slm arkdaşlar öncelikle size başımdan geçen olayı anlatayımm TEKİRDAĞDA çarşı ortasında giderken sinyal verdim tam döneceğim adamın biri arkamdan bir vurdu arabayla sinyal lambaları ve stop lambaları temiz ve bide çamurluk ve plaka yamuldu ve kırıldı . hemen kaçtım ordan sonuçta ehliyet yok bende trafik polisi yoktu çok şükür babamdan izinsiz gitmiştim tekirdağa babamın haberi olmasın diye hemen gittik aldık sıfır parçayı zaten takımmıs o sinyaller - stop ve plakalık 25 ytl ye aldık gittik sanayiye tanıdığa taktırdık babama gelince de söyledim dedim böyle böyle hafiften adam vurdurdu die neyseki ucuz atlatık ne bizde bişi var nede motorda en önemliside trafik polisinin olmamasıydı ceza yerdik yoksa ALLAHIMA BİN ŞÜKÜR
daha yeni yağı değiştireceğimm 16000 km oldu çokk şükür en sonunda dikkat edilmesi gereken en öenmli şey yağı zamanında değiştirmek bende castrol 10 / 40 yağ aldım kısmetse yarın değiştireceğimmm 20 km daha gedikten sonra çünkü 16000 o kadar var