ben 90 kiloyum:queen:
ve bazende 2 kişi biniyorum
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkeze cevaplarından dolayı cok teşekür ederim. birşey daha sormak istiyorum egerlırsam otobana cikmama gerekecek bu nedenlere min 90 ile gitmem gerekecek aslinda benim gidecegim en yüksek hızda bu ama bu motor bu hizda gider mi? trafigin akısının cok gerisinde kalmiyim. ve hafta sonları genelde iki kişi ( eşimle binerim ben 85 kg desek esimde 60 kg ) sorun cikarir mi?
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
kardeşim ben 90 kiloyum artçımda 65-70 kilo arası otobanda düz yolda 85-90 km'hızla rahat bir şekilde motoru zorlamadan yol alıyorum tabi biraz rampalı yollarda bu 50-60km'hıza kadar düşüyor buda çok normal böyle bir motor için
ama sen tek kişi binersen otobanda düz yolda 90-95 km hızlara motoru yormadan zorlamadan rahat bir şekilde çıkarsın
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
sorun olmaz ama belli de olmaz şansına kalmış bişi en öenmlisi dediğim gibi olay kullanıcı da biter
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst